Lähteeseen ei ehkä luottamista, mutta siltä näyttää, että Hannes taas kerran on saanut lähtöpassit seuraltaan. Jos pitää paikkansa niin ihan hyvä niin.
Meneepä HH:n tilanne IFK:ssa mielenkiintoiseksi: IS: Hyvönen lähtenyt HIFK:sta? | Jääkiekko | Iltalehti.fi
Onko jollakin tarkempaa tietoa tästä touhusta?
Kyllä se vaan siltä näyttää, että Hannes on saanut tylysti kengän kuvan perseeseen. Noh, ei tämä homma laitureista tule jäämään kiinni, niin kuin joku jo sanoi.
Ei saanut Jalonenkaan tätä primadonnaa ruotuun.
Jotenkin Pavel Rosamainen pelaaja. Kaikki edellytykset olisivat pelata aivan huipputasolla, mutta häntä pitäisi kohdella kuin pikkulasta, ettei vaan menisi suu mutrulle. Jos joukkue ei menesty, ensimmäisenä hiipii ajatus, " enkö minä voitakkaan mestaruutta"..
Kommentit siitä, että jos jossain seurassa ei homma toimi niin " lähen meneen" kertoo jotenkin tästä jätkästä.
Mutta Hannesta pitää osata käsitellä, häntä pitää osata hyyssätä. Jalonen osaa tämän, joten kyllä Hannes voi sen 10 maalia tehdäkkin. Toisaalta Jeff Hamilton ajaa saman asian vieläpä tehokkaammin joten, jos Hannes ei ole joukkueensa ykköspyssy, voi tulla paha mieli ja haluton hannes pilaa ketjun ja lopulta koko joukkueen pelin.
Tsemppiä jatkoon, jospa se siitä.
Toivottavasti ei kärppiin enään tule
Ehkä Nybondaskin hiffaa, että kaikkia maailman pelaajia ei tarvitse hommatta. Oli sitten minkälainen tehomies tahansa. "Älä korjaa sitä mikä ei ole rikki".
No kyllä minä olen sitä mieltä, että Nybondas teki aivan oikean ratkaisun ottaessaan Hanneksen rinkiin, kun se kerran oli tarjolla. Kyllä tässä olis nyt suut mutrussa jos se olis takomassa Lahden kanssa pisteitä liukuhihnalla naapurissa.
No kyllä minä olen sitä mieltä, että Nybondas teki aivan oikean ratkaisun ottaessaan Hanneksen rinkiin, kun se kerran oli tarjolla. Kyllä tässä olis nyt suut mutrussa jos se olis takomassa Lahden kanssa pisteitä liukuhihnalla naapurissa. Nyt vaan kävi niin, että tätä tuittupäätä ei vaan jotenkin hotsittanut. Kyvyt on kyllä kaikkien tiedossa!
Kannatti yrittää. Oli kerrankin low risk / high reward -tapaus. Hanneksen lähdöllä ei ole mitään merkitystä HIFK:n isossa kuvassa.
Tietääkseni Hannes on ollut viikon Espanjassa ja voihan se olla, että siellä on tullut treenattua rannaria?
Lukko-pelistä kupille, perjantain aamureenit poissa, Jalonen+Nybondas laskee 1+1 ja Hannes lähtee, nyt siis jossain auringossa.
Utj:n pitäisi sen verran tietää pelaajasta että mitään pakkohankitaa ei tarvitse tehdä sen takia että ei vaan mene naapuriin. Ei Hannes Hyvönen vuosimallia 2011 olisi takonut missään liigajoukkueessa pisteitä. On liigan taso kuitenkin sen verran kova että ei tuolla asenteella pelaava primadonna pärjää. Aika moni tämän tiesi mutta ei Hyvönen eikä osa faneista jotka luuli Hyvösen tason olevan samaa mallia kuin 10 vuotta sitten.
Hei, HIFK:ssa on pelannut joskus samalla tavalla toiminut pelaaja, mutta hänet haettiinkin jatkoilta tai mistä ikinä löytyikään Kovasen taksilla treeneihin. Ei tässä mitään outoa olisi ollut, jos Pena olisi vielä ruorissa, nyt laitettiin onneksi samantien pihalle, kun pyllisti vähänkin joukkueen suuntaan. Tykkään tästä uuden johdon toiminnasta, vaikka kissa onkin vienyt kielen suurimman osan ajasta kauden aikana...