Meinasi jäädä TheAnimalin vastaukset ja esitetty kysymys huomiotta. Sitaatit TheAnimalin kirjoittamia:
Senior:
Me ei sitten hankittu kakkosveskaria.
''Eikä ollut tarkoituskaan.''
Aivan. Minusta on vain kovin iso riski 'mennä yhdellä'. Sydän jo kävi eilisen Jyppi-pelin aikana kurkussa, kun Helenius meni tsekkailemaan Stathosin jalkaa. Turha tässä tietty enää on huudella veskareiden perää. Näillä varmasti mennään ja sillä sipuli. Stathos on terästä, eikä pärjäämisemme jää ainakaan ykkösveskarista kiinni.
Senior: Me ei sitten hankittu pakkia.
''Yritystä oli. Sitä oli perkeleesti, mutta sopimus edellyttää molempien osapuolten halukkuutta. Yksipuolinen halukkuus ei tämänkaltaisessa tilanteessa johda edes raiskaukseen.
Yritystä oli myös heidän kohdallaan joita sinäkin mainitsit, mutta valitettavasti kumpaakaan ei saatu. Ei auta, vaikka kuinka haluttaisiin. Totta helvetissä asia harmittaa, mutta mahdottomia kukaan ei voi tehdä.''
Ei tässä kukaan ole mitään mahdottomia odottanutkaan. Lähinnä kaipasin toista pakkia toiseen pariin. En mitään maailmanluokan pelaajaa. Toivottavasti RPL vertyy vielä parempaan peliin, kuin mitä eilen näimme. Kyllähän Z ja Kantor vetävät vaikka 30 minsaa per ottelu, ei siinä mitään. Tuntuu vaan kornilta, että joudumme peluuttamaan yv:llä edelleen Ncken ja Pasin kaltaisia kavereita, joille ei ole, lukuisista mahdollisuuksista huolimatta, tullut onnistumisia. Laskemme niin ollen vastuuta jatkossakin RPL:lle ja esim HPikkaraiselle.
Senior:
Varsinkin, jos on niin, että Treille on 'ilmainen', jota ei juuri oltu nähty, niin mitä sellaiselta 'vahvistukselta' voidaan ylipäätään odottaa.
''Aika riskitön hankinta siis, vai mitä? Voidaan ottaa hyvin hoidettujen neuvotteluiden jälkeen, vaikka ei välttämättä akuuttia tarvetta olisikaan. Ihannetilanteessa yksi ulkomaalainen jää aina penkille. Terve kilpailu pelipaikasta on ihan hyödyllinen asia myös ulkomaalaisten kohdalla.''
Riskiähän en ole kritisoinutkaan, tarvetta voisin epäillä. Tottahan sitä aina on houkutus ottaa, kun ilmaiseksi saa. Johan se silloin voi olla osoitus PR-toiminnan ylläpitämisestä antajaansa päin ja parantaa entisestään suhteita sinne päin, sillä siitä tuskin on haittaa jatkossakaan. Mitä tarkoitat muuten toteamuksella ''voidaan ottaa hyvin hoidettujen neuvotteluiden jälkeen.''?
''Iloinen olen siitä, että tämä helvetillinen spekulointi ja arvailu loppuu ainakin hetkeksi. Joukkue on kasassa. Nyt katsotaan mihin saakka nykyinen joukkue pystyy venymään. Luovuttaminen ei ole ollut, eikä ole optio. Taistellaan loppuun saakka.''
Olet oikeassa. Turha tässä on enää itkeä maahan kaatunutta maitoa. Olin yllättynyt kyllä laihoista tuloksista liittyen sekä loukkaantuneitten stuntteihin, että siihen pakkiasiaan.
Mitä tulee kannustamiseen, luulen jo hankkineeni siinä asiassa kannukseni. Mun takissa ei edes ole kääntömahdollisuutta. Näillä mennään ehdoitta for ever, oli tai puuttui sieltä sitten kuka hyvänsä. Mä saatan luovuttaa hetkeksi ainoastaan tullessani ladatulla aseella uhatuksi ja sittenkin menen vaaran hävittyä ensi tilassa jäähalliin. Vuosi ja jengi toisensa jälkeen. Ei se vaihtamalla parane.
edit pari typoa