Sillisalaatti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK
No tässä joukkueessa kyllä, ainakin verrattuna hyökkäykseen ja ei ihan hirveästi kalpene kilpailijoiden vastaviin.Vai puolustus todella hyvä osa-alue?
Tän on pakko olla miina..
No tässä joukkueessa kyllä, ainakin verrattuna hyökkäykseen ja ei ihan hirveästi kalpene kilpailijoiden vastaviin.Vai puolustus todella hyvä osa-alue?
Mut joo ehkä todella hyvä yläkanttiin myönnän sen, mut anna mun saatana olla positiivari:DVai puolustus todella hyvä osa-alue?
Ehkä todella hyvä jos kaikki pakit ylisuorittaa.Mut joo ehkä todella hyvä yläkanttiin myönnän sen, mut anna mun saatana olla positiivari:D
En oo vähään aikaan nauranut noin paljon kuin äsken. Mitä vittua ":D".Kiviharju tekee varsin nätin oman maalin.
5-2 Davosille. Alettiin tehdä jo omia ja peli siirtynyt kulmiin.Mikäs siellä nyt on tilanne kun ei mistään näy seurantaa?
5-2 Davosille. Kokeile Flashscore.Mikäs siellä nyt on tilanne kun ei mistään näy seurantaa?
5-2 Davos johtaa. Pari minsaa jäljellä.Mikäs siellä nyt on tilanne kun ei mistään näy seurantaa?
Jep tästä lähin haukun, että sitten maagisesti skarppaavatEhkä todella hyvä jos kaikki pakit ylisuorittaa.
Nyt Kiviharju teki oman. Voi luoja
Joudutaan vetoamaan pitkin kautta tähän lauseeseen.Tässä on kyllä hyvä muistaa, että miten laadukas nippu on vastassa.
Tekikö Simo Saariset?Kiviharju tekee varsin nätin oman maalin.
Yritti tehdä vaikutuksen änäriskoutteihin. Ryöstö.Mulle riitti matsi ton Davosin 4-2 maalin jälkeen. Siis mitä tapahtu, miks Kiviharju teki vanhanaikaisen omiin? Mitä yritti tehdä?
Totta. Mutta tykkäsin IFK:n sisääntulosta peliin, laadukkaasta kiekottelusta ja suorahyökkäyksistä. Negaa annan ajoittaiselle huolimattomuudelle siniviivalla (kaksi Davosin maaleista lähti meidän sekoilusta) ja parin ns. oman pään pakin pehmeydelle kriittisissä tilanteissa. Taponen olisi myös sen läpiajomaalin voinut torjua.Ero lopulta aika selvä eurooppalaisen suurseuran hyväksi.
Mutta jotain uuttakin! En Villen pelikirjassa muistaakseni näitä omia maaleja kuitenkaan ole nähnyt. Aikalisää toki vältellään kuin mestaruutta ja möyrintä tuli vahvasti mukaan kolmoserässä, mutta tämä oli kieltämättä uutta. Alkais jo! Käyn varmuuden vuoksi takapihalla kääntämässä muutaman kiven.Lopputulos tänään ei yllättänyt ollenkaan.