Mainos

Haitalliset idiootit ja suoranaiset maanpetturit – Venäjän etujen ajaminen Suomessa

• 95 916
  • 437

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Huutonaurut noille "tämä on yksityisajatteluani" selittelylle. Olisi nyt vaan rehellisesti myöntänyt, että vituiksi meni, mutta ei.

Eli mitä mieltä hän nyt on? Yksityishenkilö Kiljunen on yhtä mieltä, mutta poliitikko Kiljunen toista mieltä?

Ihan uskomattoman typerältä kuulostaa noin pitkän linjan poliittisen broilerinkin mittatikulla mitattuna.

Huutonaurut noille "tämä on yksityisajatteluani" selittelylle. Olisi nyt vaan rehellisesti myöntänyt, että vituiksi meni, mutta ei.

Miksi omaa idiotismiaan edes selittelemään. Jos ja kun oikeasti ajattelee noin venäläisistä ja rajasulusta, niin parempi vain lausua ajatuksensa ääneen ja tehdä selväksi, että tätä mieltä hän on eikä ainakaan vetää sanojaan takaisin ihmeellisellä selittelyllä. Parempihan se on kansalaisille tulla selväksi mitä kukin on miehiään.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Miksi omaa idiotismiaan edes selittelemään. Jos ja kun oikeasti ajattelee noin venäläisistä ja rajasulusta, niin parempi vain lausua ajatuksensa ääneen ja tehdä selväksi, että tätä mieltä hän on eikä ainakaan vetää sanojaan takaisin ihmeellisellä selittelyllä. Parempihan se on kansalaisille tulla selväksi mitä kukin on miehiään.
Niin, ja kun siis ei tuossa asemassa olevalla ihmisellä ole julkisuuteen asioita laukoessaan mitään "yksityisajattelua". Ihan naurettavaa selittelyä.

Hän sanoo ne poliitikko Kimmo Kiljusena siinä vaiheessa, kun mielipiteet julkisuuteen tulevat.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, ja kun siis ei tuossa asemassa olevalla ihmisellä ole julkisuuteen asioita laukoessaan mitään "yksityisajattelua". Ihan naurettavaa selittelyä.

Hän sanoo ne poliitikko Kimmo Kiljusena siinä vaiheessa, kun mielipiteet julkisuuteen tulevat.
Tuosta videosta voi katsoa puhuuko yksityishenkilönä vai kenties kansanedustajana ja uav:n puheenjohtajana. Taitaa rehvastella, että pääsee käsiksi aineistoon, mihin kaikki edustajat eivät pääse. Noh, katsokoon kukin itse, jos kiinnostaa. Kimmon arvostus putosi alle nollan, kuinka voi toimia noin typerästi tuolla kokemuksella?

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuosta videosta voi katsoa puhuuko yksityishenkilönä vai kenties kansanedustajana ja uav:n puheenjohtajana. Taitaa rehvastella, että pääsee käsiksi aineistoon, mihin kaikki edustajat eivät pääse. Noh, katsokoon kukin itse, jos kiinnostaa. Kimmon arvostus putosi alle nollan, kuinka voi toimia noin typerästi tuolla kokemuksella?

Toisaalta kehuskelee, että tiedätte varmaan kuka olen ja toisaalta on vierailijoiden suhteen kuin vanhassa Suutarin emännän kehtolaulussa
”Keitä te ootte, te pienet pojat,
kun en mä tunne teitä,
piupali paupali piupali paupali,
kun en mä tunne teitä?”

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Joskus opiskeluaikoinani jouduin lukemaan tenttiin Kiljusen kirjoittaman kirjan, olisko ollut jotain kehitysavusta Afrikkaan tmv. En ole koskaan arvostanut tätä kitisevää spedeä edes nollan vertaa, onhan toi ihan järkyttävä tapaus. Samaa sarjaa kuin Halonen ja Tuomioja idän ihmemaan palvonnassaan.

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Johan Bäckmanin perustama "Toimittajaliitto" on saanut entistä koomisempia piirteitä: näiden "pressi-kortissa" oleva viivakoodi on kopioitu jostain Postin lähetystunnuksesta:

Tätä käsiteltiin jopa Radio Rockissa:

"Toimittajaliiton" puheenjohtaja tms. Juha Korhonen on ryhtynyt epätoivoiseen siilipuolustukseen näiden nolojen paljastusten myötä (jokainen kiinnostunut voi itse käydä katsomassa twitterissä).

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk

Naapuri- vai maanpetturiseura?
Jakke Laaksokin mukana. Suuri maittemme välisten suhteiden vaalija ja reaalipoliitikko vailla vertaa. Rap-artisti Juju Vapauden liitosta oli paikalla myöskin varmaan räpäyttämässä siitä mitä on, kun ajattelee itse ja liike-elämän tervehdyksen tuomassa itse Peter Frykcman.

Tämä kohta tipautti:

– Ensimmäistäkään humalaista en nähnyt siellä, joka tietysti varmasti johtuu kunnioituksesta sitä paikkaa kohtaan, Saari huomauttaa.

Venäläisten tarjoilut ovat olleet Naapuriseuran tilaisuuksissa ennenkin avokätisiä.

– Olihan meillä toissa kesänä mun kotona kevätjuhlat. Odotin että venäläiset toisivat vodkapulloja, mutta he toivat kokonaisen ulkokeittiön, ja sitten oli saslikkia ja muuta tämmöistä.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC

Naapuri- vai maanpetturiseura?

On kyllä ollut koolla aikamoinen kokoonpano, tuohon seuraan pääsee ilmeisesti mukaan sillä perusteella, mitä enemmän on sekaisin tunkiomaasta?

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei varmaan nähnyt, kun oli itse sammunut.

Silmät tuntuvat monella olevan muutenkin kiinni. Tai muuten vaan joku läpinäkymätön maski niiden peittona.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Silmät tuntuvat monella olevan muutenkin kiinni. Tai muuten vaan joku läpinäkymätön maski niiden peittona.
Ihan absurdi toi uutinen. Pelkästään se, että menee pikkujouluihin Venäjän suurlähetystöön vuonna 2024 on jo absurdia, mutta noi kaikki kommentit. Voi jeesus. Facepalmaan tälle jo toisena päivänä putkeen.

Mattila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset
Tuo porukka taitaa pääasiassa olla entisiä(nykyisiä) taistolaisia ja kaikkein hurahtaneimpia salaliittoteorikoita, sekä kaikilta äärilaidoilta tynnyrin pohjalta kaavittuja huru-ukkoja(akkoja). Kirsikkana kakun päällä sitten Jakke Jakuttaja.
Kyllä nyt meni yöunet…tai sitten ei.
Mistä näitä oikein sikiää…

Mattila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset
Onhan niitä aina ollut enemmän tai vähemmän, mutta nyt ne ovat alkaneet jäämään kiinni.
Tuo kiinni jääminenkin on hieman suhteellista. Tapaus Kiljunenkin tulee tod. näköisesti menemään siten, ettei ukko saa muita sankioita kuin tuon omaehtoisen eroamisen, josta saa vielä suoraselkäisen maineen.
Enemmin käyttäisin termiä alkaneet paljastua.

WildThing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Minnesota Wild
Yritin just rekisteröity Uudensuomen Puheenvuroon. Olen seurannut sitä touhua jonkin aikaa, ja siellä on aivan päivän selviä ryssien propagandaa ajavia tyyppejä. Yleensä esiinnytään entisinä upseereina. Tämä saa itseni raivon valtaan. Nämä tyypit kuuluisi linnaan tai monttuun.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Yritin just rekisteröity Uudensuomen Puheenvuroon. Olen seurannut sitä touhua jonkin aikaa, ja siellä on aivan päivän selviä ryssien propagandaa ajavia tyyppejä. Yleensä esiinnytään entisinä upseereina. Tämä saa itseni raivon valtaan. Nämä tyypit kuuluisi linnaan tai monttuun.
Tuon tapaisten medioiden kommentointiosioihin olisi kannatettavaa olla pääsy vain tunnistautumalla esimerkiksi pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Päälle vielä kirjoittaminen ainoastaan omalla nimellä, jonka autenttisuus on siis varmistettu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy