Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Meidän harrasteporukassa muutama kovempitasoinen kaveri
Juu, kyllä minäkin olen liikenteessä täydellinen kuski, mutta ne muut idiootit siellä seassa. Aivan kuten sanoit, kaukalossa voi tapahtua mitä vaan. Sopivassa kohtaa lapa luistimen alle tms. ja kuskista tulee pahimmillaan matkustaja.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Juu, kyllä minäkin olen liikenteessä täydellinen kuski, mutta ne muut idiootit siellä seassa. Aivan kuten sanoit, kaukalossa voi tapahtua mitä vaan. Sopivassa kohtaa lapa luistimen alle tms. ja kuskista tulee pahimmillaan matkustaja.
No joo, näiden kohdalla puhutaan toki entisistä liiga- ja mestistason pelaajista, jotka tässä kävelyvauhdissa pärjäävät ihan hyvin vaikka välillä kaatuilevat. Itseltäni on lähtenyt taju yhden kaatumisen seurauksena ja kerran tuli kiekko laukauksesta tasan keskelle pleksiä. Eli kyllä mä itse ainakin suosittelen että kaikki mahdolliset varusteet vaan päälle, ja häkin käyttö ei ole häpeä.

Piraattiryhmäläiset ovat erilaisia - Siinä missä Ultrat ovat onnellisia jakaessaan sämpylän keskenään, on Piraateilla varaa ostaa kaikille omat.

Sniper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Timo Suden kääntölämäri
Ilman muuta kaikki varusteet heti alkuun ja vähintään pleksi kypärään. Pahinta jälkeä noissa höntsäporukoissa tekee joidenkin harrastamat ohjurikiekot, joita pakin jäänuoliaisista yritetään nostella yläkulmiin - osuen usein puolustajan kasvojen alueelle. Itsekin sain silmän alle tikit ja kuukauden kestäneen mustan silmän, vaikka osui osin pleksiin. Maila hyvin harvoin osuu kasvojen alueelle.

@Marza Seinäjoelta 60km löytyy ainakin porukka. Taitomäärä ei huikaise, mutta vauhti on aika kova.

Offtopicina huomio höntsämaailmasta: Maalivahteja kannattaa hemmotella esim. järkevillä lämmittelyillä ja maalien juhlinnalla ilman turhia lällättelyjä, niin saa ne käymään säännöllisesti. Pressuihin vetely nimittäin vie koko lajista kaiken hohdon.

Standardinmukainen allekirjoitus

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Offtopicina huomio höntsämaailmasta: Maalivahteja kannattaa hemmotella esim. järkevillä lämmittelyillä ja maalien juhlinnalla ilman turhia lällättelyjä, niin saa ne käymään säännöllisesti. Pressuihin vetely nimittäin vie koko lajista kaiken hohdon.
Kyllä, eikä välttämättä paras tapa ole myöskään harrastamani, jossa analysoidaan maalin jälkeen veskarin tekeminen ja haetaan syyllinen joko maalivahdista tai omista hyökkääjistä. Ja luonnollisesti huomautetaan mitä maalinvahdin olisi pitänyt tehdä. No, ehkä ihmistuntemus on tässäkin avuksi.

Hyvä tapa saada pari veskaria vuorolle on myöskin vapauttaa heidät kausimaksusta. Ja maalintekoa voi avittaa jos heille vähän maksun sijaan maksaa...

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ManU
Nordikselta alkaa paskanhaju hälvenemään. Vihdoinkin, tuntui että hevosten jätöksiä oli "unohtunut" pari kuutiota johonkin nurkkaan.

Robert De Niro: "Fuck Trump"

Popi Orri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko mitään vinkkiä heittää, että mitä kautta kannattaisi "ulkopaikkakuntalaisen" koittaa ujuttautua paikallisiin harrastekiekkopiireihin? Välivuosi kiekkohommista takana ja nyt houkuttaisi taas päästä pelailemaan, paikkakuntana siis Rauma.

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko mitään vinkkiä heittää, että mitä kautta kannattaisi "ulkopaikkakuntalaisen" koittaa ujuttautua paikallisiin harrastekiekkopiireihin? Välivuosi kiekkohommista takana ja nyt houkuttaisi taas päästä pelailemaan, paikkakuntana siis Rauma.
Mitä paikkaa pelaat? Jos olet maalivahti, niin voi olla vaikeampaa.

Katso harrastejoukkueita finhockeyn sivuilta ja ota yhteyttä joukkueenjohtajaan.

Popi Orri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitä paikkaa pelaat? Jos olet maalivahti, niin voi olla vaikeampaa.

Katso harrastejoukkueita finhockeyn sivuilta ja ota yhteyttä joukkueenjohtajaan.
Hyökkääjänä, mutta toki muutkin tontit luonnistuvat ehkä veskaria lukuunottamatta. Mutta joo, täytyypä koittaa vaikka netin syövereistä kaivella jotain!

Marza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, S-kiekko, S-kiekko U14
Palataan Seinäjoen tilanteeseen.
Kuinka paljon foorumilta löytyy Seinäjokisia ja löytyykö kaupungista halukkaita höntsääjiä?

Itse olen nyt päässyt yhteen porukkaan mukaan pelailemaan, mutta omilla taidoilla olen tuolla aika statistin roolissa ja kun porukka ollut kasassa jo useamman vuoden on tuonne muodostuneet omat juttunsa joihin hiukan vaikeaa päästä sisään.

Seinäjoki on kuitenkin kohtuullisen kokoinen kaupunki ja junnutoimintakin pyörii niin miettinyt eikö muita vanhempia kiinnosta jääkiekon pelaaminen kuntoilumielessä?
Lähiseuduilta löytyy jo kyseisen kaltaisia joukkueita esim. KyrPe (Kurikka, KyrPe ) ja Sikakööri (Jalasjärvi), mutta noihinkin on hiukan matkaa.

Eikö Seinäjoelta löydy tarpeeksi kiinnostusta samankaltaiseen joukkueseen jossa pelattaisiin todellisessa höntsähengessä ilman minkäänlaista taitotasovaatimusta tarkoituksena vain nauttia lätkästä ja saada hikeä pintaan?

Viimeksi muokattu:

Marza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, S-kiekko, S-kiekko U14
Palataan vuoden takaiseen aiheeseen ja edelleen Seinäjokeen :)

Onko kylän tilanne muuttunut höntsäjoukkueiden osalta näin uuden kauden alettua?
Löytyykö aloitteleville aikuisille sopivaa joukkuetta tai vastaavasti löytyisikö tarpeeksi uusia innokkaita pelaajia jakamaan hallivuokraa?

Viime kaudella tuli pelailtua yhdessä joukkueessa, mutta kun mukana on entisiä paikallisia junnutähtiä ja juuri 'uransa' päättäneitä A ja B -junnuja oli vauhti itselle hiukan liian kova ja itse tuli luisteltua kentällä omia kuvioita kiekosta haaveillessa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy