Halukkaita perustamaan NHL fantasy liigaa?

  • 96 243
  • 1 836

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Vancouver lähettää Wade Belakin ja Brad Isbisterin farmiin ja he joutuvat menemään waiver-listan kautta. Joten taas 48 tuntia aikaa ilmoittaa kiinnostus.

Vancouver päästää lisäksi Joe Nieuwendykin eläkkeellä, kun Joe läpäisi waiverinkin, jottei hänen tarvitse farmissa pelailla.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
ENSIMMÄINEN KIERROS
1 Monsoon Opiums - Phil Kessel
2 Syracuse Bulldogs - Erik Johnson
3 Hockeytown Gurus - Jordan Staal
4 Detroit Wolfs - Jonathan Toews
5 Pernaja Pilluhaukat - Nicklas Backstrom
6 Pasadena Pot Smokers - James Sheppard
7 Saskatoon Chickens - Kyle Okposo
8 Montreal Maroons - Derick Brassard
9 Toijala Penguins - Peter Mueller
10 Herwood Sheriffs - Jonathan Bernier
11 Vancouver Strikers - Michael Frolik
12 Motor City Mechanics - Chris Stewart

Pasadenan vuoden 2006 ykkösvaraus James Sheppard pelasi viime yönä ensimmäisen NHL-ottelunsa ja jos homma menee putkeen ei tarvitse joukkueessa jossitella ysipaikalta kuutoseksi hypänneen pelaajan suhteen. Myös ylempänä varatut pelaajat ovat kaikki jo saaneet tulikasteensa, Staal oli jo huikea viime kaudella, ja Toewsista sekä Backstromista povataan Calderin voittajaa tällä kaudella. Myöhemmin varatuista Mueller ja Bernier tulevat myös pelaamaan tällä kaudella ylhäällä.

Näitä on mielenkiintoista seurata...edellisen kauden kolmosvaraus overall, Gilbert Brule, jonka kerkesin treidaamaan taas ei oikein vieläkään ole ainakaan missään dominoivassa roolissa, saas nährä miten sen äijänkin käy. Mites muiden prospektit? 2006 draftin miehiä ei isommin vielä NHL:ssä näy.
 

kymppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mites muiden prospektit? 2006 draftin miehiä ei isommin vielä NHL:ssä näy.
Enää ei voine puhua (pelkästään) prospectista, mutta kyllä erään NHL:n pistepörssin kakkosena roikkuvan toisen polven supertähden otteisiin voi olla suht tyytyväinen tähän mennessä. Kiitoksia vaan Montrealin silloiselle managerille kolmoskiekan häntäpään varauksesta 2005! Vaikuttaisi, että laadukkaita senttereitä tulee löytymään rosterista ensi kaudella ja vielä enemmän sen jälkeen jonoksi asti. Toivottavasti joku ymmärtää tehdä Leinot ja hakea vielä paremmat otteet laiturina!

Alkaispa tää meidänkin kausi...
 

Wille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Herwoodilla rookieita on jäälle jo päässyt Marc Staal (11/2005), Matt Niskanen (45/2005) ja Tom Gilbert (ylim. 34/2007, oikeasti varattu 2002 draftissa). Eniten jurppii tällä hetkellä Jakub Voracekin (9/2007) ja David Perronin (22/2007) pelaamattomuus, mutta eiköhän se siitä, sillä molemmilla kuitenkin sopimus on ja pelasivat hyvät harkkapelit.

New Jerseyssä Johnny Oduya (ylim. 9/2007) kellottanut 3 pelissä keskimäärin 21 min jääaikaa. Matt Corrente (26/2006) sen sijaan ei päässyt vielä rosteriin, mutta odotukset ovat edelleen hyvät.

Montrealista viime yönä sitten kuului se, mitä jo on odotettu: Carey Price (6/2005) debytoi maalilla ja pelasi voiton.

Andreas Thuressonkin (100/2007) kävi Nashvillen näytillä ja pääasiassa positiivista käsittääkseni oli.

Draftivuorot ovat siis JHL-draftivuoroja.
 

Wille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
I know the PC patch is being tested by a select few and we should be getting results on that within 2 weeks. I would rather it be tested fully and vigorously before we release it to the fanbase.
Näin siis eilen... Ehkä jo muutaman viikon päästä on realistinen kauden aloituspäivä.
 

Wille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ja toistaiseksi ei mitään järkevää lisätietoa ole. Medleygamesin foorumilla alkaa olemaan todella monta tyytymätöntä asiakasta, enkä kyllä itsekään ole mitenkään haltioissani ko. puljun touhusta tällä hetkellä.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Ja toistaiseksi ei mitään järkevää lisätietoa ole. Medleygamesin foorumilla alkaa olemaan todella monta tyytymätöntä asiakasta, enkä kyllä itsekään ole mitenkään haltioissani ko. puljun touhusta tällä hetkellä.

Juu eipä täälläkään kovinkaan suurta luottamusta ole nyt enää tuota firmaa kohtaan. Harmi jos hyvä liiga kaatuu tähän.

Tosin on niitä muita, ehkä jopa helpompia, ohjelmia joilla voisi jatkaa liigaa. Mutta noissa arvot menevät täysin uusiksi/erilaisiksi jos vaihdetaan toiseen ohjelmaan.
 

Voittaja

Jäsen
Juu eipä täälläkään kovinkaan suurta luottamusta ole nyt enää tuota firmaa kohtaan. Harmi jos hyvä liiga kaatuu tähän.

Tosin on niitä muita, ehkä jopa helpompia, ohjelmia joilla voisi jatkaa liigaa. Mutta noissa arvot menevät täysin uusiksi/erilaisiksi jos vaihdetaan toiseen ohjelmaan.

Joo, eihän tämä hyvältä näytä. Mutta toivotaan nyt vielä että saavat jotain aikaseksi. Tosiaan noita muita ohjelmiahan on varmaan useitakin, ja itse ainakin olen valmis siirtymään johonkin toiseen jos tämä ei pelitä, mutta vielä ei taida olla aika miettiä tuota.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Tosin on niitä muita, ehkä jopa helpompia, ohjelmia joilla voisi jatkaa liigaa. Mutta noissa arvot menevät täysin uusiksi/erilaisiksi jos vaihdetaan toiseen ohjelmaan.

Mutta jos idea kuitenkin säilyy, lienee kuitenkin tärkeintä pelissä. Jossain vaiheessa vois harkita, koska hölömöltä tuntuu tammikuulle odotella, jos vaikka jotain tapahtuu.
 

kymppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään taas kerran viimeisin viesti on, että vähän ajan päästä tulee lisää infoa. Kai siellä jotain tapahtuu, mutta vaan niin pirun hitaasti ja informointi on mitä on. Mitä mä nyt oon ymmärtävinäni noista viesteistä, niin suurin viivästys johtuu pelin uudesta versiosta, johon yritetään saada mukaan rankkarikisat ja kai jotain muutakin. Nyt alkavat vasta puhumaan pelkän kausitiedoston julkaisusta. Mulle ainakin kelpaisi mainiosti kauden alkaminen vaikkei rankkarikisoja olisikaan... no odotellaan.
 

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Moikka,


Mikäli olette vaihtamassa johonkin toiseen ohjelmaan, niin olisin kiinnostunut lähtemään mukaan. Siis, jos vielä kelpuutatte mukaan...
 

Wille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tiistai-iltana paikallista aikaa on seuraava newsflash-ajankohta. Saas nähdä saako nuo Faceoffin vielä lentään...

STHS:ää hieman olen tutkinut, mutta aika pintapuolisesti. Tosin se näyttää ihan OK:lta.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Itse olen ollut mukana noissa FHL-liigoissa ja se on ihan näppärä ohjelma ainakin joukkueen managerin kannalta. Liigan vetäjän kannalta en osaa sanoa. Tossa lisätietoa jos jotain kiinnostaa -> http://www.fhlsim.com/

Mutta toivotaan, että tuolta Faceoffista kuuluisi vielä jotain positiivisempaa.
 

Voittaja

Jäsen
Itse olen ollut mukana noissa FHL-liigoissa ja se on ihan näppärä ohjelma ainakin joukkueen managerin kannalta. Liigan vetäjän kannalta en osaa sanoa. .


Sama täällä, näin perusmanagerin kannalta hyvinkin kätevä ohjelma ja nopea käyttää. Eli jos tulee syytä vaihtaa moottoria, niin suosin itse tätä.
 

Wille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lisenssi mulla tohon FHL:ään onkin jo, joten siihen vaihto kävisi kohtuullisen helposti... Tosin FHL:ssä liigan vetäjällä ei mielestäni ole ihan niin helppoa.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Eilen taisi uusi kausipaketti tulla saataville, mutta itse en ole ehtinyt siihen vielä tutustumaan saatikka tilaamaan. Illalla tulee varmaan laitettua tilaukseen se ja silloin lisää infoa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Hyvä homma! Innokkaana odottelen. Silmä kovana tässä aamuisin seuraa nimenomaan oman joukkueen pelaajien NHL-koitoksia, "se ei saanutkaan päättyä vielä", hyvä!
 

kymppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Innokkaana odottelen. Silmä kovana tässä aamuisin seuraa nimenomaan oman joukkueen pelaajien NHL-koitoksia, "se ei saanutkaan päättyä vielä", hyvä!
"Silmä" kovana. Älä nyt hyvä mies valehtele. Kyllä sitä moni paikka kovana on, kun omat ukot latovat kiekkoa verkkoon =)

Mutta oikeasti mahtavaa, jos saadaan homma kohtapuoliin vihdoin käyntiin. Tuskin maltan odottaa, vaikka tuo noiden tilaussysteemi ei kaikista kätevimmältä vaikuta...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Pitäisihän sinun tietää että sanonta tulee siitä kun housuni ovat aina raollaan sen verran että Pikku-Adolf näkee katsella mitä ympärillä tapahtuu...
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Mutta oikeasti mahtavaa, jos saadaan homma kohtapuoliin vihdoin käyntiin. Tuskin maltan odottaa, vaikka tuo noiden tilaussysteemi ei kaikista kätevimmältä vaikuta...

Juu, olipa sitten loistavan tilaussysteemin siihen kehitelleen. Voihan perse. Itsellä painaa lomat päälle, joten ton tilaaminen jää nyt sitten lomien jälkeen.

Mutta laittakaa rosterit kuntoon ja valmistautukaa kauteen sillä näyttää siltä, että tämäkin kausi saadaan pelattua :)
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Nyt on kysymystä heitetty Medley Gamesiin, että kuinka tilaaminen Eurooppaan onnistuu. Odotellaan vastausta ja toivotaan, että tilaaminen onnistuisi piakkoin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös