Uskomatonta tekstiä. Jos nyt ymmärsin kirjoituksesi oikein, niin mielestäsi Kepan pelaajat tarvitsevat psykologin tms. apuja selvitäkseen Arvosen johtamasta kahdesta viime kaudesta?
En pysty tietenkään toisen puolesta vastaamaan, mutta minä en tulkitse ollenkaan tuota viestä tällä tavalla. Minusta jopa hassua lievää provosoitumista, mutta kai sitä tapahtuu, jos asia liittyy mitenkään Arvoseen. Voin olla kyllä väärässäkin tuon tekstin provon suhteen.
Ei mun mielestä tyyliin joku Minna Marsh, tai keitä muita niitä nyt lieneekään, olisi välttämättä ollenkaan pahitteeksi jokaisen oman suorittamisen parantamiseksi, varsinkaan näiden nuorten kohdalla. Tuskin se ainakaan pahempaan suuntaan tilannetta veisi. Merkkejä ja tilausta tuolle näyttäisi olevan, kun muistaa jonkun laittamat kommentit Salon apuvalmentajan(nimeä en nyt muista, se A-jun. koutsi) kehotuksesta lopettaa se kiekon ränniin lyönti(oli eka vaihtoehto, kun pitäisi olla viimeinen) ja lisää tähän nuo Pennasen tuoreet kommentit sekä joku palstalaisen kommentti Nikkilään liittyen. Jos joku mentaalivalmentaja saisi "poikien" itseluottamusta paremmalle tasolle, niin mielestäni tämä olisi erittäin harkinnan arvoinen setti. Arvonen nyt vaan sattui olemaan toi koutsi edellisiltä kausilta, mutta tilanne olisi aivan sama, olisi koutsina ollut kuka muu tahansa. Näin minun mielestä.
Jos noista nuorista lupaavista haluaa yhtään mitata sitä mahdollista potentiaalia enemmän esiin, niin kai tällainen henkisen valmennuksen settikin olisi hyödyllinen ja kaiketi satsauksen arvoinen. Kai tässä viime vuosina on todettu, ettei tämä ole täysin turhaa hommaa. Ja kyllähän se on kuitenkin fakta, ettei noi edelliset kaudet ole menneet ihan tuubiin oikein kenelläkään, joten ei siellä välttämättä itseluottamus ole aivan tapissa omaan suorittamiseen.
Viimeksi muokattu: