LikainenLegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KeuPa HT
Ansiotuloahan tuo on.Paljonko tuosta 60 000e menee veroja? Eikös lahjavero ole jotain 28%, miksi verokortti pitää toimittaa tuotantoyhtiölle?
Ansiotuloahan tuo on.Paljonko tuosta 60 000e menee veroja? Eikös lahjavero ole jotain 28%, miksi verokortti pitää toimittaa tuotantoyhtiölle?
Huomioidaan normaalina tuloverona. Tästä oli Iltalehden tms. "uutinen" joskus, mutta laiskana en jaksa kaivaa sitä esille.Paljonko tuosta 60 000e menee veroja? Eikös lahjavero ole jotain 28%, miksi verokortti pitää toimittaa tuotantoyhtiölle?
Löytyi kahden sekunnin googletuksella hakusanoilla: "haluatko miljonääriksi ansiotulo".Huomioidaan normaalina tuloverona. Tästä oli Iltalehden tms. "uutinen" joskus, mutta laiskana en jaksa kaivaa sitä esille.
Paljonko tuosta 60 000e menee veroja? Eikös lahjavero ole jotain 28%, miksi verokortti pitää toimittaa tuotantoyhtiölle?
No kiitoksia.Löytyi kahden sekunnin googletuksella hakusanoilla: "haluatko miljonääriksi ansiotulo".
Haluatko miljonääriksi? -voittajasta ei tulekaan miljonääriä - verottaja vie puolet
Tietokilpailija saa voittosumman tililleen vasta, kun siitä on vähennetty veroja ennakonpidätyksenä noin puolet.www.iltalehti.fi
Olipa kiva, että sympaattinen papparainen sai ison summan vietäväksi kotiin. Rehellisyyden nimissä on kuitenkin sanottava, että kävi miehellä pienoinen tuuri. Kysymykset oli mun mielestä keskivertoa selvästi helpompia. Erityisesti tuo Huuhkajien ainoa EM-kisa maalintekijä oli aivan liian helppo kyseiselle portaalle, varsinkin kun vaihtoehtona ei ollut Teemu Pukkia.
Suosittelen katsomaan toki myös ensi viikon jakson :)No kiitoksia.
Eilen katselin kymmenen minuuttia ohjelman lopusta ja sanotaan nyt samat lätinät kuin aina. Eli turha osallistua tietokilpailuun jos ei saa edes poissulkemalla Tommy Leetä ja Nikki Sixxiä yhdistettyä Mötiköihin. Ei siinä mitään jos yhtye ei ole tuttu, mutta että käyttää nyt kaksi oljenkortta 500e kysymykseen.
Joo ei nappaa tämä Holmankaan miljonääri enempää kuin Jaajon miltsinäärit.
Suosittelen katsomaan toki myös ensi viikon jakson :)
Tämän iltainen on kyllä paras jakso
Parasta menoa hyvin, hyvin pitkään aikaan.Hyvin poika kiitää.
Tämä on sitä kunnon viihdettä!
No 50/50 olisi varmasti jättänyt Mäkelä-Nummelan, yleisö olisi myös vastannut saman.. Ja varmaan soitolla olisi myös ollut sama lopputulos, ellei langan päässä olisi ollut googlettajaa.Minä ymmärrän ihan hyvin, miksi tämä Ilpo päätti ottaa intuitiivisen riskin 200 000 € kohdalla. Sama riskinotto oli aiemmin päästänyt hänet toiseksi viimeiseen kysymykseen. Tapa pelata oljenkorret oli ainoa mistä hänelle pystyy antamaan miinusta. Minua tuossa tilanteessa olisi ainakin motivoinut päästä viimeiseen kysymykseen asti. Tähän ei ole kukaan Suomen versiossa tainnut päästäkään?
Kyllä tuohon toiseksi viimeiseen kysymykseen on muistaakseni päästy joskus, olisiko parikin kertaa. Tosin kukaan ei ole muistaakseni siihen sitten koskaan yrittänyt vastata.Minä ymmärrän ihan hyvin, miksi tämä Ilpo päätti ottaa intuitiivisen riskin 200 000 € kohdalla. Sama riskinotto oli aiemmin päästänyt hänet toiseksi viimeiseen kysymykseen. Tapa pelata oljenkorret oli ainoa mistä hänelle pystyy antamaan miinusta. Minua tuossa tilanteessa olisi ainakin motivoinut päästä viimeiseen kysymykseen asti. Tähän ei ole kukaan Suomen versiossa tainnut päästäkään?