Yläkatsomot kiinni lakanoilla, niin hyvä meininki on silti. Mahdollisimman äkkiä vaan Areenalle.Vaikka joku 4000 katsojan RoKi-ottelu voi olla melkoisen ankea, niin onhan se hienoa, että asia etenee viimein.
Tämä olisi kyllä hyvä ratkaisu ja toivottavasti toteutuu.Yläkatsomot kiinni lakanoilla, niin hyvä meininki on silti. Mahdollisimman äkkiä vaan Areenalle.
Tässä tullaan mun mielestä siihen, että kun kaupunki pakkolunastaa hallin, tarjoaa se myös luultavasti hyvin kilpailukykyistä sopimusta, koska halli halutaan heti käyttöön ja Jokerit on ainoa potentiaalinen pääkäyttäjä. Musiikki ja viihdetapahtumia ei heti kuitenkaan nähdä, koska ne buukataan vuotta aikaisemmin yleensä. Mieluummin käytössä (Jokerien käytössä) halvalla sopimuksella, kun tyhjillään. Näin itse näen miten tässä voisi käydä.Areena lienee kallis vuokrattava ja Jokereilla on tietojeni mukaan varsin kilpailukykyinen sopimus Jäähalliin koko ensi kaudesta.
Tässä tullaan mun mielestä siihen, että kun kaupunki pakkolunastaa hallin, tarjoaa se myös luultavasti hyvin kilpailukykyistä sopimusta, koska halli halutaan heti käyttöön ja Jokerit on ainoa potentiaalinen pääkäyttäjä. Musiikki ja viihdetapahtumia ei heti kuitenkaan nähdä, koska ne buukataan vuotta aikaisemmin yleensä. Mieluummin käytössä (Jokerien käytössä) halvalla sopimuksella, kun tyhjillään. Näin itse näen miten tässä voisi käydä.
Kyllä se näin on, Areenalle Jokerit kuuluu, eikä mihinkään julleilta haisevaan, ahtaaseen latoon.Jos talous pysyy kasassa pelatessa ja harjoitellessa Hartsulla, niin ehdottomasti sinne. Sinne me kuulutaan. Ei mitään epäselvyyttä. Mielipide-eroja tietysti, mutta itse en tykkää Nordiksesta sitten yhtään, ja turha Jokerien on sinne investoida remonttikuluihinkaan kun pelit siellä ovat joka tapauksessa väliaikaisia.
Pääasia joka tapauksessa, että halli saadaan käyttöön.
Tässä tullaan mun mielestä siihen, että kun kaupunki pakkolunastaa hallin, tarjoaa se myös luultavasti hyvin kilpailukykyistä sopimusta, koska halli halutaan heti käyttöön ja Jokerit on ainoa potentiaalinen pääkäyttäjä.
On pääty areenalla, tää koti mulla toinen.
Vaikka ensi kausi vielä Mestistä pelatessa Nordiksella menisikin, kyllä Suomen suurin ja kaunein Areenalle kuuluu viimeistään kun palaamme Liigaan.
Toivon mukaan pyörät alkavat vihdoin pyörimään.
On tämä nyt kuitenkin jo ihan eri puhetta ja lorua kuin ennen:Hemmetti kun pitää luottaa siihen vapaaehtoisten kauppojen etenemiseen. Tätä "näyttäisi etenevän taustalla" lorua on nyt kuultu 1,5 vuotta.
Ei ole kuulemma ifk:n johdolla haluja Areenalle.Hifk pääsee alivuokralaiseksi, kunnes Garden valmistuu. Puhutaan vuosista 2050 ->?