En minä näe tätä Hyvösen tilannetta mitenkään isona asiana. Esimerkiksi maalivahtien vire ja Peltosen&kärkipakkien&senttereiden kunnossa pysyminen ovat isompia asioita. Hyvönen on kumminkin vain siirtorajalla sisään tullut laitahyökkääjä. Ei lätkäjengi, jotka ovat äijäporukoita niin ole mikään ompeluseura. Hyvänkin ilmapiirin joukkueilla on on turhautumista esim peliajoista/otteista ja ovet paukkuu kun bussillinen pelimiehiä reissaa syksystä kevääseen. Ei se mene niin, että kopissa istuu parikymmentä hiljaista&nöyrää poikaa ja sitten tulee paha-Hannes ja sotkee kaiken. Itse kiljuin Hyvöstä ykköseen hänen tullessaan IFK:hon, mutta olen vaihtanut mielipidettäni. En ole tyytyväinen Hyvösen kondikseen ja kokonaispelaamiseen. Toki ei hän mikään överifloppikaan ole ollut, kun EDES joitain maaleja on kolmosketjusta iskenyt. Peltonen- MG- Haataja ovat näyttäneet peliotteillaan, ettei heitä kannata erottaa. Haatajahan on aina helvetin työteliäs pelaaja ja tekee kahden vähän hitaahkon taitojätkän kentässä paljon extraduunia. Ja nyt kun osuu maaliinkiin ja tulee tehoja niin ykköstä ei enää tässä vaiheessa kautta ole järki rikkoa. Sen aika meni jo. Mutta voihan se olla, että Hyvösellä tökkii jos koittaa saada joukkuetta kiinni fysiikassa. Mj-tauolla kovaa treeniä ja voittavaan laajaan rosteriin onkin vaikea tulla sisään kun jalka painaa ja oma peli ei muutenkaan suju niinkuin aiemmin liigassa.
Mutta kyllä minä pitäisin Hyvösen messissä. Voihan sieltä esim Hamiltonin nivuset taas hajota, niin Hyvöselle aukeaakin mesta esim hyvän kahdensuunnan sentterin ja nopeajalkaisen Kuhdan ketjusta. Ykköseen en Nokan sapluunoista johtuen usko hänen pääsevän ellei joku mene rikki. Ja kyllä Hyvönen tuossa Ramun vierelläkin menee, kunhan asettuu paremmin taloksi ja pääsee mukaan porukkaan. Ja jos homma ei ala toimia ja syö jengiä niin Ville menköön juttelemaan mukavia Mellu&Kanki back-uppina ;) Kyllä yksi ylimielinen oululainen nopeasti löytää ulos, kun joukkuepaine kasvaa kovaksi. Kaikki armeijan käyneet varmaan muistavat ne jantterit mitkä kusivat omaan eli koko porukan muroihin ja miten heihin suhtauduttiin.