Kerhon osiossa kyseltiin aiemmin, onko porilainen:DSelostaja kerholainen?
Varsinainen nero tuo selostaja.Selostaja kerholainen?
Selostaja on Auran Aaltojen Markku Silvennoinen.Varsinainen nero tuo selostaja.
Kiekottomalta pitäisi hänen mukaan saada lyödä maila kädestä jos siitä pitää vaan yhdellä kädellä kiinni.
Kannatti huudella Lipiäisen viimeistelystä ja Kucerikin vastuun siirtelystä. Jatkoilta voitto taskuun. Parempi joukkue voitti.Pahasti vaikuttaa olevan suurin tuhlailija ensi kaudella. Se viimeinen tappamisen meno uupuu.
No neljä tehtiin, jos mikään ei muutu niin xg luodaan 4 edestä, mutta tehdään 1.Tilastoja kun katsoo niin mikään ei liene muuttuneen. Maalintekeminen iha helvetin vaikeaa.
Samaa mieltä. Puolueettomasti selosti.Selostaja on Auran Aaltojen Markku Silvennoinen.
Suht puolueeton onnistunut olemaan mun mielestä tässä pelissä, mut tietty kun itsekkin suht neutraalina kuuntelee, niin varmaan siksi.
No ei se sit vieny, muutako säälipisteen.Heikko HPK vie tänään.
Juu, ei ole mitenkään puolueellinen ollut kai. Särähti vaan korvaan että maila pitäisi saada lyödä pois jos siitä ei pidä kunnolla kiinni.Selostaja on Auran Aaltojen Markku Silvennoinen.
Suht puolueeton onnistunut olemaan mun mielestä tässä pelissä, mut tietty kun itsekkin suht neutraalina kuuntelee, niin varmaan siksi.
Voitot kasvattavat ja hitsaavat joukkuetta entisestään, kemioita tuntui jo hiukan löytyvän eikä ole vain nippu yksilöitä kentällä.Ja on sekin vaan kummaa, että tuntuu tämä täysin merkityksetönkin voitto hyvältä!
Selostaja on Auran Aaltojen Markku Silvennoinen.
Juurikin näin.Voitot kasvattavat ja hitsaavat joukkuetta entisestään, kemioita tuntui jo hiukan löytyvän eikä ole vain nippu yksilöitä kentällä.
Huomenna Ässät pelaa siis tämän miniturnauksen finaalissa joko Lukko tai TPS:ää vastaan.
Pelitavallisesti Ässät pelaa selkeästi aktiivisempaa peliä, karvaus ylhäältä, ei valuta keskialueelle. Omista lähdetään mahdollisimman nopeasti, mutta rakenteella. Näyttää hyvältä.