HermanniJa yyvee totutun huonoa, mikähän siinä on että vuodesta toiseen sama ralli.
HermanniJa yyvee totutun huonoa, mikähän siinä on että vuodesta toiseen sama ralli.
Eikös sitä Hyvönen ja Hermanni vetänyt viime vuonna molemmat?Hermanni
Minä taisin käyttää sanaa vaisu Palolan esityksestä. Ilmeisesti et katsonut peliä? Liike riittää kyllä, itse asiassa se on Palolalla paljon parempaa mitä täällä maalailtiin. Eilen oli siis vain pelillisesti hyvin näkymätön, ja eihän miehelle olla vielä päästy ylivoimallakaan pelaamaan edes vetopaikkoja, koska herranjumala senhän vihulainen nyt ensimmäisenä tietenkin ottaa pois. Eli jotain pitäisi keksiä, että Palola saisi parhailta sektoreilta vetoja ylivoimallaNo mitenkäs se Palola? Ei maaleja vielä. Joko saa huolestua vai oliko muuten hyvissä kyttäysasemissa? Joku kommentti oli että hyvin vaisu, riittääkö liike?
Aina se jotenkin onnistuu luikertelemaan paikoille, mutta toistaiseksi tekeminen ollut todella puolivillaista ja löysää. Hätäilee ehkä turhankin paljon välillä. Ainakaan vielä ei ole tuonut ylivoimaankaan mitään, mitä sieltä ei jo löytynyt.No mitenkäs se Palola? Ei maaleja vielä. Joko saa huolestua vai oliko muuten hyvissä kyttäysasemissa? Joku kommentti oli että hyvin vaisu, riittääkö liike?
Mitäs se Hermanni V sitten hoitaa?Minä taisin käyttää sanaa vaisu Palolan esityksestä. Ilmeisesti et katsonut peliä? Liike riittää kyllä, itse asiassa se on Palolalla paljon parempaa mitä täällä maalailtiin. Eilen oli siis vain pelillisesti hyvin näkymätön, ja eihän miehelle olla vielä päästy ylivoimallakaan pelaamaan edes vetopaikkoja, koska herranjumala senhän vihulainen nyt ensimmäisenä tietenkin ottaa pois. Eli jotain pitäisi keksiä, että Palola saisi parhailta sektoreilta vetoja ylivoimalla
@IKIÄSSÄ korjataan nyt asiavirhe, eli siis eihän Hermanni enää hoida ylivoimaa, vaan eikös Hannes ottanut siitä nyt päävastuun
No juuri siksi kirjoitin, että Hannes on päävastuussa, koska eikös ihan jollain videolla todettu miehen ottaneen vastuun ylivoimapelistä. Vai oliko se sitten niin, että Hyvönen tuli siihen puoleen Vidmanin työpariksi, mitenkähän se nyt tarkalleen meni.. noh, pointtini ei kuitenkaan siitä muutu. Eli se, että mitenkään yksin Vidmanin piikkiin ylivoimapelin toimivuutta ei voi enää laittaa..Mitäs se Hermanni V sitten hoitaa?
Kai silläkin, joku vastuu alue on?
Niin, et pointisi on et pelaajilla on kaikki vastuu YV onnistumisen kannalta?No juuri siksi kirjoitin, että Hannes on päävastuussa, koska eikös ihan jollain videolla todettu miehen ottaneen vastuun ylivoimapelistä. Vai oliko se sitten niin, että Hyvönen tuli siihen puoleen Vidmanin työpariksi, mitenkähän se nyt tarkalleen meni.. noh, pointtini ei kuitenkaan siitä muutu. Eli se, että mitenkään yksin Vidmanin piikkiin ylivoimapelin toimivuutta ei voi enää laittaa..
Niin, et pointisi on et pelaajilla on kaikki vastuu YV onnistumisen kannalta?
En ole kyllä samaa mieltä. Niin samoja YV kuvioita on jauhettu aivan liian paljon. Eikä mitään kehitystä mihinkään suuntaan.
Valmennus on sitä varten pohtii vaihtoehtoja ja miettii mikä voisi toimia.
Juuri näin.. ja sitä vartenhan se Hyvönen on sinne mukaan otettukin. Jo viime kaudella ihmettelin miksi ihmeessä tämä peliurallaan oikea YV-pelin erikoismies ei ollut lainkaan YV-pelaamisen johtamisessa mukanaValmennus on sitä varten pohtii vaihtoehtoja ja miettii mikä voisi toimia.
Tätä sanoin itsekin eilen. Itse asiassa molemmillakin YV-ketjuilla kiekko liikkui kyllä hienosti kun peli saatiin hyökkäysalueella pyörimään. Ongelma oli taas se iänikuinen hyökkäysalueelle pääseminen järkevästiEilen ainakin JMJ:n johtamassa yv:ssa kiekko liikkui ajoittain hyvin ja syntyi hyviä maalipaikkoja.
Se on vähän jos tekee vasemmalla kädellä töitä. Niin kuin tässä ylivoiman alkuun näkyi.Palolan peliesityksiä ei voi hyväksi kuvailla tähän mennessä.