Mainos

Haitalliset idiootit ja suoranaiset maanpetturit – Venäjän etujen ajaminen Suomessa

• 83 640
  • 387

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Nostetaas tännekin tapaus Murha.info. En tiedä onko täällä paljon siellä aktiivisia, mutta jos on, niin oletteko huomanneet, miten vapaasti siellä saa nykyään tykittää Venäjämyönteistä propagandaa?

Itse lopetin sinne kirjoittamisen ja niin on viime aikoina tehnyt useampi muukin. Takana on ne ajat, jolloin kyseistä palstaa ihan oikeasti moderoitiin ja propagandaa sarjatulella tykittävät poistettiin foorumilta.

Jotain outoa tapahtui tässä kesän ja syksyn aikana.

Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja muut altavastaajat
Nostetaas tännekin tapaus Murha.info. En tiedä onko täällä paljon siellä aktiivisia, mutta jos on, niin oletteko huomanneet, miten vapaasti siellä saa nykyään tykittää Venäjämyönteistä propagandaa?

Itse lopetin sinne kirjoittamisen ja niin on viime aikoina tehnyt useampi muukin. Takana on ne ajat, jolloin kyseistä palstaa ihan oikeasti moderoitiin ja propagandaa sarjatulella tykittävät poistettiin foorumilta.

Saman huomannut itsekin. Lieköhän hommaforumilta tullut kenkää ja pitänyt löytää joku oma "alusta" tuolle sisällölle. Muutenkin tuntuu että sellainen "hommatyylinen" keskustelu on aika voimissaan siellä.

Alejandro

Jäsen
Enpä ole ikinä oikein Murha.infon keskusteluja lueskellut, mutta eipähän nuo yllä olevat tiedot yllätä. Tuntuu, että Jatkoajan keskustelupalsta on internetin viimeisiä linnakkeita, joissa ei Pietarin pojat hillu. Iso kiitos siitä kuuluu tiukalle jäsenseulonnalle ja moderoinnille. Kunpa käyttäjät osaisivat arvostaa tätä yhteisöä enemmän.

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaosseura
Iso kiitos siitä kuuluu tiukalle jäsenseulonnalle ja moderoinnille.
Tämä on hyvin totta. Toisaalta, aiemmin (näemmä nykyään tätä ei enää ole) piti kirjoittaa sellainen lyhyt essee että miksi tykkää joukkueesta X. Nykyään tätä vaadetta ei taida olla.

Joten @Ylläpito - entä jos suosikkijoukkue on Vetelin Kuivat, pääseekö silti mukaan rosteriin?

Ylläpito

Administrator
Tämä on hyvin totta. Toisaalta, aiemmin (näemmä nykyään tätä ei enää ole) piti kirjoittaa sellainen lyhyt essee että miksi tykkää joukkueesta X. Nykyään tätä vaadetta ei taida olla.

Joten @Ylläpito - entä jos suosikkijoukkue on Vetelin Kuivat, pääseekö silti mukaan rosteriin?
En kyllä muista milloin tälläinen joukkueen fanitusproosa on pitänyt kirjoittaa, sen sijaan tämä muoto on ollut vuosikausia rekisteröitymislomakkeessa:

Vaadimme kaikilta käyttäjiltä hakemuksen, jossa perustelet miksi sinulle pitäisi myöntää kirjoitusoikeus keskustelupalstalle.

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaosseura
En kyllä muista milloin tälläinen joukkueen fanitusproosa on pitänyt kirjoittaa, sen sijaan tämä muoto on ollut vuosikausia rekisteröitymislomakkeessa:
Muistin väärin, väistin muurin - tuo on nykyään rekisteröintiprosessin osassa 2, näköjään. En klikkaillut pidemmälle, koska tunnus jo on.

Mutta edelleen - menisikö Vetelin Kuivat läpi?

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+

Ei se ihan noin nopeaan ole tapahtunut. Oliko Kestin vai Auerin tapauksen julkisuuden myötä kun sai enemmin julkisuutta ja sen jälkeen siellä on rasistit ja myöhemmin itänaapurin kaverit kirjoitelleet. Sitä ennen hyvä palsta jos kiinnosti rikosmysteerit, nykyään siellä on pelkästään somali sitä ja tätä ja ihan joka juttuun tai juuri itänaapurin nuoleskelua.
Noiden tapausten jälkeen mielestäni myös mv-paskan lukijat tulivat sinne ja loppu on historiaa sekä myös nykypäivää.

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Ei se ihan noin nopeaan ole tapahtunut. Oliko Kestin vai Auerin tapauksen julkisuuden myötä kun sai enemmin julkisuutta ja sen jälkeen siellä on rasistit ja myöhemmin itänaapurin kaverit kirjoitelleet. Sitä ennen hyvä palsta jos kiinnosti rikosmysteerit, nykyään siellä on pelkästään somali sitä ja tätä ja ihan joka juttuun tai juuri itänaapurin nuoleskelua.
Noiden tapausten jälkeen mielestäni myös mv-paskan lukijat tulivat sinne ja loppu on historiaa sekä myös nykypäivää.

OK. Olit ilmeisesti aktiivina siellä kauan ennen minua, eli uskon toki sanaasi.

Itse olen vaihtelevalla aktiivisuudella seurannut Minfoa ehkä kymmenisen vuotta, mutta kirjoittelemaan aloin vajaa pari vuotta sitten. Ja jos olisi heti alussa ollut tuollainen sontaläjä mitä nykyään, niin en olisi koskaan kirjoittelemista aloittanutkaan.

Toki siinä moderoinnissa toivomisen varaa oli ennenkin, mutta tämän vuoden aikana touhu on mennyt aivan perseelleen. Ryssäpropagandaa saa tuutata niin paljon kuin ehtii, eikä siihen puututa.

Kuvaavaa foorumin alasajolle on se, että tällä hetkellä foorumin aktiivisin sonnan suoltaja on tyyppi, jolle tuupattiin ikibanni melko tarkkaa vuosi sitten. Sen jälkeen kyseinen hörhö on palannut sinne aina vaan uudestaan ja uudestaan uusilla nimimerkeillä, mutta joka kerta potkaistu ulos ihan välittömästi. Paitsi nyt kun kuukausi sitten palasi. Saikin yllättäen jäädä tykittämään tauotta propagandaansa.

Eli jotain siellä ylläpidossa on tapahtunut ihan viime aikoina. Ja olisikin oikein kiva tietää, että mitä.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
OK. Olit ilmeisesti aktiivina siellä kauan ennen minua, eli uskon toki sanaasi.

Itse olen vaihtelevalla aktiivisuudella seurannut Minfoa ehkä kymmenisen vuotta, mutta kirjoittelemaan aloin vajaa pari vuotta sitten. Ja jos olisi heti alussa ollut tuollainen sontaläjä mitä nykyään, niin en olisi koskaan kirjoittelemista aloittanutkaan.

Toki siinä moderoinnissa toivomisen varaa oli ennenkin, mutta tämän vuoden aikana touhu on mennyt aivan perseelleen. Ryssäpropagandaa saa tuutata niin paljon kuin ehtii, eikä siihen puututa.

Kuvaavaa foorumin alasajolle on se, että tällä hetkellä foorumin aktiivisin sonnan suoltaja on tyyppi, jolle tuupattiin ikibanni melko tarkkaa vuosi sitten. Sen jälkeen kyseinen hörhö on palannut sinne aina vaan uudestaan ja uudestaan uusilla nimimerkeillä, mutta joka kerta potkaistu ulos ihan välittömästi. Paitsi nyt kun kuukausi sitten palasi. Saikin yllättäen jäädä tykittämään tauotta propagandaansa.

Eli jotain siellä ylläpidossa on tapahtunut ihan viime aikoina. Ja olisikin oikein kiva tietää, että mitä.
Ymmärrän, että ei enää kiinnosta, itse käyn siellä katsomassa oiskos vanhoissa mysteereissä jotain luettavaa/uutta. Mennyt jo vuosikausia muut osiot täyteen paskaa ja en tiedä koska tuo itänaapurin touhu alkanut, mutta on siitä ollut jo jonkin aikaa viitteitä.
Ennen luin useasti sitä siis 15v sitten.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kuulukos tämä tähän ketjuun? No kuuluupa tietenkin.

Yllättyneet käsi ylös ja parijonoon...

Outoa oli lähinnä se, että frendit Psycho-Cowboy, Mureke, Tapulin Leipäjuusto ja muut kujakollit eivät olleet mukana edes puheissa. Ehkä on välit menneet, kaverit vaihtaneet hiippakuntaa tai sitten Kilmisterin sanoin tajunneet olevansa liian vanhoja tähän paskaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy