Kurmuuttaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kalikka
Kuopiosta jo vuosikymmeniä poissaolleena, onko katsomohuuteluperinne siellä vielä voimissaan? Tästähän ei täysin satunnaisena (ei edes joka vuosi) kävijänä ja siellätäälläistujana oikein pääse selville. Hakametsän huutelijoihin olen ollut pettynyt, Jokinentuupoissieltäsiellonpelimenossa-tasolla on menty. Eikä siinäkään sinänsä siis mielestäni mitään pahaa ole, kaikki huutelu on tervetullutta.
Itse muistan vieläkin erään 80-luvun lopun huudon katsomosta, peli oli HPK:ta vastaan ja mustissa numerolla 8 pelanneen kerhon pelaaja (en muista kuka, oma veikkaukseni oli myöhempi päätuomari Henriksson, mutta nro ei täsmää) kurmuutti jotakuta Kalpalaista. "Pistäkää se musta kasi pussiin!" huusi joku. Nauratti yleisöä ja jäi mieleen.
Itse muistan vieläkin erään 80-luvun lopun huudon katsomosta, peli oli HPK:ta vastaan ja mustissa numerolla 8 pelanneen kerhon pelaaja (en muista kuka, oma veikkaukseni oli myöhempi päätuomari Henriksson, mutta nro ei täsmää) kurmuutti jotakuta Kalpalaista. "Pistäkää se musta kasi pussiin!" huusi joku. Nauratti yleisöä ja jäi mieleen.