Röhönaurua flunssan jäljiltä! Mainiota sanailua PäämieheltäVarmasti on seuran toiveena ollut täyttää ensisijaisesti vain mv:n katsomo.Ja sen jälkeen seuran(huom!ei sen yksittäisen Veljmiehiä vastustavan somepäivittäjän)tavoite on täyttää katsomo kerrallaan siten että viimeisenä,ja mielellään ei sittenkään,täyttyy Veljmiehien katsomo.
Mutta kyllähän se on niin että jos seuran markkinoinnin pääpaino on somessa ja ei ole varaa minkäänlaiseen ulkomainontaan,on markkinoinnin suunnittelussa menty metsään.Eikö sinne oikeasti löytyisi ketään osaavampia tekijöitä markkinointipuolelle?Markkinointitiimi someguru JH:n johdolla upottaa koko laivan.
Onhan se huolestuttavaa, jos organisaatio on virallisesti kommentoinut että rahaa ei ole ulkomainontaan. Kuitenkin kalliiksi tulee myös se, että asetetusta yleisökeskiarvosta jäädään tuhat jälkeen. Joku summista ymmärtävähän voisi ynnätä että kumpi on loppupeleissä kalliimpaa, katumainonta näyttävästi vai tyhjä halli? Kumpi toiminta tuo pitkällä aikavälillä enemmän rahaa kassaan?