Sillä ei ole mitään tekemistä (ainakaan negatiivista sellaista) Suikkasen tuloon että Junno on Kärpissä. Sen sijaan siitä olen samaa mieltä että Suikkanen tuskin on ihan heti saamassa Venäjältä kenkää. Ja jos saisikin, ottajia löytyisi varmasti muualtakin kuin Kärpistä.Eipä taida Suikkanen Kärppiin tulla Junnon aikakautena. Ja tuskinpa nuo potkutkaan kovin lähellä ovat.
Sillä ei ole mitään tekemistä (ainakaan negatiivista sellaista) Suikkasen tuloon että Junno on Kärpissä. Sen sijaan siitä olen samaa mieltä että Suikkanen tuskin on ihan heti saamassa Venäjältä kenkää. Ja jos saisikin, ottajia löytyisi varmasti muualtakin kuin Kärpistä.
Onko mitään tietoa, että mikähän mahtoi olla syynä siihen, ettei Suikkanen halua Junnon kanssa samaan organisaatioon?Ainakin herran omasta suusta kuultuna ei tule Kärppiin ennenkuin Junno poistuu kuvioista.
Onko mitään tietoa, että mikähän mahtoi olla syynä siihen, ettei Suikkanen halua Junnon kanssa samaan organisaatioon?
Älä nyt tuollaisia!Jännä nähä minkä väsymyksen piikkiin Mikko laittaa tällä kertaa surkean esityksen
Olin juuri tulossa heittämään Erkan nimen ehdotuksena ja kysymään muiden mielipiteitä korvaajasta. Jotenkin silti tuntuu, ettei Erkka jaksa oikein enää lähteä haalarihommiin, ellei Kärpät lyö kunnolla paalua tiskiin. Entäs Aravirta tai Rautakorpi? Varmaan tukka-Jukka jättää aika monet kylmäksi, eikä Aravirrankaan lähimenneisyys oikein puolla menestymisen puolesta, mutta näiltä löytyisi kuitenkin tarvittava CV.Kysymys kuuluukin, kuka tulee tilalle, sillä valmentajamarkkinat ovat suht heikot ja ketään kanukkia en penkin taakse halua vain sen takia, että siellä seisoo joku kanukki. Kotimaisia vaihtoehtoja on oikeastaan Erkka Westerlund.
Erkka ei varmasti lähde tällaiseen projektiin mukaan, koska intohimot eivät ole SM-Liigassa vaan kiekon kehittämisessä. Edes iso kasa paalua ei riittäisi.Olin juuri tulossa heittämään Erkan nimen ehdotuksena ja kysymään muiden mielipiteitä korvaajasta. Jotenkin silti tuntuu, ettei Erkka jaksa oikein enää lähteä haalarihommiin, ellei Kärpät lyö kunnolla paalua tiskiin. Entäs Aravirta tai Rautakorpi? Varmaan tukka-Jukka jättää aika monet kylmäksi, eikä Aravirrankaan lähimenneisyys oikein puolla menestymisen puolesta, mutta näiltä löytyisi kuitenkin tarvittava CV.
Nyt puhutaan kuitenkin Venäjästä. Suikkastakaan ei ole saatavilla, vaikka ronttosta perseelle Jaroslavlista tulisikin.Aika jälkeenjäänyttä muuten tuo toiminta Venäjällä, ei voi muuta sanoa, kun lukee tuon jutun, jossa spekuloidaan Suikkasen potkuista.
Kyllä minä näkisin, että asia on niin, että Haapakoskella on tasan siihen asti aikaa, kun vapahtaja-Rosa ja superpakki hyppäävät kaukaloon. Jos Haapamikko ei pysty valmiilla rosterilla nappailemaan pisteitä yli 1,5 pinnaa/peli tahtiin, niin se on uutta ukkoa tilalle.
No mutta tässähän teille ratkaisu, johon kaikki osapuolet voivat olla tyytyväisiä, Tami, Junno, pelaajat ja kannattajat!Esim. Tamminenhan oli potkujensa jälkeen erittäin katkera ja se henkilöityi Junnoon. Kuitenkin miehet puhuivat asiat halki eikä sen jälkeen ole tainnut mitään ihmeempää olla.
Eikö se Aravir... eiku Shedd... eiku Immonen ole vapaana? Ehkä siitä jatkumoa tälle Joker... ei vaan Kärppien toiminnalle.No mutta tässähän teille ratkaisu, johon kaikki osapuolet voivat olla tyytyväisiä, Tami, Junno, pelaajat ja kannattajat!
Kannattaa olla ajantasalla. Toskalagate oli ja meni. Tämä mainitsemasi "muut" on mielenkiintoinen, sillä nyt johdolla on aika näyttää kykynsä ja kyntensä uudelleen. Jälleenrakennusvaiheessa ei kannata hassata rahojaan pelaajiin, kun valmennus on verrattavissa kolmeen kuuromykkäsokeaan ja neliraajahalvattuun lobotimian läpikäyneisiin vegetatiivisessa tilassa oleviin makuuhaavapotilaisiin. Mitäs ja ketäs nämä "muut" sitten ovat on mysteeri, mutta jännä nähdä mitä Virman... eiku Hill... eiku Aho ja kumppanit keksii.Odotellaan ehkä nyt kuitenkin rauhassa millaiseksi se Kärppien peli muuttuu kun nämä Toskalat sun muut on saatu roudattua Ouluun. Ei keväällä kukaan muista loka-marraskuun rypemistä.
Tuskin nyt tässä tilanteessa jättävät budjetoituja varoja käyttämättä.Mitäs ja ketäs nämä "muut" sitten ovat on mysteeri, mutta jännä nähdä mitä Virman... eiku Hill... eiku Aho ja kumppanit keksii.
Itse olisin valmis lyömään vetoa, että Haapakoski ei saa kenkää vaikka mitä tapahtuisi.
Luulisi tuon fänien ja kannattajien feedbackin toimivan myös toisinkin päin. Tenkrat hankittiin Junnon jyrähdyksen vuoksi, jotta saataisiin katsojia halliin... miksei siis kannattajien, tai edes teksti-tv:stä pelit nähneiden päivänselvä havainnointi ja siitä johtuva paine voisi vaikuttaa positiivisesti? Junno ja Aho, saunakavereiden aika on ohi. Bennyn pesti oli oiva esimerkki, mutta pitääkö Alasajon jälkeenkin vielä tätä via dolorosaa pitkittää?Ei pidä synkistellä liikaa asialla, jolle ei itse mitään kuitenkaan voi tehdä.