Herran jestas, että on kankea näköistä toi luistelu
Itse en mitenkään kovaa upsidea kyllä tässä näe.
0,5ppg ei ole 3.sentteriltä kerta kymmeneen otteluun vaikka asiaa värittelisikin. Varmasti Hanu ansaitsee otteillaan sauman ylempänä en sillä sano. Mutta vaikutus on sama kuin vaihtaisi Kivistön Frimaniin tai Savinaisen Pakariseen. Ei ole vaikutusta lopputulemaan. Ongelmat ei mielestäni ole bot6 vaan top6.Normanin neloseen, Johnnyboy väläyttelee kerran kymmenessä pelissä
Puoliksi värillä heitin Normanista, on parhaimmillaan loistava, mutta mä nään Hanulla myös potentiaalia tuohon 0,5ppg, varsinkin jos pelaa yv:tä.0,5ppg ei ole 3.sentteriltä kerta kymmeneen otteluun vaikka asiaa värittelisikin. Varmasti Hanu ansaitsee otteillaan sauman ylempänä en sillä sano. Mutta vaikutus on sama kuin vaihtaisi Kivistön Frimaniin tai Savinaisen Pakariseen. Ei ole vaikutusta lopputulemaan. Ongelmat ei mielestäni ole bot6 vaan top6.
Krhm. Kuka on kaavaillut ja kuka ei.Ennakkoon sentterihierarkian heikoimmaksi lenkiksi kaavailtu Hannes on ottanut oman paikkansa jengissä.
Sen verran sanottava että tokihan mies on toisessa yv:ssa ollut koko kauden.Koko ajan parantaa ja parantaa. Pitäisi muutenkin kokeilla hyvien pelimiesten kanssa, mihin Hanneksesta todella on. Nyt kärsii kohtuuttomasti vierellään pelaavista.
Kyllä, mutta eikös Björnistä ole peluutettu yyveellä myös pelintekijän paikalla? Mun mielestä kuuluisi enemmän maalin eteen ohjailemaan.Sen verran sanottava että tokihan mies on toisessa yv:ssa ollut koko kauden.
Sanoisin että johtunut enemmän pelin virtauksesta kuin mistään muusta. Takakolmio Schroeder-Holm-ONeill. Toisekseen taisi pelata tuota paikkaa Pelsuissa? Saa korjata.Kyllä, mutta eikös Björnistä ole peluutettu yyveellä myös pelintekijän paikalla? Mun mielestä kuuluisi enemmän maalin eteen ohjailemaan.
Mut kyllähän tuota kannattaisi kokeilla myös tasakentällisin hyvässä ketjussa. Nelonen hoitaa hommansa kyllä, mutta potentiaalia olisi paljon parempaakin.
Ja ennen kaikkea ettei peluuteta loppuun heti alkukaudesta. On kuitenkin ekaa kautta ulkomailla. Pelit joka toinen päivä ja paljon matkustelua. Kaikki uutta. Jos olisi uskottava vitossentteri joka voisi stuntata nelosessa niin heti kansleri poppareille. Kossiöa ykköseen ja Björninen kakkoseen. Kävisi mulle.Sanoisin että johtunut enemmän pelin virtauksesta kuin mistään muusta. Takakolmio Schroeder-Holm-ONeill. Toisekseen taisi pelata tuota paikkaa Pelsuissa? Saa korjata.
Keskiskaistasta yleisesti. Sentterit Kossilan takana: 15 o 0+3, -8. Parantamista on. Ja juu, vale, emävale,tilasto.
Björninen tullut erinomaisesti sisään. Toivotaan terveyttä.