Hankitaanko vielä uusia pelaajia vai "mennäänkö näillä"

  • 205 411
  • 1 626
Suosikkijoukkue
Jokerit,Djurgården,Calgary Flames
Moi Carlos!

Viestin lähetti Carlos
Kyllä se on noille pelle-faneille kova paikka tämä arvostelu. Ei narreja saa arvostella, kun koko valmennusjohtokin niin sanoi! Se ei ole kivaa. Kaikkien pitäisi vaan ylistää sitä miten hieno ja perinteikäs seura Hjokerit on.

Mutta tartutaan nyt silti tähän. Vopat ei kylläkään ollut tullessaan muuta kuin ns. ylijäämäulkolainen, pelillisesti varsin mitätön. Ilves ei myöskään ollut mikään ns. pikkuseura joka rahanpuutteessa kauppasi Vopatin, meille tarjottiin tätä kiertolaista, ja sattumoisin hän puhkesi meillä sitten kukkaan.

Nimim. I love this team.

Ei oikein aukea tämän(kään) kirjoituksesi pointti. Itse olet suu vaahdossa v*******massa Jokereille ja joukkueen faneille kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä kunnioitettavalla tarmolla, ja jos joku antaa vähänkin takaisin niin heti olet jo parkumassa että pelle-fanit eivät kestä arvostelua...tasaraha?

ps. Mitä muuten tarkoitat tällä ns. ylijäämäulkolaisen "kukkaan puhkeamisella", millä asteikolla sitä määrittelet ja miten objektiivisesti? Olisi mukavaa saada perusteluita eikä pelkkää huutoa tyyliin "pelle-fanit helvettiin meidän palstoilta...!"
 

Kurppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Hartford Whalers
Viestin lähetti douppi
...Taannoinhan Somervuoresta puhuttiin "Uutena Selänteenä"

Narreissa puhutaan joka kausi jostain uudesta Selänteestä. Uusia Selänteitä ovat olleet ainakin Somervuori, Teemu Laine ja todennäköisesti myöskin Tommy Wide, Mika Johansson, JJ Niemi ja huhujen mukaan myös Arto Malinen ja Jarmo Uronen (vanhat Selänteet?).
 
Viimeksi muokattu:

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Tässä muutama päivä sitten eräs palstoilla esiintyvä "Jorma Hagelström" puhui Penan veret seisauttavista hankkeista vielä tälle kaudelle.

Nyt on vahvistettu Kauppilan tulo ja suuren meren toisella puolella on vahvistettu, että joku Ranskalainen "joystick" Treillen pukee punapaidan päälle.

Mun veri seisahti!

(HUOM! Mä tuomitsen ennen kuin olen nähnyt.)
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Treille

Ei vieläkään näy ThePenan lausumana brändin sivuilla. ESPN on tosin jo listannut tämän, joten kai sen voi uskoa.

Mielenkiinnolla tosiaan odotellaan miehen otteita, ensi esiintyminen Turussa? Onko siis niin, että ensimmäisen kerran kotikentällä narimatsissa?? Toivottavasti osoittautuu pelintekijäksi, sopisi hyvin Vihkon kanssa yhteen(siinä se kakkonen olisi, silloin olisi melkein sama kuka siihen keskelle[vaikka Hirso!]).

Mites Latvala-kuvio, joko tehnyt päätöksensä? Penan kaavailema Kantor-kauppa kiinnostaa, tilalle pitäisi tulla kova pelimies.

Joko voi sanoa helpottuneena, että Mrazek on poissa kaukalosta loppukauden? Vopatia en edes odota takaisin, parannelkoot itsensä kuntoon, jos se vielä on mahdollista.

No niin, reilu viikko aikaa hankkia puuttuvat palaset. Elämme.. jne.

PS: rusakko: En tiedä Laineesta, haluaisin edes kokeilla kaveria kakkosessa, jos vaikka yllättäisi..
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Svante
Tässä muutama päivä sitten eräs palstoilla esiintyvä "Jorma Hagelström" puhui Penan veret seisauttavista hankkeista vielä tälle kaudelle.

Mä tunnen tämän kaverin. Tarkkaan ottaen hän taisi sanoa itse Penan kautta kuulleena, että tsekattavien nimien joukossa on ollut myös veret seisauttavia vaihtoehtoja. Ja siitähän on matkaa veret seisauttaviin diileihin. Yksi veret seisauttanut meni Frölundaan ainakin.

Tutkitaan ennenkuin hutkitaan. Tepsissä itketään, kun heille ei tullut ketään ja meille sentään Kauppila. Joten tilanteen hyvyys/huonous riippuu toki aina myös katsomiskulmasta. Oma kontaktini Pohjois-Amerikassa jo ihmetteli, että Treille taitaa olla liian jäähyherkkä SM-liigaan, Alphonsesta puhumattakaan. Ei mikään sikailija, mutta tykkää pelata kovaa ja tilanteet loppuun.

Itse toivoisin vanhaa kunnon ähinä-HIFKiä jäälle, pisteet ovat toissijainen asia :) Puolet tuosta oli läppää. Toinen puoli taas vastaavasti faktaa. Valmentajanvaihto voisi auttaa tässä missiossa, heh.
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jahas, ja sitten taas vähän jarrua tälle Treille hommalle. Asiasta vasta neuvotellaan ja aloite lainauksesta on tullut Chicagon suunnasta.. näin Pena hifk.fi:ssä.
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
PENA ON ROOLITUKSEN OPPI-ISÄ

Viestin lähetti JHag
Yksi veret seisauttanut meni Frölundaan ainakin.


Kyllähän tämä ranskiskin seisautti veret. Meinaan tyrmistyksestä. Pakkia on tarvittu koko kausi ja Pena se vaan shoppailee isoja laitureita. On jäänyt Penalle joku pakkomielle saada laituri, joka sopii rooliin. No kai tässä joku juoni on Penalla menossa ja antennit pystyssä verkot syvyyksissä jatketaan.

Ai niin. Onko se kiertopalkinnoksi saatava pygmi elävä vai kuollut? Meillä on perheessä allergiaa ja meille sopisi täytetty pygmi paremmin. Jouduttaisiin pitämään elävää parvekkeella ja sinnehän se jäätyisi joka tapauksessa.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti VIHANNESKAAPPI
Viva la france!Tuskin voi nikkeä huonommin onnistua,joten tervetuloa ja sitten american baariin.Penahan heittelee äijää seinää ja kerää luut roskiin,sillälailla.
cool,cool,cool.

Mitä vittua. Nicke on pelannut kaiken aikaa paremmin ja paremmin. Eikä sitä kai voi älyttömäksi epäonnistumiseksi sanoa, jos pelaa odotusten mukaan tai paremmin. Odotuksethan olivat nolla.

Muutenkin näistä pakkiasioista puhuttaessa kannattaa muistaa, että Saarinen tulee olemaan pleijareissa huikea. Samoin Nicke. Samoin Hank. Ja muut sitten niin kuin tähänkin asti, eli kohtalaisen hyviä. Toki voisin sen Järventien ottaa Saarisen pariksi ihan kernaasti, kuitenkin.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti punaiset_lasit
K-J:

Eikös Treille kuitenkin ole EU-kansalainen? Mihin se mitään työlupia tarvitsee?? Nyt olisi myös hyvä kokeilla Le Penan kumpi painaa enemmän SM-liigan "herrasmiessopimukset" vai EU:n säädökset työvoiman vapaasta liikkuvuudesta...

Kyllähän EU-kansalaisiltakin työlupa vaaditaan. Sen toki saa automaattisesti jos on töitä tarjolla, mutta ilman ei silti saa tulla kuin palloilemaan jouten päiten.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti JHag
Tepsissä itketään, kun heille ei tullut ketään ja meille sentään Kauppila. Joten tilanteen hyvyys/huonous riippuu toki aina myös katsomiskulmasta. Oma kontaktini Pohjois-Amerikassa jo ihmetteli, että Treille taitaa olla liian jäähyherkkä SM-liigaan, Alphonsesta puhumattakaan. Ei mikään sikailija, mutta tykkää pelata kovaa ja tilanteet loppuun.


Joo kyllä Pena pisteet saa AINA kun hoitaa pelaajia meille ja turku jää ilman.

Pena muuten vahvisti äskettäin SportFM:ssä, että se ranskis tulee. On kuulemma (sanoi Pena) kahden suunnan pelaaja eikä välttämättä mikään maalintekijä. Isokokoinen joten fyysinen pelaaja.

Mä luulen, että Pena satsaa viihteeseen mikä on ihan yes. ;-)
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Snakster
Samoin Hank.

Aina kun mä katselen Hankin tekemisiä kaukalossa puhumattakaan mokista, muistutan itselleni, että jannu on syntynyt 13.10.83, hyvä että on munakarvat kasvaneet. Eli loppuvuodesta syntyneenä on vielä pelikelpoinen ensi kaudenkin A:han. Kovin on nuori jannu, jota usein vielä peluutetaan hyökkäyksiin alttiin taitelijaZetan rinnalla. On siinä monta kertaa ollut Hank helisemässä omaan päähän tulevien yv-hyökkäysten kanssa, kun Z on ylin miehemme. Kaikki kannustus vaan Hankille, Sun aikas tulee vielä. Hankistä tulee vielä meille kelpo jannu, ellei änäri korjaa omiaan taas pois.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Mä tunnen tämän kaverin. Tarkkaan ottaen hän taisi sanoa itse Penan kautta kuulleena, että tsekattavien nimien joukossa on ollut myös veret seisauttavia vaihtoehtoja. Ja siitähän on matkaa veret seisauttaviin diileihin. Yksi veret seisauttanut meni Frölundaan ainakin.


Tarkoitatko veret seisauttavilla/pakkaannuttavilla nimillä Janinaa, Viiviä vai jopa Anna-Kaisaa?? Mikä on Timo"nolla"Kojon rooli tässä asiassa???
Tämä legendaarinen JB:n arvoitus ratkeaisi saman tien jos sieltä tulis Janina Brostell järkyttävän rintapanssarinsa kera.

Kantorhan on loistavaa kauppatavaraa, ensi kaudella ei pelaa Hifkissä, joten nyt pitää rahastaa ja ottaa stuntti tilalle. ´
Järventie+joku hullu intiaani(eskimokin käy hyvin)+sentteri ja 2mv.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Svante
Mä luulen, että Pena satsaa viihteeseen mikä on ihan yes. ;-)

Juu, voi kun olisikin näin....Penan laituri/sentterimissio on legendaarista luettavaa; Vauhkonen, Moger, Vopat, Mrazek, Ruutu, Treille. Vielä kun Pena -perkele- hyppäisi itse aitioon, laittaisi takatukan ojennukseen, kultaketjut esille ja purkan jauhamaan voisimme olla ylpeitä SM-liigan viileimmäistä joukkueesta....poks...in my dreams, so far.

Niin, arvon bambamcam, monia on askarruttanut palkintopygmin arvoitus. Pygmi on siis aivan elävä, osaa sanoa kädestä päivää ja huutaa "Hjallis on perseestä". Täytettyjen pygmien maahantuonti on kiellettyä tulliviraston tiukkojen linjauksien vuoksi. Tilannetta, eli akuuttia täytettyjen kaipuuta, lieventää kuitenkin eräs pk-seudulla toimiva jääkiekkojoukkue, jonka koko hallituksen uskotaan oikeasti koostuvan täytetyistä muumioista.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei snäki,kyllähän tietysti on ihailtavaa,että nikke joka päivä viitsii ja vaivautuu meidän iloksemme kentälle ja esitää tämän rafalski kypärä muodin.Saarisesta on varmasti suomen parhaimpia tontillaan mutta kun joutuu ja täytyy esittää faijaa sille toiselle joka on siinä IHANlähellä.
cool,cool,cool.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Senior
Aina kun mä katselen Hankin tekemisiä kaukalossa puhumattakaan mokista, muistutan itselleni, että jannu on syntynyt 13.10.83, hyvä että on munakarvat kasvaneet.

Ai pitäiskö niiden karvojen olla parikymppisenä jo kasvanu?!! Ai hemmetti oon sittenkin ottanut aamuisin väärästä purkista safkaa?!

Samaa mieltä HPikkaraisesta, ehdottomasti tulevaisuuden nimi, jos vain saa vastuuta. Uusi Toni Lydman, ei kahta sanaa. Otteet ailahtelevat,mutta iän ja kokemuksen myötä tasaantuvat.

Viestin lähetti Svante
Pena muuten vahvisti äskettäin SportFM:ssä, että se ranskis tulee. On kuulemma (sanoi Pena) kahden suunnan pelaaja eikä välttämättä mikään maalintekijä. Isokokoinen joten fyysinen pelaaja.

Mä luulen, että Pena satsaa viihteeseen mikä on ihan yes. ;-)

Kuulostaa uudelta Mrazekilta. Ei hyvä. Huipputaitoa tarvitaan edelleen!!!
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Treillestähän voisi kehittyä oikea yleisön suosikki.. Ja hyvä että mies kuuleman mukaan osaa puolustaakin, tasapainottaa täten Kauppilan hankintaa. Mutta kyllä sinne pakki ainakin vielä tarvittaisiin, sekä veskari, ja ehkä vielä joku hyökkääjäkin ;)

Pärssinen-Kauppila-Kuhta
Vihko-Viitaluoma-Pikkarainen
Järvinen-Häppölä-Laine
Salminen-Simicek-Treille

Vähän sekoiteltuani tulin tähän pisteeseen. Mrazekki auttamattomasti pois.
 
Viimeksi muokattu:

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Pygmistä puheen ollen tulee mieleen vanha juttu... siis ihan kuvitteellinen..

Eräs nimeltä mainitsematon jääkiekkojoukkue oli ollut ed. iltana vieraspelissä ja kun kotimatka oli sattuneesta syystä joillain venähtänyt pitkäksi, niin seuraavan päivän treenit olivat heille aika vastenmieliset. Pari heeboa siitä sitten mainitsemaan kolmannelle, joka vastasi että "kyllä mä hoidan että nämä treenit äkkiä loppuu. Haluutteko nähdä kun vedän pygmiä päähän?" Muutama potku vauhtia ja tiukka lämäri suoraan pygmiä otsaan, joka putosi välittömästi. Jostain syystä valmentaja hermostui ja huusi että nämä treenit loppui nyt tähän. Ja kaverit ansaitulle bisselle.

Ai niin, huono ja vanha juttu.

Mutta otsikkoon. Pena yrittää nyt selvästi päästä Guinnessin ennätysten kirjaan. Viime vuonna meillä kierrätettiin melko monta ulkomaalaista, mutta nyt pannaan tuplasti paremmaksi. Seuraava tuleekin sitten Gambiasta...
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Juu, ei mitään uusia Marsuja. Kieltämättä tilausta maskimiehelle olisi, kunhan myös toimisi sellaisena enemmän kuin kaksi peliä. No, olkoon sitten uusi Mrazek, kunhan vanha poistuu muualle surffailemaan.. No, enm ala vielä mitään sanomaan. Odottelen ensi viikon narripeliä, jolloin oletettavasti ensimmäistä kertaa kotikaukalossa(?).
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä tässä tulee mieleen taru Fenix-linnusta. Tilanne oli vain muutama päivä sitten erittäin vaikea, mutta sen jälkeen on tehty kaikilla alueilla rajusti töitä uskon palauttamiseksi. IFK:lla alkaa jo nyt olemaan suhteellisen kova joukkue taas kasassa ja työ jatkuu edelleen. Syystäkin voi olla jo tehtyyn työpanokseen tyytyväinen. Toivottavasti tehty ja jatkossa tehtävä duuni palkitaan myös hyvinä urheilullisina tuloksina.

Treillen tapaus kertoo hyvin siitä minkälaisia herroja IFK:ssa on duunissa ja miten suuri arvostus NHL:ssä on IFK:ta kohtaan. Ei Chicagosta oteta yhteyttä ihan mihin tahansa höpöhöpö-seuraan ja tarjota erittäin lahjakasta nuorta pelaajaa. Kuten tiedotteesta voi todeta, niin ei IFK-leiriin kukaan tuosta vaan kävele. Mike Smith voi olla iso pomo rapakon takana, mutta Penan kanssa neuvoteltaessa sillä ei vielä pääse mihinkään. Minun on vaikea kuvitella, että kovin monella muulla herralla olisi vastaavanlaista ylpeyttä ja karismaa laittaa NHL-pomotkin tiukoille. Penalla on kapasiteettia kääntää tuollainenkin perinteinen "Iso Vs. Pieni" -asetelma päinvastaiseksi. Jos joku on IFK:n näköinen toimitusjohtaja, niin se on Pentti Matikainen.

Mitä Kantoriin tulee, niin eiköhän olisi jo korkea aika lopettaa nämä "kantorismit", jotka näyttävät elävän ihan omaa elämäänsä. Vahvistuksia tässä ollaan hakemassa, ei heikennyksiä.

Hieno nähdä, että esimerkiksi Kauppilaan luotetaan. Mies uhkuu intoa pelata IFK:ssa ja nyt täytyy vain toivoa, että hän onnistuu Kuhdan ja Pärssisen välissä. Muutama matsi pitää toki antaa aikaa sopeutua joukkueeseen ja ketjukavereihin. Valitettavaa tietysti on, että juuri nyt tulee vastaan peräkkäin kolme erittäin vaikeaa vastustajaa (Blues, TPS ja Jokerit). Myös TPS on ollut viime aikoina aika hyvässä iskussa, joten helpolla ei lähde pisteet Turustakaan. Erittäin hienoa on se, että kannattajat lähtevät sankoin joukoin Turkuun kannustamaan IFK:ta! Tästä luonnollisesti iso kiitos B2 Redsille.

Jatketaan taistelua niin kaukalossa kuin sen ulkopuolellakin!
 

seetre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ingvar Hirdwall
Viestin lähetti TheAnimal
IFK:lla alkaa jo nyt olemaan suhteellisen kova joukkue taas kasassa ja työ jatkuu edelleen. Syystäkin voi olla jo tehtyyn työpanokseen tyytyväinen. Toivottavasti tehty ja jatkossa tehtävä duuni palkitaan myös hyvinä urheilullisina tuloksina.

Toivotaan että jatkuva työ tuo vahvistuksia etenkin pakkirintamalle. Ei haittais vaikka kakkosveskari tarttuis haaviin siinä ohessa. Kauppila ja Froggie näyttävät mielestäni melko asiallisilta vahvistuksilta ja siitä on hyvä jatkaa.
Jossain ketjussa ihmeteltiin Hirson vaisuutta. Mielestäni Hirso oli erittäin pirteä Mrazekin ensimmäisissä peleissä. Mrazekin hyydyttyä Hirsokin hyytyi. Kyllä Kimi sieltä tulee ja vielä tällä kaudella.
 

Nelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noutaja lätäkön takaa..

... koskien Tuomo Ruutua?

On Tuomo sen verran tärkeä kaveri Chicagossa nyt jo, eikä mm-skabat varmaankaan pudottanut pisteitä..

Kaverilla(ranskis) ei oo mitään täällä hävittävää joten.. saas nähdä millanen episoodi tästäkin vielä kehittyy..
Aika innokkaita ovat Jenkit "jämäänsä" tänne työntämässä, joka on yleensä kyllä päinvastaista tässä vaiheessa kautta.

Noh, eiköhän palaset rupee loksahtaa paikoilleen tai sitten ei..
saatiinpahan jotain miettimistä, niin ja soosi myös ;)
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti TheAnimal
Mike Smith voi olla iso pomo rapakon takana, mutta Penan kanssa neuvoteltaessa sillä ei vielä pääse mihinkään. Minun on vaikea kuvitella, että kovin monella muulla herralla olisi vastaavanlaista ylpeyttä ja karismaa laittaa NHL-pomotkin tiukoille. Penalla on kapasiteettia kääntää tuollainenkin perinteinen "Iso Vs. Pieni" -asetelma päinvastaiseksi.

Multa on kyllä jotenkin jäänyt huomaamatta ne tilanteet, joissa Pena on pistänyt NHL-pomot tiukoille ja vääntänyt niistä suorastaan tyrmäysvoiton ("Iso Vs. Pieni" -asetelma päinvastaiseksi). Voitko TheAnimal niistä hiukan kertoa enemmän?

Jos TheAnimal tarkoittaa kirjoittamansa Penan mairella ylistyksellä IFK:n hoviagentin tiedustelua jostain nuoremmasta pelaajasta ja sen perusteella saatua ranskalaista Treilleä, niin täytyy vaantodellakin toivoa, että Smith säilyttää edes jotenkin vielä asemansa Chicagossa tämän Penan hirvittävän puristuksen jälkeen -;)

IFK:sta aikanaan potkut saaneen Kauppilan ja kuluvalla kaudella AHL:ssä 27 ottelussa peräti 3 maalia ja 2 syöttöä keränneen Treillen panoksella pitää jo tosissaan toivoa, että playoff-paikka aukeaisi. Oma arvioni on valitettavasti sellainen, että näistä kavereista ei siihen paljon apua löydy - vaikka taloudellisesti edullisia olivatkin.

Jos IFK:n muu rosteri venyy parhaimpaansa, saatamme nähdä playoffeja molemmissa halleissa pitkästä aikaa tällä kaudella. Animalin Fenix-lintu on kyllä enempi varpusen näköinen näin kauempaa katsottuna.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Voi jösses. Animalin kirjoitus oli lähes samanlainen kuin omani, tähän on tultu, eiks täällä saa perkele tapella enää? Mulle tuli jo Kakesta lähtien jonkunlainen seesteinen fiilis HIFKin suhteen ja Penastahan on omat paminansakin toisaalla. Arvostan sitä, että vaikeina aikoina tehdään kaikesta huolimatta simona duunia ja jotain saadaan aikaiseksikin. Otetaan ajatusleikki: Kauppila olisi mennyt Jokereihin. Täällä olisi ollut iso natina -minä muiden mukana- siitä, että "miksei meille? miksi nukuit Pentti?"

Sellainen pieni fiilaus ns. kantorismista, että Pentti itse on kertonut Kantorin treidaamista harkitun. Asia ei ole Penalle mikään kynnyskysymys tai salaisuus, josta pitäisi vaieta. Tämän vahvistan 100% varmuudella. Jotain hämminkiä on Kantorin suhteen ollut ilmassa pitemmän aikaa. Mutta hei! 30 jätkän joukko ei missään olosuhteissa ole jatkuvasti yksimielinen lauma - tai sitten kaikki vetävät samaa lääkettä. Luonnollisesti Iso P on todennut samalla, että joukkueen puolustusta ei voi verottaa juuri nyt yhtään, joten ilman muuta Kantor skulaa, jos ei tilalle löydy miestä. Ja sitäpaitsi, meillä on mahdollisuus pitää Kantor luopumalla -snif- Vopatista tai Mrazekista.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti JHag
Voi jösses. Animalin kirjoitus oli lähes samanlainen kuin omani, tähän on tultu, eiks täällä saa perkele tapella enää? Mulle tuli jo Kakesta lähtien jonkunlainen seesteinen fiilis HIFKin suhteen ja Penastahan on omat paminansakin toisaalla. Arvostan sitä, että vaikeina aikoina tehdään kaikesta huolimatta simona duunia ja jotain saadaan aikaiseksikin. Otetaan ajatusleikki: Kauppila olisi mennyt Jokereihin.

JHag, et kai vaan saanut auringonpistosta tai jotakin siellä Thaimaassa -;) Kauppila on mun mielestä kaikkea muuta kuin IFK-tyylinen kaveri ja Treille taas täysin tämän kautensa flopannut, osin penkilläkin istutettu ylijäämäkaveri Chicagon farmista. En väitä etteikö kaverissa voisi olla potentiaalia, mutta esille sitä ei ole saatu. Toki Treille on enempi IFK-näköinen - ranskalaisuudestaan huolimatta - pelaaja kuin sekä IFK:ssa että Jokereissa epäonnistunut Kauppila.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Jos sallitaan tällainen väsähtänyt kirjoitus näin myöhäisillasta, niin en kyllä lakkaa ihmettelemästä tuota TheAnimalin tekstin sävyä. Tuohan on kuin suoraan Pohjois-Korean hallitusohjelmasta. Meillä on vain yksi johtaja, jonka tulos par 62 kierroksella oli vaatimattomat 35. Hehheh, vai on Mike Smith ja muut NHL-johtajat polvillaan. Kaikesta huolimatta toivon, että ranskalainen pärjää joukkueessanne.

Toisaalta JHagille sanoisin, että olemme nähneet Jari Kauppilan aiemmin riveissämme. Olen erittäin tyytyväinen, että Jokerit ei miestä hankkinut. Nolla-Kake on täällä edelleen legenda. Eipä silti hyvä mies hänkin, jos kaikki osuu kohdalleen. Puolustusinnokkuus taitaa olla samaa luokkaa kuin Nemirovskilla, joten siinä suhteessa ollaan tasoissa.

Pahoittelen, jos kirjoitukseni sävy on kitkerä. Taidan olla väärällä hiekkalaatikolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös