Viestin lähetti Geezer
Älä usko... pelkästään
Tässä keskustelussa mainuttu yleisön äänen vahvistaminen tunnelman kohottamiseksi on mikrofonien todennäköinen käyttötarkoitus.
Apua, mistä näitä välkkyjä riittää... ai niin naapurileiristä :)
Viestin lähetti Geezer
Älä usko... pelkästään
Tässä keskustelussa mainuttu yleisön äänen vahvistaminen tunnelman kohottamiseksi on mikrofonien todennäköinen käyttötarkoitus.
Viestin lähetti Geezer
Et tainnut paljon ajatella edellistä kirjoittaessasi?
Viestin lähetti hull16
Niin olen kanssasi täysin samaa mieltä, mitä ihmettä tässä ketjussa IFK-fanit oikein kitisee, tottakai Hartwall Areenalla on mikkejä on aina ollut ja tulee aina olemaan, mutta mitenköhän ääni lähtisi kiertämään jos kaijuttimet työntäisi ääntä samaan tilaan missä mikit sijaitsisivat? Eikö kenelläkään tullut tämä mieleen, siis ne mikit ovat tottakai Areenan TV-järjestelmää varten. Minusta tuntuu, että tämän ketjun suurin ongelma on IFK-fanien suuret luulot Hartwall Areenasta ja pienet tiedot :)
Viestin lähetti Gellner
Ja muissa halleissahan ei ole telkkareita käytävillä? Eihän? Voistiko nimet nuo HIFK-fanit kenellä mielestäsi on liian suuret luulot.
Viestin lähetti hull16
Pekka, Antero, Jukka, Kari, Jorma, Ville..... :D
Viestin lähetti hull16
tottakai Hartwall Areenalla on mikkejä on aina ollut ja tulee aina olemaan, mutta mitenköhän ääni lähtisi kiertämään jos kaijuttimet työntäisi ääntä samaan tilaan missä mikit sijaitsisivat?
Viestin lähetti hull16
Apua, mistä näitä välkkyjä riittää...
Viestin lähetti Peku
Niistä mikrofoneista.
Minulle on yksi ja sama onko jotain mikrofooneja jalliksen DTM-hallissa vai ei.
Mun mielestä kunnon fanikatsomo saa aikaan kunnon metelin ilman tuollaisia vippaskonsteja.
Nuurdikselle niitä ei taideta tarvita....eikä Raksilassakaan...eikä Rinkelinmäellä. Hippos on myös aika äänekäs paikka tai ainakin takavuosina oli.
LAA-neitien hallissa Espoossa ne mikrofonit vois olla tarpeen:rolleyes:
Viestin lähetti hull16
Ihan riittävästi, koska Areenan isonjään puolella on vain yksi ääni järjestelmä josta tulee ulos kuututukset ja Jumbon ääni ja jos mikrofoonit on säädetty ottamaan ääni noinkin kaukaa niin varmasti lähtee kiertämään.
Viestin lähetti cobol
Ehdin vasta nyt tutustua tämän viestiketjun antiin. Tuota, tuota... mistä tässä siis oli kysymys?
Viestin lähetti Carcki
Tässä mun syitä siihen, miks Jokerit olis Tuomolle paras vaihtoehto:
*klip*
4. Parhaat fanit.
*klip*
[/B]
Viestin lähetti Carlos
*klip*
4. Juuri näin. Vain parhailla faneilla on mikrofonit katsomossa.
*klip*
[/B]
Viestin lähetti Ilmala
"Siellä on yleensä iha helevetin huono tunnelma", Sanoo Julli (nimim.Piikki), joka ei tiedä mistään mitään!
En jaksa lähteä riitelemään, mutta ollaan menty teitin DDR:n ohi niin että suhina vaan kävi! Et tainnu huomata? Tosiasia on se, että meillä on tunnelma kokoajan nousussa, mutta teillä taas "pientä" taantumaa on ollut havaittavissa jo monta vuotta.
Viestin lähetti Carlos
Tunnelmasta vielä sen verran, että vaikka jaffalassa olisikin enemmän ääntä kuin muualla, kieltämättä silti tunnelmaan kuuluu muutakin kuin kova ääni. Tämä ei ole mikää provo tai "meijän halli on parempi" -juttu, mutta ihan oikeasti areenalla tuntuu kuin istuisi olohuoneessa ja katselee 3-D peliä siinä parketilla, se ei tunnu jäähallilta, ainakaan näin vierailevalle kävijälle.
Jäähallissa kuuluu olla kylmä, siellä pitää olla jäähallin haju, siellä kuuluu olla semmoinenkin luonnollinen äänentoisto kuin kaiku, siellä EI pidä olla kravatteja muualla kuin aitioissa ja sieltä pitää saada höyrymakkaraa, pihalta vielä sitä oikeaakin makkaraa. Sitten vielä kun siihen päälle saa hyvin menestyvän joukkueen niin voidaan puhua loistavasta tunnelmasta. Seisomakatsomo, niin tunnelma on täydellinen. Tämä on siis minun käsitykseni, tottakai ajat muuttuvat ja mielipiteetkin, mutta tämä oli edelleen minun näkemykseni.
Viestin lähetti hull16
Niin olen kanssasi täysin samaa mieltä, mitä ihmettä tässä ketjussa IFK-fanit oikein kitisee, tottakai Hartwall Areenalla on mikkejä on aina ollut ja tulee aina olemaan, mutta mitenköhän ääni lähtisi kiertämään jos kaijuttimet työntäisi ääntä samaan tilaan missä mikit sijaitsisivat? Eikö kenelläkään tullut tämä mieleen, siis ne mikit ovat tottakai Areenan TV-järjestelmää varten. Minusta tuntuu, että tämän ketjun suurin ongelma on IFK-fanien suuret luulot Hartwall Areenasta ja pienet tiedot :)
Viestin lähetti Buddy Langwitz
Otetaanpa esiin nyt esim. mikä tahansa bändikeikka. Monitorikaiuttimet työntävät lavalle bändin ilmaisua aikas vitun lujaa,paljon lujempaa kuin esim. kaukalo-äänten vahvistus Hjartwallilla. Silti ei vinku jos hommat on säädetty ok.
Viestin lähetti Buddy Langwitz
Muuten olen
edelleen sitä mieltä, että Hjokereilla on joukkueellinen mikkejä...:)
-Buddy
Viestin lähetti Pete 62
Miten olisi; Jokeripelaajat raiskasivat kimpassa naisen saunassa. Ei h-vetti se olisi kait jo liian paksua.
Kauden alku lähenee uhkaavasti ja jutut kovenee sen mukaan.
Viestin lähetti narri
Oliko Jokerit mikkejä myös viimevuoden finaaleissa. Pari kovaa ja reilua niittiä ja oli tappara äijät ruinaamassa isoja rangaistuksia feikkiloukkaantumisilla... se on mun mielestä hiiri-touhua.