Kun katsoo taas kerran tuota itkupotkuilun määrää liiga-alueella, tälläkertaa IFK:n täysin aiheelliseata tutkintapyynnostä niin ei voi kun todeta että.EI, EI ole ikävä sitä "muiden fanien kanssa vääntämistä". Lähes lukukelvotpn tuo Liiga-alue taas vaihteeksi ja mä kuitenkik yritän seurats sitä meininkiä.
Kun katsoo taas kerran tuota itkupotkuilun määrää liiga-alueella, tälläkertaa IFK:n täysin aiheelliseata tutkintapyynnostä niin ei voi kun todeta että.EI, EI ole ikävä sitä "muiden fanien kanssa vääntämistä". Lähes lukukelvotpn tuo Liiga-alue taas vaihteeksi ja mä kuitenkik yritän seurats sitä meininkiä.
Eikö se kuitenkin KHL:ssä ole ollut vähintään yhtä huonoa tuomarityöskentelyä. Jäänyt vähemmälle seuraamiselle, mutta tuntuu, että joka kevät on ollut jokin farssi sen suhteen.Joo, olin eilen paikanpäällä katsomassa. Peli tällä kertaa ihan ok tasoltaan mutta aivan käsittämättömän huonoa tuomarityöskentelyä.
Eikö se kuitenkin KHL:ssä ole ollut vähintään yhtä huonoa tuomarityöskentelyä. Jäänyt vähemmälle seuraamiselle, mutta tuntuu, että joka kevät on ollut jokin farssi sen suhteen.
Eikö se kuitenkin KHL:ssä ole ollut vähintään yhtä huonoa tuomarityöskentelyä. Jäänyt vähemmälle seuraamiselle, mutta tuntuu, että joka kevät on ollut jokin farssi sen suhteen.
Niin mietin että jos Jokerien taustalla venäläisomistsjien sijaan olisi esim Selänne, Herlin ja Harkimo , hallin omistaisi Hjallis niin olisiko arvostelijoiden määrä sama?
Vaikkapa Kovalchuck halusi jo aiemmin pois, mutta oli pakko jäädä. Hyvin epädemokraattistahan tuo on jo ihan puhtaasti jääkiekonkin osalta, kun Venäjä (Putin) päättää, milloin voit lähteä
Tässä taisi nyt vahingossa unohtua sellainen pieni muuttuja, että Kovalchuk on 35-vuotiaana vapaa tekemään NHL-sopimuksen minkä tahansa joukkueen kanssa, kun vuosi sitten vaihtoehtoina oli joko paluu Devilsiin tai saada hyväksyntä kaikilta muilta joukkueilta toisessa joukkueessa pelaamisesta johtuen sopimushistoriastaan NHL:ssä. Käytännössä siis paluu NHL:ään vuosi sitten oli mahdottomuus ihan Putinista riippumattomista syistä, kun oletettavasti paluu Devilsiin ei houkutellut silloin eikä varmaan houkuttele edelleenkään.
Todellisuudessa Kovan agentti valmisteli paluuta New Jerseyhyn ja seura vahvisti sen. Tarkoitushan oli, että Devils oli jo etukäteen sopinut vaihtokaupan ja Kova käy Devilseissä vain papereilla. Tämä oli täysin NHL:n sääntöjen mukaista.
Mutta. Lopulta tietääkseni Kova veti itse siirtonsa jäihin. Kertoi, että haluaa pelata KHL:ssä ja olympialaisissa Venäjän puolesta. Sanon edelleen, että Kova sai tarjouksen, josta ei voinut kieltäytyä, koska NHL-pelaajat eivät olisi auttamassa Venäjää...
Välillä täällä vaan lähtee aika pahasti lapasesta syyttelyt ja väritykset puolin ja toisin kirjoittajilla ja kerrotaan mitä ihmeellisimpiä keksittyjä tai oletettuja tarinoita, joissa ei kovin paljoa totuusarvoa ole pohjalla. PIru on helppo nähdä vaikka joka suunnassa, jos sitä oikein riittävästi itselleen uskottelee. Tämä ei nyt tosin juuri sun kirjoituksiin useimmiten liity, vaan noin yleisenä kommenttina jatkuville väännöille täällä.
Mitä helvettiä sä taas höpiset?Liigan poffeissa ei ole toistaiseksi ainuttakaan loppuunmyytyä perunakellaria.
Nordis ainoo. Raksilan latoon saatiin JOPA VIISITUHATTA IHMISTÄ ekaan finaalipeliin.Mitä helvettiä sä taas höpiset?
Missä pelissä DDR myytiin loppuun?Nordis ainoo. Raksilan latoon saatiin JOPA VIISITUHATTA IHMISTÄ ekaan finaalipeliin.
Neljäs välierä IFK-Kärpät ainakin liigan sivujen (ja oman muistikuvan) mukaan.Missä pelissä DDR myytiin loppuun?
Ei ollut loppuunmyyty sekään.Neljäs välierä IFK-Kärpät ainakin liigan sivujen (ja oman muistikuvan) mukaan.
Kyllä nyt itse ainakin luotan Liigan kirjanpitoon joten oli.Ei ollut loppuunmyyty sekään.
8018 lirpaketta myyty ja annettu yhteistyökumppaneille, mutta kapasiteetti 8200. Nämä siis Liigan sivuilta.Kyllä nyt itse ainakin luotan Liigan kirjanpitoon joten oli.
No sitten siellä on ristiriitaista tietoa.8018 lirpaketta myyty ja annettu yhteistyökumppaneille, mutta kapasiteetti 8200. Nämä siis Liigan sivuilta.
Ei ollut vaan katsoin väärän pelin tilastoja.No sitten siellä on ristiriitaista tietoa.