kananlento
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
EDIT: Nevermind, huomenna pelataan lätkää!
Viimeksi muokattu:
Sovimme kaverin kanssa, että jättäydytään suosiolla tällä kertaa pois, eli Kentsullekin löytyy varmasti paikka. Minä olen rekisteröitynyt nimenhuutoon ja mulla oli siellä merkittynä +1, eli otin nuo pois.
Tullaan sitten ens viikolla uudemman kerran kun näyttäisi olevan enemmän poisjääntejä. (ainakin näillä näkymin)
EDIT: No prkl, se Kentsu ehtikin jo perua tällä välin..
Ilmeisesti nyt on tulossa se pari kenttää per joukkue?
Voidaan me sun inttiinlähtöburgerit käydä siinä samassa Kangasalan Panchossa vetäisemässä, mutta mä en taida tuonne Tammerfest-hälinään lähteä seikkailemaan kuin vasta viikonloppuna.
Jeps. Ilman ylläreitä nyt on 19 kenttäpelaajaa. Aion kyllä puljailla paitojen kanssa niin, että pääsen ketjukaverin kanssa samalle puolelle!
En pääsekään tänään höntsyilemään [insert kirosana here], että siinä oli sitten tutzban kesäjäävuoroilut tämän vuoden osalta. Nokkiksen tai jonkun muun kanssa voidaan joskus katsella sitä, kuinka siirrän noita rahoja tilille ja kenen tilille siirrän.
Vittu että vituttaa.
Tällä kertaa se olikin valkoinen osapuoli joka hallitsi peliä. Hyvin meni tämä mun valinta.
Hyvinhän se meni, mitäs sitä vauhdilla kun maila, pää ja pelisilmä toimii tuohon malliin. Ainahan sen kiekon voi antaa sille nopeammalle kaverille, kiitäköön he ja itse keräilet syöttöpisteet. Sain kunnian kokeilla tiuken rautakankea ja jäykäksi havaitsin. Ja todellakin kyse on mailasta, ei se näin hernekepillä pahemmin joustanut, oman keitetyn spagetin jäykkyyden omaavan mailani tiuke vääntäisi solmuun. Hyvien pelaajien vastapainoksi on onneksi meitä vähemmän hyviäkin, hyvät saat tuntea itsensä paremmiksi kuin ovatkaan ;)Pelit on takana päin taas vähäksi aikaa. Hienoa oli olla mukana, vaikka omasta pelaamisesta ei yhtään mitään tullutkaan. Karmeata haahuilua ja siitä kuntopuolesta ei kannata puhua mitään. Ehkä JWC2010:een pitää valmistautua vähän paremmin. Isokokoinen laituri Bliz viiletti taas tuttuun tapaan ja maalivahdit oli loistavia molemmissa päissä. Hyviä pelaajia oli paljon.
Hyvinhän se meni, mitäs sitä vauhdilla kun maila, pää ja pelisilmä toimii tuohon malliin. Ainahan sen kiekon voi antaa sille nopeammalle kaverille, kiitäköön he ja itse keräilet syöttöpisteet. Sain kunnian kokeilla tiuken rautakankea ja jäykäksi havaitsin. Ja todellakin kyse on mailasta, ei se näin hernekepillä pahemmin joustanut, oman keitetyn spagetin jäykkyyden omaavan mailani tiuke vääntäisi solmuun. Hyvien pelaajien vastapainoksi on onneksi meitä vähemmän hyviäkin, hyvät saat tuntea itsensä paremmiksi kuin ovatkaan ;)
Hauskan pitäminen, tuttujen näkeminen ja kuntoilu se tuolla on tärkeintä, vauhdista viis. Jokainen vetää päivän vauhtia. Hauskaa on ollut, harmi kun kaikki hauska loppuu aikanaan.
Hyvinhän tuo sujui Koirapojallakin. Kyllähän tuolla itsellä meni aika jaloissa pyörimiseksi. Se ei oo hieno tunne, kun halua ois mennä kovempaa, mutta kun kunto ei kestä. Ens kerralla täytyy jo jaksaa vähän luistellakin.
Kohta puoliin nohevimmat saa alkaa suunnitella jo uutta JWC:tä, vai onko sitä jo mietitty?
Mie yritän tällä kertaa päästä mukaan. Viimeksi vitutti kauan kun joutui jäämään pois.Jos joku joutuu jäämään pois, etsitään hänelle korvaaja Jatkoajasta.
Sen verran on väännetty tapaamisten aikana, että paikka on hakusessa. Vaihtoehtoja on kuitenkin kaksi: joko se järjestetään Valkeakoskella tai sitten jossain muualla. Pelaajista kuitenkin sen verran, että mieluusti mahdollisimman samalla porukalla kuin JWC '09. Jos joku joutuu jäämään pois, etsitään hänelle korvaaja Jatkoajasta.
Koirishan on draftattu ens JWC-peliin, näytöt on lyöty pöytään ja niillä on paikka ansaittu.
Voipi tulla vähän eri peli kun Nokkis on tota varmuutta hakenut sen -19 maalia
Sen verran on väännetty tapaamisten aikana, että paikka on hakusessa. Vaihtoehtoja on kuitenkin kaksi: joko se järjestetään Valkeakoskella tai sitten jossain muualla. Pelaajista kuitenkin sen verran, että mieluusti mahdollisimman samalla porukalla kuin JWC '09. Jos joku joutuu jäämään pois, etsitään hänelle korvaaja Jatkoajasta.
Aikanaan kun on liikkeellä, niin saa jäävuorot sopivaksi jne., mutta aikaahan on vielä.
Todellakin kaikki kunnia TosiFanille, varsinaiselle old-school vahdille, mutta jos sattuisikin käymään niin, että seuraavassa classicissa toisessa päässä olisikin Sorsapuiston Wallinaattori, itse obi-wan voimansa kanssa, tulisi kyllä ottelusta ainakin veljesten välinen (tiukka?) vääntö ja luulen sen väännön kestävän vuoden seuraavaan classiciin :) obi on kyllä kuumana päivänä aivan ohittamaton.