Happy lads from Manchester – koliseeko Oasis?

  • 34 127
  • 238

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Itse pääsin jonoon sijalle 16800. Noin 50 minuuttia sitten pääsin valikoimaan lippuja ja siitä lähtien tuo on pyörinyt tyhjää ja sanonut confirming avalilability. Ihan paskaa.

Today was gonna be the day
But they never throw a ticket to meee
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Itse pääsin jonoon sijalle 16800. Noin 50 minuuttia sitten pääsin valikoimaan lippuja ja siitä lähtien tuo on pyörinyt tyhjää ja sanonut confirming avalilability. Ihan paskaa.

Today was gonna be the day
But they never throw a ticket to meee
Futisforumilta luin, että jotkut ovat päässeet tuossa kohtaa läpi päivittämällä sivun. Ja jotkut taas sitten takasin jonon perälle. Omalla riskillä voit kokeilla tuota päivittämistä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Futisforumilta luin, että jotkut ovat päässeet tuossa kohtaa läpi päivittämällä sivun. Ja jotkut taas sitten takasin jonon perälle. Omalla riskillä voit kokeilla tuota päivittämistä.
Juu, pääsee toki valitsemaan uudestaan lippuja, mutta lipputulos on sama.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olisi liput irronneet parin tunnin jälkeen, mutta dynaaminen hinnoittelu puuttui peliin. 415€ vähän turhan paljon yhdestä kenttälipusta. Onnittelut liput ostaneille, itse jään odottamaan parempaa diiliä.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
Kaveri sai koriin klo 11:15 kaksi kenttälippua Wembleylle. Korttitiedot palveluun ja kosh. Kaikki alusta eikä lipuista tietoakaan.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Sain Wembleylle istumapaikkaliput ostoskoriin asti, ja paypalissa kaikki vaiheet suoritettu. Kun tuli aika painaa "hyväksy maksu", niin puhelin näytti vaan valkoista ruutua. Päivitin sivun, sama näkymä. Palasin takaisin ja suoritin kaikki toiminnot uudelleen, sama näkymä. Toistin tätä noin neljä kertaa, kunnes aika loppui. Sen jälkeen en onnistunut edes ostoskoriin lisäämään lippuja vaikka vapaita paikkoja oli ja ne pääsinkin valitsemaan. Haistakaa paska ja pitäkää tunkkinne.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Onpa ollut paljon kysyntää ihmisten joukoissa, jotka luulin tuntevani ja jotka eivät oli ikinä puhuneet bändistä. Systerin perhe yritti kolmella kanavalla, mutta ei ole natsannut. Syynä kiinnostukseen heidän parikymppinen poikansa. Serkkuni nappasi kaksi lippua Edinburghiin 12.8. Syynä kiinnostukseen hänen 17 v. poika. Itse olen valmistautunut jo vuoteen 2026.
 

Senaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eilen perjantaina rakenneultrassa selvisi, että perheeseen syntyy tammikuussa pieni prinsessa isoveljen ja isosiskon (ja tietysti vanhempien) iloksi. Ja tänään saatiin järkyttävän taistelun jälkeen minulle ja kolmelle kaverille neljä lippua kiertueen toiselle keikalle Cardiffiin ja vielä permannolle. Kyllä on loppuvuoden tuuri käytetty ja ei tarvii enää lotota.

Järkyttävän raadollinen tuo lippufiasko, mutta itseä hymyilyttää. Eiköhän bändi kuitenkin jatka kiertuetta vuonna 2026 ja toivottavasti mahdollisimman moni palstaveli pääsee keikoille!
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Eilen perjantaina rakenneultrassa selvisi, että perheeseen syntyy tammikuussa pieni prinsessa isoveljen ja isosiskon (ja tietysti vanhempien) iloksi. Ja tänään saatiin järkyttävän taistelun jälkeen minulle ja kolmelle kaverille neljä lippua kiertueen toiselle keikalle Cardiffiin ja vielä permannolle. Kyllä on loppuvuoden tuuri käytetty ja ei tarvii enää lotota.

Järkyttävän raadollinen tuo lippufiasko, mutta itseä hymyilyttää. Eiköhän bändi kuitenkin jatka kiertuetta vuonna 2026 ja toivottavasti mahdollisimman moni palstaveli pääsee keikoille!
Vaikka kuinka katkera olenkin siitä ettei omalle kohdalle tällä kertaa lippuja osunut, niin eihän tästä voi muuta kuin tykätä!
 

ML17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Permannolle oltaisiin haluttu, mutta yläkatsomoon päädyttiin (permanto taidettiin myydä silmänräpäyksessä loppuun). Hintaa tais olla joku 120€ eli ei lainkaan paha. Wembleyn keskiviikko ja sunnuntai oli hakusessa ja omat jonopaikat ~9000 ja ~11,000 antoi odottaa hyvää. Ysitonnisessa pääsin perille ja olisin saanut kaksi lippua ostettua keskiviikolle. Kaveri oli kuitenkin tuossa kohtaa jo onnistunut ostamaan sunnuntaille neljä lippua, joista yksi siis minulle. Hotellit (pe-ma) ja lennot napattiin saman tien ja koko paketille tulee hintaa se 700€. Yksi eniten kuunnelluista bändeistä joten innolla odotan keikkaa varsinkin kun on briteissä missä yhteislaulu raikanee upeasti.
 

emiilioo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Flyers, Barca, Azzurri
Dublin kutsuu! Ei tosin permanto, mutta hyvä näin. Matkassa yksi Jokeri-fani, yksi Ilves-fani ja yksi Pallokerho-fani.

Nyt täytyy toivoa ettei Jokerit tiputa Kerhoa Mestikseen keväällä. Muuten reissun tunnelma voi olla kuin Gallagherin veljeksillä Pariisissa vuonna 2009. :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös