Naurattaa vieläkin. "Mitäkö minä nyt ajattelen". Kuolematon lause. Kunhan omat perintörahat(verot) on kierretty huippuveroproffan kanssa sekä omaisuus piiloteltu osittain harmaan alueen osakkeiden kautta, niin sen jälkeen en kyllä tosiaan tiedä mitä ajattelet Jussi. Joo, se on sitä verosuunnittelua, mitä rikkaat vaan osaa ja pystyy tekemään. PING
@VT <- Faktat eivät kai ole kunnianloukkauksia tai no ehkä parempi, kun en sano sinulle enempää. Saattaa vielä itku tulla.
Sipilä on varmasti fiksu mies, mutta että johtamaan Suomea? Olihan tuo ulosanti pahempi kuin Halosen konsanaan. Hävettää.
"Antakaa SPR-tukea, koska ne Syyrian sotalapset!" Unohtui vaan sanoa, että heitä kun Suomeen ei tule kuin se alle 2%. Niitä keille juuri pitäisi omasta mielestäni apua saada. Mitä järkeä tuota Venäjän rajaa on valvoa piiruntarkasti ja yhtä ihmistä jahdata pitkin pusikkoja? Nyt tulee se 500 laitonta maahantulijaa, mistä ei tiedetä yhtään mitään pohjoisesta läpi. Aivan sairas tilanne. Siihen olisi pitänyt puuttua tomerasti ja kertoa järeät keinot.
EK ja Sipilä. Hyvä tästä tulee. Rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy. Game over Finland.
@Sammy Niin, minun tehtävähän se on tietää. Itse en usko nykyisen kaltaisen ehdotuksen ja leikkausten parantavan Suomen vientiä yhtään tai ainakaan tuomaan lisää työpaikkoja. Lomia vähennetään ja työaikaa tulee ehdotuksessa enempi(arkipyhät jaksotunteihin lisää), joten mihin niitä työntekijöitä enää tarvitsee lisää? Ylityötkin halpenee samojen ihmisten teettäväksi! Ja joo, ainahan se on niin mennyt, että työntekijöitä palkataan lisää eikä suinkaan isot firmat kerää parempia voittoja, jos ja kun tuotteet halpenee/niitä menee paremmin kaupaksi. Usko sinä, mitä haluat. MUTTA, koska talkoot ja pitää itsekin osallistua(sitähän sinä kysyit), niin lomarahat ovat yksi hyvä kohde, mikä osuu tasapuolisemmin kaikille tai lisää työaikaa käy eli onko se sitten systeemillä 8 lomapäivää pois vai ei. Arkipyhätkin juuri ja juuri voin olla samalla kartalla.
@Kisapuisto Puheessa tökki oikeastaan kaikki. 1) Tavaaminen, kun se on yleensä 4-vuotiaiden hommia. 2) SPR-avustuksien höpinät. 3) En usko tuota neuvottelutilannetta, tosin epäilen, että AY-liikkeellä on jo ehdotukset valmiina, mitkä lopulta sopivat paremmin kaikille. Tai ainakin paremmin kuin nykyiset ehdotukset. 4) Muutama muu kohta ylempänä, mitä vähän yritän avata.