Kivat muistot kyllä. 2002 mestaruus ja ne lukuisat välierä-ja finaalipelit. Myös ne karvaisevat tappiot. Rinkelimeri oli huikea silloin HPK-sarjassa. Nyt uusi alku joukkueella ja rakennetaan uusi halli sille. Hartwall Arena lahoo mitä ilmeisesti pahasti. Nyt vain tontti itselleen ja rakennetaan siihen Helsinki-Garden. Mikäli Tampereella pystytään asumaan yhdessä, niin kyllä stadissakin. Seaguils, HIFK, Jokerit voisivat jotenkin yhteystyössä tehdä jotain isoa ja mageeta. Toki Jokeritkin voisi rakentaa itselleen oman Nokian, mutta sitten pitää olla varma ettei halli enää tuota pelkkää tappioo, niinkuin tämä lahoama Jaffala teki.
En kyllä itse vaan haluaisi narreja meidän kanssa jakamaan samaa hallia varsinkaan siinä vaiheessa, jos tai kun se Garden vielä joskus maailmassa on täällä pystyssä, sillä mielestäni se olisi hyvä juttu, jos molemmilla jengeillä olisi se oma kotihallinsa, jossa voisi myös sitten laittaa kaikki ne värit, sisustukset, mestaruusviirit yms. siten, etteivät ne häiritsisi sitä paikallisvastustajaa.
Mun mielestä sen Nordiksen voisi jättää sitten teidän käyttöön, kun IFK joskus sieltä poistuu, vaikka itse olisin kyllä valmis pitämään IFK:n Nordiksella myös jatkossakin, mutta epäilen sen uuden hallin vaan olevan jossain vaiheessa meille väistämätön.
Voisihan toki myös Jokerit koittaa saada joskus sitä rahoitusta omaa uutta hallia varten, jos vaikka joskus se liiganousukin teillä tulee, jonka luulen kyllä joskus vielä tapahtuvankin. Mutta en vaan itse lämpene yhtään sille vaihtoehdolle, että IFK ja Jokerit pelaisivat yhdessä siellä uudessa Gardenissa.