Kiitos. No eipä yllätä kuka kyseessä.Demariketjussa on asiaa puitu, mutta Kiljus-Kimmohan se.
Kiitos. No eipä yllätä kuka kyseessä.Demariketjussa on asiaa puitu, mutta Kiljus-Kimmohan se.
Huutonaurut noille "tämä on yksityisajatteluani" selittelylle. Olisi nyt vaan rehellisesti myöntänyt, että vituiksi meni, mutta ei.
Niin, ja kun siis ei tuossa asemassa olevalla ihmisellä ole julkisuuteen asioita laukoessaan mitään "yksityisajattelua". Ihan naurettavaa selittelyä.Miksi omaa idiotismiaan edes selittelemään. Jos ja kun oikeasti ajattelee noin venäläisistä ja rajasulusta, niin parempi vain lausua ajatuksensa ääneen ja tehdä selväksi, että tätä mieltä hän on eikä ainakaan vetää sanojaan takaisin ihmeellisellä selittelyllä. Parempihan se on kansalaisille tulla selväksi mitä kukin on miehiään.
Tuosta videosta voi katsoa puhuuko yksityishenkilönä vai kenties kansanedustajana ja uav:n puheenjohtajana. Taitaa rehvastella, että pääsee käsiksi aineistoon, mihin kaikki edustajat eivät pääse. Noh, katsokoon kukin itse, jos kiinnostaa. Kimmon arvostus putosi alle nollan, kuinka voi toimia noin typerästi tuolla kokemuksella?Niin, ja kun siis ei tuossa asemassa olevalla ihmisellä ole julkisuuteen asioita laukoessaan mitään "yksityisajattelua". Ihan naurettavaa selittelyä.
Hän sanoo ne poliitikko Kimmo Kiljusena siinä vaiheessa, kun mielipiteet julkisuuteen tulevat.
Tuosta videosta voi katsoa puhuuko yksityishenkilönä vai kenties kansanedustajana ja uav:n puheenjohtajana. Taitaa rehvastella, että pääsee käsiksi aineistoon, mihin kaikki edustajat eivät pääse. Noh, katsokoon kukin itse, jos kiinnostaa. Kimmon arvostus putosi alle nollan, kuinka voi toimia noin typerästi tuolla kokemuksella?
Tuosta videosta voi katsoa puhuuko yksityishenkilönä vai kenties kansanedustajana ja uav:n puheenjohtajana. Taitaa rehvastella, että pääsee käsiksi aineistoon, mihin kaikki edustajat eivät pääse. Noh, katsokoon kukin itse, jos kiinnostaa. Kimmon arvostus putosi alle nollan, kuinka voi toimia noin typerästi tuolla kokemuksella?
Jakke Laaksokin mukana. Suuri maittemme välisten suhteiden vaalija ja reaalipoliitikko vailla vertaa. Rap-artisti Juju Vapauden liitosta oli paikalla myöskin varmaan räpäyttämässä siitä mitä on, kun ajattelee itse ja liike-elämän tervehdyksen tuomassa itse Peter Frykcman.Ystävyyttä Venäjän kanssa vaaliva Naapuriseura juhli kosteita pikkujouluja Tehtaankadulla – mukana nimekkäitä vaikuttajia
Ystävyyttä Venäjän kanssa vaalivaa Naapuriseuraa johtaa entinen Suomen Kuvalehden päätoimittaja, ja sen hallituksessa on kaksi entistä kansanedustajaa.www.is.fi
Naapuri- vai maanpetturiseura?
– Ensimmäistäkään humalaista en nähnyt siellä, joka tietysti varmasti johtuu kunnioituksesta sitä paikkaa kohtaan, Saari huomauttaa.
Venäläisten tarjoilut ovat olleet Naapuriseuran tilaisuuksissa ennenkin avokätisiä.
– Olihan meillä toissa kesänä mun kotona kevätjuhlat. Odotin että venäläiset toisivat vodkapulloja, mutta he toivat kokonaisen ulkokeittiön, ja sitten oli saslikkia ja muuta tämmöistä.
Lienee jokainen osallistuja Supon listalla. Ainakin syytä olisi.Jakke Laaksokin mukana. Suuri maittemme välisten suhteiden vaalija ja reaalipoliitikko vailla vertaa.
Ystävyyttä Venäjän kanssa vaaliva Naapuriseura juhli kosteita pikkujouluja Tehtaankadulla – mukana nimekkäitä vaikuttajia
Ystävyyttä Venäjän kanssa vaalivaa Naapuriseuraa johtaa entinen Suomen Kuvalehden päätoimittaja, ja sen hallituksessa on kaksi entistä kansanedustajaa.www.is.fi
Naapuri- vai maanpetturiseura?
Jos ihmettelet kesämökillä, että kuka puuhailee ja mitä läheisen rautatiesillan alla, niin siinä on varmaan vaan joku juju. :)Lienee jokainen osallistuja Supon listalla. Ainakin syytä olisi.
Noihin juhliin pääsi vaan paskansyöjät, ei nelijalkaiset ystävät.”Ensimmäistäkään humalaista en nähnyt siellä, joka tietysti varmasti johtuu kunnioituksesta sitä paikkaa kohtaan, Saari huomauttaa.”
Tai sitten todella hyvästä viinapäästä.
Ei varmaan nähnyt, kun oli itse sammunut.”Ensimmäistäkään humalaista en nähnyt siellä, joka tietysti varmasti johtuu kunnioituksesta sitä paikkaa kohtaan, Saari huomauttaa.”
Tai sitten todella hyvästä viinapäästä.
Ei varmaan nähnyt, kun oli itse sammunut.
Ihan absurdi toi uutinen. Pelkästään se, että menee pikkujouluihin Venäjän suurlähetystöön vuonna 2024 on jo absurdia, mutta noi kaikki kommentit. Voi jeesus. Facepalmaan tälle jo toisena päivänä putkeen.Silmät tuntuvat monella olevan muutenkin kiinni. Tai muuten vaan joku läpinäkymätön maski niiden peittona.
Onhan niitä aina ollut enemmän tai vähemmän, mutta nyt ne ovat alkaneet jäämään kiinni.Mistä näitä oikein sikiää…
Tuo kiinni jääminenkin on hieman suhteellista. Tapaus Kiljunenkin tulee tod. näköisesti menemään siten, ettei ukko saa muita sankioita kuin tuon omaehtoisen eroamisen, josta saa vielä suoraselkäisen maineen.Onhan niitä aina ollut enemmän tai vähemmän, mutta nyt ne ovat alkaneet jäämään kiinni.
Tuon tapaisten medioiden kommentointiosioihin olisi kannatettavaa olla pääsy vain tunnistautumalla esimerkiksi pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Päälle vielä kirjoittaminen ainoastaan omalla nimellä, jonka autenttisuus on siis varmistettu.Yritin just rekisteröity Uudensuomen Puheenvuroon. Olen seurannut sitä touhua jonkin aikaa, ja siellä on aivan päivän selviä ryssien propagandaa ajavia tyyppejä. Yleensä esiinnytään entisinä upseereina. Tämä saa itseni raivon valtaan. Nämä tyypit kuuluisi linnaan tai monttuun.