Niin ja samalla reissulla Pentti signaat sitten kakkosveskariksi Pohtisen Tapion. Tapsa tosin taitaa olla jäänyt eläkkeelle jo Alkostakin, mutta ei siinä mitään kamat niskaan vaan, ykköseksi sitten Stigu. Jumankauta siinä olis mun lapsuuden ihanteet kasassa. Olen näet viettänyt lapsuuteni Joensuussa niinkuin Penttikin, siksipä miehestä niin paljon kai pidänkin. Ja sitten ehdottomasti Luukkonen, se oli Stigun, Rantasilan ja Murtsin kanssa mun ehdotomia idoleita, tosin kaikkien aikojen IFK idoli on Stigu, no doubt, mutta Luukkonen oli Jokipojissa mun Lemiux. En enää muista etunimeä varmasti, mutta taisi olla Hannu. Pentti varmaan miehen muistas, et viittis Animal kysästä Pentiltä oliko se Hannu Luukkonen, jos on hengissä vielä, eikun meille vaan. Niin ja mitä tulee noihin glooryhuntterijutuihin, mulla oli kotoa Mehtimäelle penskana matkaa about 7 kilsaa ja vittu joka matsi kävin katsomassa niin Suomi sarjassa kuin missä helvetissä pelattiinkin, Divarissakin oltiin viimeisenä ja muistan kun Kookoolta tuli turpaan 9-2, pakkasta oli saatana lähemmäs kakskytastetta ja ylikin sinne vaan painelin yssiseni katsomaan ja kannustamaan. Niin että jos joku vellihousu mua täällä kutsuu glooryhuntteriksi niin voinpa todeta että vedä samat heinät kuin minä ja tuu sitten selittämään. Juu toi IFK jäi mulle veriin silloin kun pentuna aloin lätkää seuraamaan. No jumankauta tais mennä ohi topicin, ai niin Pentti ota Monosen Latekin messiin samalta reissulta.