On tämä kuitenkin ollut sen verran ainutlaatuinen tilaisuus seurata sekä Jussin että huumoripossen toimintaa, että itse olen viime aikoina saanut huomattavan paljon enemmän kiksejä tarkkailemalla asioita liikkeenjohdollisesta näkökulmasta. Tällaista puppelointia nimittäin näkee realimaailmassa hyvin harvoin. Tilaisuus kannattaa siis käyttää hyväksi.
Totta tämänkin. Itse asiassa olen tällä kaudella ollut enemmän kiinnostunut Bluesista kuin olen vuosiin ollut, Tapahtumat kaukalossa ovat tosin olleen entistä vähemmän kiinnostavia kuin aikaisemmin. On ollut liigakierroksia, jolloin olen vain illalla vilkaissut miten kävi eikä tulos ole herättänyt oikeastaan minkäänlaisia tunteita. K
Toimiston touhut ovat sitten olleet ihan oma lukunsa ja onhan Jääkiekko Espoo Oy ja kaverinsa Esar Oy tarjonnut monia mielenkiintoisia juonen käänteitä ja ilmeisesti loppunäytös on vielä tulossa. On omalla tavallaan hassua, että legendaarisen Matinkylän jäähallin taru loppuu samoihin aikoihin kuin espoolainen liigakiekkokin.
Antiin liittyen tällainen ilkeä negailija miettii, että eikö sen rahaa vailla olevan pitäisi olla avoin ja aktiivinen tiedottamisessa? Ei siis niin, että sen potentiaaisen sijoittajan pitäisi mennä henkilökohtaisesti jonnekin Tapiolan pellolle kyselemään?