Harrastekiekkoa

  • 165 239
  • 747

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuossa 18:ssa on maalivahdit mukana mutta tänään hain kamat lainaan yhdelle, joka tulee keskiviikkona. Sen lisäksi tiedän varmasti yhden joka tulee ja vahva epäilys on kahdesta muusta. Valitettavasti mulla ei ole heidän yhteystietoja niin en tiedä tuleeko ne vai ei. Lukuisista pyynnöistä huolimatta eivät ole löytäneet tietään nimenhuutoon. Hieman liikaa on ehkä sana levinnyt jäävuoroista ja huono se on jälkikäteen sanoa jollekkin että sori mutta et saa enää tulla. Toisaalta pakko tuota väkimäärä on jotenkin ruveta rajottamaan. Nokkiksellahan tässä taitaa olla diktaattorin valtuudet, käsittääkseni hänen nimellä tuo vuoro on varattu.

Nokkis sanokoon, että max 2 kenttää per joukkue. Osa vaan kylmästi pois, koska se on täyttä paskaa kaikille, jos penkillä istutaan.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Toisaalta pakko tuota väkimäärä on jotenkin ruveta rajottamaan. Nokkiksellahan tässä taitaa olla diktaattorin valtuudet, käsittääkseni hänen nimellä tuo vuoro on varattu.

Jos teitte niin, että jotkut ovat maksaneet laakista koko kesän ajalta, niin he ovat tietysti etusijalla. Muuten varmaan jakoperusteet voivat olla tuo nimenhuuto, edellyttäen sen merkkaavan kirjautumisaikoja, ja sitten paikalle kerinneet. Ihan miten vain tuntuu järjestävän taholta parhaalta.

Useasti meillä on loppukesän/alkusyksyn vuoroilla enemmänkin kuin kaksi kenttää per puoli ja on se aika hyvin pyörinyt, kun on vain muistettu muistuttaa väkeä lyhyistä, mutta tiukoista, vaihdoista.

Itsehän tuosta saa nyt vain yhden tekosyyn lepuuttaa vielä, jos sitten yrittäisi tulla jollekkin hiljaisemmalle vuorolle, jos niitä nyt enää sattuu Kangasalla tulemaan. Hämeenlinnassa ilmeisesti tulee jäät heinäkuun lopulla ja sitten pelailen ainakin siellä.

Että silleen...
 

d2uce

Jäsen
Eikös tästä vähän yhteisesti sovittu jo, että ensisijaisesti mennään JWC-porukalla, toki muut Jatkoaikalaiset myös tervetulleita ja sitten jos ei "omat" ukot meinaa riittää, voidaan mukaan ottaa näitä NHL-vahvistuksia?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Eikös tästä vähän yhteisesti sovittu jo, että ensisijaisesti mennään JWC-porukalla, toki muut Jatkoaikalaiset myös tervetulleita ja sitten jos ei "omat" ukot meinaa riittää, voidaan mukaan ottaa näitä NHL-vahvistuksia?

Jotain tonnepäin. Fiksu ratkaisuhan olisi pyydellä ylimääräisiä mukaan vasta alkuviikosta, jos näyttää ettei saada tarpeeksi porukkaa. Helppoahan se ei ole, koska porukka on kesällä missä sattuu, ja saattavat päättää vasta tuntia ennen että lähdenpä kiekkoa pelaamaan.

Kuten Bliz sanoi, ongelma on se, että kaikki eivät ole nimenhuutoon ilmoittautuneet.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
olemme luoneet hirviön joka suurempi kuin uskoimmekaan
 

tutzba

Jäsen
Minun kautta oli tulossa neljä kaveria, mutta jostakin ihmeen syystä taidan ilmoittaa, ettei heidän palveluitaan tarvita.

Viimeiset jäät minulla ennen inttiin astumista. Jumalauta, nyt isketään maaleja!
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Nyt näyttäisi olevan Nimenhuudon mukaan tulossa 17 kenttäpelaajaa, mikä olisi vielä ihan hyvä määrä. Eli kuinka paljon tuon ulkopuolelta on tulossa ihmisiä?

Katselen vielä iltaan asti, että tulenko vai en, mutta onhan se totta, ettei se mukavaa ole kun on liikaa väkeä. Harmin paikka.
 

M10

Jäsen
Minä en välttämäti pääse paikalle, mutta ihan 100% asia tuo ei vielä ole. Nimeä ei siis nimenhuuto-listalla.

d2uce vetää iholla kun ei saa multa eebenpuulta tuoksuvaa Ujcikia.

Blood on the dancekimfloor 3:1
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Nyt näyttäisi nimenhuudon mukaan olevan tuo 22 pelaajaa kasassa.. Aika pahalta näyttää kun tosiaan kaikki ei edes itseään tuonne ilmoita. Mä en ainakaan osaa päättää kuka nyt saa tulla pelaamaan ja kuka ei. Ideahan tietysti oli jatkoaika-porukalla pelata mutta kun ei alussa saatu tarpeeksi porukkaa niin piti haalia jengiä muualta. Nyt kun tämä haalittu jengi on jo säännöllisesti käynyt pelaamassa niin aika nihkeä on sanoa, että enää ei saa tulla.
Nihkeää se on tietysti myös jos on liikaa väkeä paikalla. Jos jollain on visio ja on sopivan häijy niin ei muuta kun karsimaan väkeä.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Nihkeää se on tietysti myös jos on liikaa väkeä paikalla. Jos jollain on visio ja on sopivan häijy niin ei muuta kun karsimaan väkeä.
Ratkaisu:
Hommaatte liiketunnistimella, mp3-soittimella ja kaiuttimella varustetun pahvisen Penan kuvan ovelle seisomaan. Liiketunnistin arpoo randomisti, että kenen kohdalla soittaa "Meillä ei oo käyttöö sunlaiselle pelaajalle, kannattaa lähtee vielä kun voit" -samplen. Lisävarusteena faxi ja fööni. Toimii tarvittaessa myös purkka-automaattina.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Pin**i sentään, jo meinasin että lomien kunniaksi vois ajella vähän pidemmänkin matkan, varsinkin kun tiukekin oli tulossa, mutta ei sitten, liikaa pelaajia on liikaa pelaajia. Ehkä sitten seuraavalla kerralla...
 

tutzba

Jäsen
Ehkä sitten seuraavalla kerralla...

Ehdotus.

Kaikki ketkä ovat ilmoittautuneet Nimenhuuto.comiin, ovat tervetulleita. Kaikille niille, ketkä ehkä olisivat tulossa, mutta eivät ole ilmoittautuneet, kaverit ilmoittavat, ettei heitä tarvita.

Täten mukana olisi 19 ja Kentsu, koska kyllä minä mielellään hänet huomenna tapaisin.

9+1 vs. 9+1, ei se nyt niin huono ole.

Edit: ei kun siellähän on kaikilla Nimenhuudossa plus ykköstä. Jätetäänkö heidät tällä kertaa pois?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Mun mielestä nää plusykköset pois sekä jos on tiedossa että jotain kavereita tulee, niin ilmoittaa tänään kohteliaasti että vuorolla on aika paljon väkeä. Että jos vain viitsit jättää väliin, niin parempi. Ja syynä tosiaan tuo, että eivät ole nimenhuudossa mukana.

EDIT: Pro Tiuke! Jos kerta Nokkiksella on Tiuke +1, (eli avec), niin ehdottomasti tuo sallitaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
olemme luoneet hirviön joka suurempi kuin uskoimmekaan

Tässähän tämä on loistavasti kiteytetty. :)

Tiuke lasketaan mukaan. Se on +ykkösenä siellä meikäläisen kommentissa. Nimenhuudon mukaan mennään. Tosin ei tuo nyt mikään katastrofi ole jos siellä on 2½ kenttää puolellaan kun vain pitää sen niin, että jos ei jaksa niin tulee vaihtoon eikä jää väkisin sinne surffailemaan.

Harmi kun tuohon nimenhuutoon ei ole kehitetty mitään rajoittajaa osallistujamäärään. Vois laittaa siihen 22/vuoro

Tiuke on siellä nimenhuudossakin lopulta. Tuo 2 kenttää per puoli kuulostaa sopivalta.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Ilmoitus lähti nyt kahdelle "vakikävijälle" jotka eivät ole useista pyynnöistä huolimatta ilmoittautuneet nimenhuutoon, että ei tartte tulla. Ilmoitus tosin lähti välikäden kautta kun mulla ei ole heidän yhteystietoja, mutta eiköhän se mene perille. Toi mun +1 on kärkkynyt pelipaikkaa jo pari viikkoa ja lainakamatkin on jo mun autossa. Jos olette sitä mieltä, että nyt ei mahdu niin kai kärkkyminen voi jatkua vielä viikon ja kamat nostaa pois autosta mutta mielummin äijä kehiin. Ei todellakaan ole nhl-vahvistus vaan tietääkseni ensimmäistä kertaa kamat päällä, ainakin pitkään aikaan.

Tiukelle löytyy tietysti tilaa ja jos Tiukelta löytyy musta paita niin saataisiin JWC-ketjun kaksi palasta paikalleen!
 

tutzba

Jäsen
Viime viikolla kun syöminen ja juominen jäi väliin ainakin minun osalta, ajattelin, josko huomenna jotakuta kiinnostaisi mennä vaikka Tampereella johonkin syömään jäiden jälkeen. Itselläni loppuu huomenna sopivasti työt ennen inttiä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tiukelle löytyy tietysti tilaa ja jos Tiukelta löytyy musta paita niin saataisiin JWC-ketjun kaksi palasta paikalleen!

Ei taida löytyä minkäänlaista paitaa tällä hetkellä, joten jos jollakulla olisi lainata isoa paitaa, niin sehän passais vallan mainiosti...

Ja pistääkö Tutzba jo perinteeksi muodostuneen sukkien lainaamisen käytäntöön tälläkin kertaa?

Kentsulle sen verran, että sopivan kypärän hommaan tällä kertaa, joten ei tarvitse lainata, heh.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Eli nut olisi 21, 19 + 2 plussina. Olikos se kentsu tuossa jo?
 

tutzba

Jäsen
jos jollakulla olisi lainata isoa paitaa, niin sehän passais vallan mainiosti -- Ja pistääkö Tutzba jo perinteeksi muodostuneen sukkien lainaamisen käytäntöön tälläkin kertaa?

Tutzban tarjonnasta löytyy sinistä ja valkoista paitaa seuraaville kokoluokilla: XXL, XL, L. Eiköhän niistä joku saada sinun päällesi ängettyä. Sukkia voin tuoda vaikka kaikille.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Eli nut olisi 21, 19 + 2 plussina. Olikos se kentsu tuossa jo?

En taida olla, en ole reggautunut nimenhuutoon, ja kaikella todennäköisyydellä tämä olisi kesän ainoa keikka sinne, joten en sinne reggaudukaan.
Mutta, tulen jos lukumäärä ei ylity sen 20 + veskat yli. Ei kuitenkaan kenenkään varmaan ole tarkoitus istua penkillä vaan pelata. En pidä itsekään siitä jos on yli kaksi ketjua, joten en halua myöskään tulla viemän kenenkään peliaikaa/-paikkaa.
Jos tilaa on niin tulen mielelläni kikkailemaan.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
En taida olla, en ole reggautunut nimenhuutoon, ja kaikella todennäköisyydellä tämä olisi kesän ainoa keikka sinne, joten en sinne reggaudukaan.
Mutta, tulen jos lukumäärä ei ylity sen 20 + veskat yli. Ei kuitenkaan kenenkään varmaan ole tarkoitus istua penkillä vaan pelata. En pidä itsekään siitä jos on yli kaksi ketjua, joten en halua myöskään tulla viemän kenenkään peliaikaa/-paikkaa.
Jos tilaa on niin tulen mielelläni kikkailemaan.

No tuon ilmoittautumispuolen kautta on nyt 21, itse asiassa 22 koska lisäsin sut mun aveciks. Onks tää nyt tällä kaikille ok?
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Ainakin mulle. Ja kun kentsu puhui jotain, että "tämän kesän ainoa keikka", tarkoittaako se siis ihan dj-keikkaa? Täällä, missä, I'll be there!

Heh... itseasiassa dj-keikat on toistaiseksi jäissä. Motivaatio kun loppuu niin se vaan loppuu.

Mutta, jobinpostia. Nyt on tapahtunut kentsun kalenterissa laskuvirhe jonkun muun eduksi ja tämä tarkoittaa sitä että huominen höntsäily tässä maineikkaassa seurassa ei mun puolesta tule toteutumaan, äärimmäisen iso ja nöyrä anteeksipyyntöni tapahtuman johdosta ja siitä jos tämä venkoiluni aiheuttaa päänvaivaa ja asioiden uudelleen järjestämistä. Olin sijoittanut huomiset oman Ankkalauman jäätreenit jostain syystä torstaille (surullinen hymiö) ja ne ovatkin siis huomenna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös