Halukkaita perustamaan NHL fantasy liigaa?

  • 96 245
  • 1 836

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Ja vastausta pukkasi Medley Gamesiltä viime yönä:

"Yes, I am finalizing the international customers payment options. I hope to have news this coming week"

Josko siis tällä viikolla saapuisi jotain tietoa. Odottelu jatkukoon...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mukana ollaan, edelleen. Onkin tuntunut pitkään syksyn mittaan että elämästäni puuttuu jotain. Naiset, raha, viihde ja viina eivät ole tätä tyhjiötä onnistuneet täyttämään. Faceoffin ikävä se on ollut.
 

kymppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oisko meillä mitään toivoa? Seuraava pätkä Medleyn foorumilta.
http://www.medleygames.com/forums/index.php?topic=390.25

TC Dale kirjoitti:
At this time, I need all international players that want the season disk to email me asap. I want to see if we can get the online payment tested before we release it to the full card set orders. Please put in the subject header International Orders for FOHSS.

For those from North America that was waiting for online payment for the season disk, you are also welcome to do place your order as well. No orders for online payment for the card set is taken yet, as I want to test the process first with these international orders. Mail orders are taken as usual.

If you haven't gotten an FOHSS order form for your online order, request it in your email.

Thanks.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Ei hyvältä vaikuta. Vastausta sähköposteihin ei ole tullut ja noilta pohjois-amerikkalaisilta ei paljoa kehuja tule season diskistä:

"People considering purchasing the season disk, I cannot stress enough that you must be aware the season disk is INCOMPLETE.

It has player errors not to mention the injury data is not present."


Näyttäis olevan Faceoff tauolla ainakin tämän kauden. Onko kiinnostusta lähteä kokeilemaan jotain muuta esim FHL:ää? Ja varsinkin onko jollain mahdollisuutta/halukkuutta toimia vetäjänä siinä? Itsellä ei täyttä versiota siitä ole.
 

Wille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Voihan sianperse. STHS näyttää aika taipuvalta, FHL on toisena mahdollisuutena. STHS:ään ei mulla ole lisenssiä, mutta FHL:ään olis.
 

Voittaja

Jäsen
Muutkin käy, mutta itsellä ei ole mahdollisuutta eikä aikaa toimia vetäjänä. Mutta mukana ehdottomasti mennään sitten millä ohjelmalla tahansa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Vetäjää vailla meinaa olla, nyt olen lomalla mutta työt alkavat varmaan parin viikon päästä. En tiedä tosin kuinka toivun siitä tosiasiasta että treidasin Greeninkin pois. Kiinnostaa silti jatkaa vaikka muullakin ohjelmalla. Luongo on edelleen aika kova ykkösveska.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vetäjää vailla meinaa olla, nyt olen lomalla mutta työt alkavat varmaan parin viikon päästä. En tiedä tosin kuinka toivun siitä tosiasiasta että treidasin Greeninkin pois. Kiinnostaa silti jatkaa vaikka muullakin ohjelmalla. Luongo on edelleen aika kova ykkösveska.

Noh, kyllähän sen Greeninkin saat takaisin mikäli haluat. Eikä edes maksa kuin Luongo+ pari muuta jamppaa.

Meikällä näyttää tulevaisuus aika hyvältä, tasaisesti tulee loistopelaajia rosteriin. Pelkästään Prospecteista voi heittää:

Anze Kopitar, Milan Michalek, Derek Roy(Näitä nyt ei prospecteiksi ehkä voi laskea, mutta nuoria ja kehittyviä jamppoja ainakin), Robert Nilsson, Josh Harding, Andrew Cogliano, Martin Hanzal, Andrei Kostitsyn, Mike Green, Rob Schremp, Nicklas Bäckström, Jeff Schultz, Sam Gagner ja miksei vaikka Karri Rämö.

Vanhemmista jätkistäkin löytyy helmiä: Olli Jokinen, Kristian Huselius, Daniel Alfredsson, Andrei Markov, Chris Phillips, Michal Rozsival, Jaroslav Spacek j.n.e.

Edelliskausilla loistanut hyökkäys tosin tarvitsee apua nuorilta sillä loukkaantuneita/pettymyksiä löytyy rutkasti: Simon Gagne, Fredrik Modin, Brian Gionta, Scott Gomez(UFA), Miikka Kiprusoff.

Tulevan kauden joukkue siis saattaa näyttää jotenkuten tältä:

Gagne-Jokinen-Alfredsson
Huselius-Kopitar-Gionta
Michalek-Roy-Kostitsyn
Pisani-Steen-Miettinen

Markov-Phillips
Rozsival-Green
Zidlicky-Spacek
O'Donnell

Kiprusoff
Harding/Holmqvist
 

kymppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mukana ollaan ehdottomasti. En tiedä noista muista peleistä ees sitä vähää mitä Faceoffista, mutta kunhan pelaamaan pääsisi! Faceoffin tilanne kyllä näyttää kaikesta päätellen erittäin huonolta, joten eipä se taida olla kovin fiksua vain odotella.

Kysymys varmaan lienee sitten se, että mikä näistä muista on se paras, jonka kelkkaan hypättäisiin. Oisko teillä kertoa vähän detaljeja ja sit vaikka äänestetään joku?

Ja jos pari kymppiä =) pitäisi vaikka maksaakin pelin versiosta, niin ei se mikään kynnyskysymys ole.


EDIT: Tosin nyt just äsken Medleyn foorumilla TC taas lupaa vastata heti viesteihin ja joku oli tainnu onnistua maksamaan paypalillakin...
 
Viimeksi muokattu:

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
STHS näyttää aika taipuvalta, FHL on toisena mahdollisuutena. STHS:ään ei mulla ole lisenssiä, mutta FHL:ään olis.

Kokeillaanko miten meidän liiga taipuisi tuolla FHL:llä? Onko Willellä intoa/mahdollisuutta vetää liigaa?

Toi FHL siinä mielessä hyvä, että siinä olisi jatkossa helppo ottaa mukaan lisää joukkueita ja osa-alueita, kuten palkat. Ainoa mikä epäilyttää on toi pelien lopputulosten "arvonta". Sitä ei missään tarkemmin selosteta ja siinä arpatuurilla tuntuu olevan suurempi merkitys kuin Faceoffissa.
 

Wille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Yhden kauden verran on kokemusta FHL:stä pelaajana ja mielestäni aika vähän siinä mitään totaalirandomeita tulee. Pelimoottori on mielestäni hivenen yksinkertaisempi kuin Faceoffissa ja siten ehkä helpompi ymmärtää ja käyttää hyväksi.

Sitten tuosta vetovastuusta... Tällä hetkellä on ihan tarpeeksi töiden ja "töiden" puolesta hommaa, mutta mää katson vaikka viimeistään sunnuntaina tota FHL:ää, kuinka paha homma se olis ottaa käyttöön (eli kauanko menee liigan ja pelaajien setupissa) ja mitä se sanois jaetusta vastuusta, ainakin Henkka ja Jasu on ilmoittanut mahdollisesta halukkuudestaan tehdä yhteistyötä.

FHL:ään pitäis sitten toki vielä löytää ne tämän kauden arvot. Jossain tosin olin ne jo näkevinäni aiemmin.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Sitten tuosta vetovastuusta... Tällä hetkellä on ihan tarpeeksi töiden ja "töiden" puolesta hommaa, mutta mää katson vaikka viimeistään sunnuntaina tota FHL:ää, kuinka paha homma se olis ottaa käyttöön (eli kauanko menee liigan ja pelaajien setupissa) ja mitä se sanois jaetusta vastuusta, ainakin Henkka ja Jasu on ilmoittanut mahdollisesta halukkuudestaan tehdä yhteistyötä.

FHL:ään pitäis sitten toki vielä löytää ne tämän kauden arvot. Jossain tosin olin ne jo näkevinäni aiemmin.

Toki itsekkin olen valmis jotain hommaa tekemään, mutta vetovastuun annan mielelläni pois, koska päivittäin tapahtuvaan toimintaan ei aika tällä hetkellä riitä.

http://www.freewebtown.com/philippe27/PlayerDatabase0708.zip

Tuosta ylläolevasta osoitteesta löytyy ainakin nopealla tarkastelulla pätevän oloiset arvot. Alla tekijän "kehut"

-Includes all players who played 5 NHL games in the 06-07 season.
-Includes all goalies who played 1 NHL game in the 06-07 season.
-All ratings based on stats at 100% except SP, SK and DF
-All salaries and contract lengths are accurate!!! (as of about August 2008)
-All players who played in 06-07 but are not playing in 07-08 were given a 1 year deal.
-All player names and bios are from NHL.com
-Positions are the first position listed from TSN.ca

These are different than many others but I simmed 5 seasons with players on NHL teams and while using Auto Lines the error for each team's points was on average 8%


http://www.freewebtown.com/philippe27/NHLRosters0708.html

Tuossa vielä rosteri, josta kaikki voivat katsella omien pelaajien arvoja. Tärkein arvoista OV=kokonaisuus, DF=puolustus, SC=maalinteko, PA=syöttäminen... Jostain varmaan löytyy selityksetkin, mutta en nyt löytänyt. Tarkennetaan sitten jos valitaan FHL ja noi rosterit.
 

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Sori kun huutelen hieman vieraaseen pöytään, mutta olen seurannut liigaanne ja tätä topicia ajoittain sivusilmällä mielenkiinnosta itsekin Faceoffia vuodesta 1991 aktiivisesti pelanneena.

Sivukommenttina voinen kuitenkin mainita, että tämänvuotisissa arvoissa (korteissa) varsinkin jäähyt ovat aivan päin helvettiä. Virheitä on ainakin kymmenillä, luultavimminkin sadoilla pelaajilla. Siellä on esimerkiksi tappelumahdollisuuksia sellaisilla pelaajilla, jotka eivät ole tapelleet kertaakaan. Toisaalta taas useilta viisiminuuttisia saaneilta puuttuvat nämä mahdollisuudet kokonaan. Oikeat jäähymäärät ja niiden laaduthan voi tarkistaa esim. NHL.comista.

Käytöskympitkin on nähtävästi heitelty aivan hatusta, esim. viime vuonna kaksi 10-minuuttista saaneella Hartnellilla ei ole lainkaan mahdollisuutta ottaa 10 minuutin jäähyä. Sen sijaan jäähymäärä arvoissa on sama, jolloin nämä kyseiset käytöskympit on työnnetty arvoihin lähinnä kahden minuutin jäähyinä, mikä johtaa siihen, että kyseinen pelaaja (alle 100 jäähyminuutin miehenä) hoitaa joukkueelleen alivoiman kymmeniä prosentteja useammin kuin todellisuudessa 2006-07. Vastaavia tapauksia lienee siellä vaikka kuinka paljon.

Täytyy sanoa, että koskaan näiden vajaan 20 vuoden aikana homma ei ole ollut yhtä surkeassa jamassa kuin nyt Medley Gamesin aikakaudella... Eipä nyt muuta, tsemppiä liigallenne jatkossakin.
 

Wille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täytyy sanoa, että koskaan näiden vajaan 20 vuoden aikana homma ei ole ollut yhtä surkeassa jamassa kuin nyt Medley Gamesin aikakaudella... Eipä nyt muuta, tsemppiä liigallenne jatkossakin.
Tämän kuvan minäkin olen saanut, eikä mitään parannusta näytä olevan luvassa. Paskasti hoidettu yksi kausi ajaa ihmiset muualle etsimään parempaa tukea ja parempaa ohjelmaa.
 

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Moro,

Jos valitsette FHL:n, niin olisin kiinnostunut lähtemään mukaan. Mulla on tuo itsellä ja itse pidän sitä ihan hyvänä pelimoottorina. Tarvittaessa voin myös simuloida pelejä.

STHS:stä on yhden liigan verran kokemusta. On jonkin verran monipuolisempi, mutta myös sekavampi ja siinä on enemmän (=liikaa) säätämistä koko ajan. Harkitsin senkin simulaattorin hankkimista, mutta luovuin kun olin kuukauden verran ollut rivimanagerina.

FHL:ää on mielestäni tosi helppo manageroida. Jopa liigan vetäminen on ihan mukavaa eikä vaadi hirveästi aikaa eikä vaivaa. Suosittelen silti tehtävien jakamista useammalle henkilölle. Joku simuloi, joku hoitaa kotisivut, joku huolehtii free agent-kuviot, joku ehkä pelaaja-agenttina pelaajien sopimusasiat, mitä nyt ikinä halutaan mukaan. Itse olen tälläkin hetkellä useassa eri liigassa mukana eli tähän ei välttämättä tarvitse uhrata liikaa aikaa. Tietysti silloin tällöin meinaa tulla kiire, kun useammassa liigassa on yht'aikaa käynnissä draftit, free agentit, training campit...
 

Wille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
FHL:ssä ainakin foorumeiden perusteella on yksi ongelma, se ei toimi Vistassa. Tämä aiheuttaa sen, että ainakaan minä en sitten tee FHL:llä yhtään mitään.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
FHL:ssä ainakin foorumeiden perusteella on yksi ongelma, se ei toimi Vistassa. Tämä aiheuttaa sen, että ainakaan minä en sitten tee FHL:llä yhtään mitään.

Itse olen ymmärtänyt, että jotain vaikeuksia Vistan kanssa olisi, mutta FHL kumminkin toimisi siinä.

Tuossa alla olevassa linkissä ainakin kerrotaan jo huhtikuussa 2007, että pitäisi toimia Vistassa, hieman tosin töitä vaatien.

http://www.fhlsim.com/forum/viewtopic.php?t=4156
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Onko Henkalla ja Willellä (+ muilla jotka Tampereella) kiinnostusta lähteä sunnuntaina katsomaan Koovee - K-Laser ottelua? Itse menen kyseistä peliä katsomaan ja erätauoilla olisi voinut miettiä tätä liigaa.
 

Wille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olis kiinnostusta, mutta on muuta menoa 17.30, joten joudun passaamaan.
 

Wille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Okei. Tiedoksi että peli alkaa 14.00 Haka kakkosessa.
No persk. Luin tuon lauantain pelin alkamisajan. Mutta sitten päästäänkin toiseen ongelmaan eli paikalle tulemiseen. Sunnuntaisin ei pahemmin Hakametsään pääse Hervannasta kuin kiertämällä kaupungin kautta, se ei innosta. Täytyy miettiä vaihtoehtoisia kulkuvälineitä... Onko Henkka Tampereella?'

edit: Henkka on Tampereella, mutta voi olla sen verran kännissä, ettei huomenna autoa aja.
 
Viimeksi muokattu:

Wille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo-o, "siviilipuolen" asiat vie sen verran aikaa, että ei ole pahemmin tähän ollut paukkuja laittaa. Henkka tai Jasu vois tuon paketin multa ottaa (annan avaimet) ja pistää vauhtia tähän hommaan, jos vielä kiinnostaa?
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Kokeillaanko sitä edes ensi kaudella sitten uudellee, jos nyt ei ota onnistuakseen?

Ehkäpä tässä tosiaan kannattaa "lakko-kausi" pitää ja jatkaa kaudesta 07-08 kaudesta kesän jälkeen uudestaan. Tälläin saisi noi draftitkin taas kohdilleen eli että vuotta myöhemmin draftataan. Ideoita ja ehdotuksia on nyt sitten heitellä tässä keväällä, jotta potkaistaan liiga kunnolla kesällä/syksyllä vauhtiin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ehkäpä tässä tosiaan kannattaa "lakko-kausi" pitää ja jatkaa kaudesta 07-08 kaudesta kesän jälkeen uudestaan. Tälläin saisi noi draftitkin taas kohdilleen eli että vuotta myöhemmin draftataan. Ideoita ja ehdotuksia on nyt sitten heitellä tässä keväällä, jotta potkaistaan liiga kunnolla kesällä/syksyllä vauhtiin.

Kuulostaa hyvältä idealta, mieluummin niin kuin totaalihautaus. Jotain lisäsäätöjä samalla. Tästä tulee toisille hieman enemmän paskaa kuin toisille mutta...mieluummin tosiaan jatketaan edes silloin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös