Re: Cobol
Viestin lähetti Gagne
Tässä miettisasiassa Hjallis, ts. Liiga ei ilmeisesti toiminut pykälien mukaan. Lakimiehenä Lintumäki puuttui asiaan. Ei siinä mitään ihmeellistä pitäisi olla. (...) Lopulta olisi kai kuitenkin parempi että SM-Liigan johdossa ei oli taloudellisesti niin paljon yhteen seuraan sitoutunut mies. Päästäisiin näistä jääviyskeskusteluista.
Arvostan Gagne asiallista tapaasi. Sitä voi todellakin kutsua keskusteluksi.
Asiasta sen verran, että SM-liigalla tuskin on mitään tarkkaan säännöstöä eilen kuulluille tapahtumille. Nipottaminen jostain koollekutsumiseen liittyvästä muotoseikasta on sinänsä turhaa, koska asiastahan tässä on kysymys. Tai siis oli ennen sitä nipottamista. Sen jälkeen oli kyse nipottamisesta muotoseikoista...
Asiat sitten käsiteltiin uudelleen ja asiat päätettiin samoin äänin 11-2.
Tässäkin mielessä on käsittämätöntä, että näiden 10 muun liigaseuran (Blues, Ilves, Jyp, Kärpät, Lukko, Pelicans, Saipa, Tappara, TPS, Ässät) itsenäinen kyky päätöksiin kyseenalaistetaan niin voimakkaasta Lintumäen/Korpelan haastatteilussa ja täällä sitten HPK:ta kannattavien nimimerkkien toimesta. Sanoisin jopa suoraan, että vastakkainasettelua Harkimo vs. Kerho rakennetaan/ylläpidetään aivan tietoisesti joko tyhmyyttään tai jostain muusta syystä joidenkin HPK-kirjoittajien toimesta. Se merkitsee samalla myös sitä, että nämä 10 muuta liigaseuraa mielletään enemmän tai vähemmän Jokereita edustavan Harkimon käskyläisiksi ja sitä kautta osaksi suurta HPK-vastaista salaliittoa - jota täällä on tarjottu sitäkin. Hoh-hoijaa, sanon minä tällaiseen älylliseen epärehellisyyteen.
Ja kun johonkin meikäläiseen ei nyt pikkukerholaisten harrastama väkivaltaan kehoittava uhkailu (= ampua silmien väliin, nuku syvään ja lopullisesti) tehoa sitten tippaakaan, niin seuraavaksi asioita aletaan yleensä vääntämään väärinpäin eli
minä olen se, joka väittää jotain -;) Mä sanoisin tähän kaikkeen, että herätkää ja hankkikaa oikea elämä.
Gagne,
olen koko ajan kirjoittanut Hjalliksen kaksoisroolista samalla tavalla kuin sinä eli en pidä sitä hyvänä ja suotavana. Kukaan Jokereiden kannataja ei ole pitänyt Hjalliksen kaksoisroolia hyvänä... Toivottavasti olet sen verran tekstejäni lukenut, että olet sen myös huomannut - seikka joka on 99 % kerholaisista jäänyt kommenteistaan päätellen kokonaan huomaamatta. Tiedä sitten mistä se kertoo - tyhmyydestä, tyhmistä ennakkoasenteista vai lukutaidottomuudesta. Vai kenties kaikesta kolmesta.