Harjoitusottelut 2024

  • 58 895
  • 500

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tässä on kyllä hyvä muistaa, että miten laadukas nippu on vastassa.
Nojoo, ei se silti poista sitä tosiasiaa että meillä ei lähtökohtaisesti ole sellaista porukkaa millä kotiedusta taisteltaisiin pleijareihin, mutta kaikki on aina mahdollista. Davosilla kyllä melkoista seppää kentällä, vaikkakin suht tuntematonta varmasti meille suomalaisille. Kertonee sekin jotain että heillä kakkosyyveetä pyörittelee viimekauden SHL-finalistin paras pistemies.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Oho tekemällä tehty maali jonka suikkarikone teki.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Ei kuulunut mun suosikkeihin Manninen viime kaudella ja sama tahti näyttäisi jatkuvan. Mun papereissa tälle sankarille ei ole mitään käyttöä, erittäin köykäinen tapaus.
Salmelainen ei tuntunut ymmärtävän hankkiessaan näitä Mannisia ja Motineita alakertaan, että puolustajan ei tarvitse aina olla ”näkymätön”, varsinkin jos se tarkoittaa olematonta kompetenssia luistelun ja kiekollisuuden saralla.
 

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Pakko sanoa, että ihan mukavaa vaihtelua että puolustus se todella hyvä osa-alue ja hyökkäys suurimmalta osin keräilyerä, vaikka toki voisi olla vähän tasapainoisempi joukkue. Pelottaa kuinka paljon jää pisteiden teko Lehterän, Vesalaisen Raskin, Kodytekin, Pakarisen ja Marleuaun vastuulle koska näillä näppäimillä siinä on meidän tuloksenteko pelaajat, eipä muuten paljoo ole…
 

KanonKillar

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mistä tämä Mäkiaho on meidän edariin tullut? Ei liene pelannut Kolleissa. Mun silmään se on aika hyvä hyökkäyspäässä, ja isokin vielä.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Mistä tämä Mäkiaho on meidän edariin tullut? Ei liene pelannut Kolleissa. Mun silmään se on aika hyvä hyökkäyspäässä, ja isokin vielä.
Et vissiin ole pahemmin Liigaa seurannut? Jukureissa meni pari kautta, jonka lisäksi liigamatseja myös HPK:ssa. Junnu-ura pääosin Espoossa, C-junnuissa myös IFK:ssa kauden verran. Viime kaudella teki Liigassa 44 matsiin 7+10.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Mistä tämä Mäkiaho on meidän edariin tullut? Ei liene pelannut Kolleissa. Mun silmään se on aika hyvä hyökkäyspäässä, ja isokin vielä.
Ilmainen vinkki Pesoselle; enemmän Mäkiahoja, vähemmän Jasuja ja Komaroveja.

Tällä rakennetaan jatkuvuutta ja kaiken lisäksi kassa kiittää, eli toisin sanoen jää enemmän rahaa terävimmän kärjen vahvistamiseen.
 

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ilmainen vinkki Pesoselle; enemmän Mäkiahoja, vähemmän Jasuja ja Komaroveja.

Tällä rakennetaan jatkuvuutta ja kaiken lisäksi kassa kiittää, eli toisin sanoen jää enemmän rahaa terävimmän kärjen vahvistamiseen.

Mäkiaho on just sitä mitä tonne pitäiskin hankkia. Nälkäisiä jäbiä, jotka haluaa olla parempia tässä ja nyt.

Voi hyvin olla yhtäkkiä 30 pinnan kaveri, jos kehittyy ja löytyy hyvät kemiat.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Muistelen, että viime kauden avauksessakin peli Tapparaa vastaan näytti (tappiosta huolimatta) ihan pirteältä. Todennäköisesti kyse on siitä, ettei Villen pelikirja ole vielä iskostunut pelaajien selkärankaan kesätauon jälkeen.
Itse olen miettinyt, että alkaisiko Ojasen kädenjälki näkymään pelaamisessa tällä kaudella viime kautta enemmän. Ojanen taisi Ilveksessäkin olla se ”taktiikkapuolen” kaveri ja Myrrä oli sitten se ”hengenluoja”.

Ilveshän johti sarjaa syksyllä pari kautta sitten, kunnes joku kävi ilmeisesti piilottamassa Pena trophyn Ilveksen toimistolle. Tämän seurauksena Ilveksen seurajohto päätti antaa potkut Myrrälle ja Ojaselle ja tilalle otettiin Pennanen.

Tulos, kaksi mestaruuskelpoista rosteria ja yksi saavutettu pronssi.
 

jonBBE9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen maajoukkueet, Emil Ruusuvuori
Ihan itse ryssitään taas kuten viime kaudella. Sekoilua omalla alueella ja vastustaja yksin läpi ja nyt typerä jäähy ja 4-2. Game over.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Ihan itse ryssitään taas kuten viime kaudella. Sekoilua omalöa alueelöa ja vastustaja yksin läpi ja nyt typerä jäähy ja 4-2. Game over.
Jep, aivan turha puhtaan taklauksen "kuittaus". No parempi noi tyhmät kuittaukset on tässä vaiheessa kautta ottaa.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Pakko sanoa, että ihan mukavaa vaihtelua että puolustus se todella hyvä osa-alue ja hyökkäys suurimmalta osin keräilyerä, vaikka toki voisi olla vähän tasapainoisempi joukkue. Pelottaa kuinka paljon jää pisteiden teko Lehterän, Vesalaisen Raskin, Kodytekin, Pakarisen ja Marleuaun vastuulle koska näillä näppäimillä siinä on meidän tuloksenteko pelaajat, eipä muuten paljoo ole…
Vai puolustus todella hyvä osa-alue?
Tän on pakko olla miina..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös