Mainos

Hartwall Arena

• 1 301 190
  • 4 544

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Hieno juttu! Ihan Jokereiden, mutta myös suomalaisen jääkiekon, Helsingin sekä Suomen itsensä kannalta, että maamme pääkaupungin keskeisellä paikalla ei ole rapistumassa veli venäläisen omistamaa pytinkiä.

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Viimeksi muokattu:

Magenta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Muistuttakaa mua kun koko saaga on ohi. Tässä ennustukseni:

- Halli tulee rapistumaan ja mätänemään ennen kuin hallintaoikeus siirtyy lunastuspykälän kautta. Huolimatta siitä maksetaanko laskuja vai ei.
- Vapaaehtoisia kauppoja ei tule tapahtumaan

Olen mielelläni väärässä.
Tää mun viesti tänään vanheni huonosti

ilu

Jäsen
Muutama mutka näyttää edelleen olevan matkassa:
Eivätkä kaupat ole nytkään vielä juridisesti pätevät. Tästä muistuttavat sekä myyjien että ostajien edustajat.

”Kaupat vaativat vielä viranomaisten hyväksynnän. Olen myös tämän asian suhteen toiveikas, mutta tässä vaiheessa minulla ei ole asiasta enempää sanottavaa”, Paananen linjaa.

”Kauppasopimus on jo molempia osapuolia sitova, mutta kaupan toteutumisen ehtona on saada sille EU-tason poikkeuslupa. Sen jälkeen seuraavat vielä viranomaisprosessit kotimaassa”, Poskipartaa puolestaan sanoo.

Relevanttia arviota viranomaisprosessien kestosta ei ole.

Käytännössä kauppojen sinetöityminen vaatii ensin, että EU myöntää Suomen viranomaisille uuden poikkeusluvan asian käsittelemiseen.

Sitten jos lupa heltiää, kauppojen lupaprosessista vastaavat ulkoministeriö ja Ulosottolaitos.

Nämä instanssit näyttivät kesäkuussa vihreää valoa Trevianin ostajaryhmälle sekä alustavasti sen esittämälle kauppamallille. Viime aikoina ulkoministeriön pakotetiimi on kuitenkin ollut jo valmis lyömään hanskat tiskiin.

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Anteeksi kielenkäyttöni, mutta koen voimasanan käytön perusteltuna, positiivisessa mielessä.

Vittu mikä päivä!

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Kerrankin jotain positiivista tästä pytingistä. Mahtava uutinen! Toivottavasti Jokerit saa mahdollisuuden palata tuonne, vaikka vuokralle jos ei muuta.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
JYP vs TPS
  • 2.50
  • 4.05
  • 2.48
Jukurit vs Ilves
  • 4.30
  • 4.75
  • 1.64
KalPa vs KooKoo
  • 1.53
  • 5.10
  • 4.95
Kärpät vs HPK
  • 1.63
  • 4.70
  • 4.40
Lukko vs Tappara
  • 1.92
  • 4.40
  • 3.65
Pelicans vs K-Espoo
  • 1.89
  • 4.35
  • 3.40
Sport vs HIFK
  • 2.70
  • 4.25
  • 2.24
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy