kilonkingi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Ja sakke siinä vieressä sopertaa että minähän sanoin että tässä tulee käymään näin.
Aika huonosti olet sitten seurannut urheilua. Tuo keskeen on ollut riesana ainakin 80-luvulta lähtien. Ellen ihan väärin muista, jo Juha Jokinen riemastutti mm. sillä urheiluyleisöä. Ja Tapio Suominen taitaa hallita myös sen käytön. Nyt taidan itse olla jo niin turtunut siihen, että ei jaksa enää edes ärsyyntyä.Viestin lähetti Lint
Alkaa pikkasen särähtää korvaan Hoopi-slangin lausahdus: "syöttö keskeen.." Kai sillä tarkotetaan keskelle, mutta mulle tää "keskeen" on ainakin ihan uus sanamuoto.
Viestin lähetti Ossi
Tuo keskeen on ollut riesana ainakin 80-luvulta lähtien.
Minä en ainakaan hidastuksesta nähnyt, kuinka monta potkua kanukilla oli vauhtia ennen taklausta. Minusta se oli päivänselvä taklaus.Viestin lähetti #43
Jos oli kyse tuosta Spacekiin tapahtuneesta taklauksesta, niin sehän oli päivänselvä ryntäys.
Viestin lähetti Ossi
Minä en ainakaan hidastuksesta nähnyt, kuinka monta potkua kanukilla oli vauhtia ennen taklausta. Minusta se oli päivänselvä taklaus.
Viestin lähetti #43
Jos oli kyse tuosta Spacekiin tapahtuneesta taklauksesta, niin sehän oli päivänselvä ryntäys. Pikkukakkosen paikka, ei enempää.
Viestin lähetti #43
Minä en ainakaan hidastuksesta nähnyt, kuinka monta potkua kanukilla oli vauhtia ennen taklausta. Minusta se oli päivänselvä taklaus.
Minusta kakkonen ryntäyksestä ei olisi ollut suuri vääryys tuossa tilanteessa. En nähnyt ylimääräisiä luistimenpotkuja ennen taklausta, mutta Morrow näki, ettei Spacek mitenkään voinut olla valmiina, kun oli kaksinkamppailutilanteessa toisen kanadalaisen kanssa tuolla hetkellä. Kädet oli taklatessa kuitenkin alhaalla. Kuitenkin, niin potentiaalinen loukkaantumiseen johtava tilanne, että vastustajan kunniottaminenkin voisi olla näissä tilanteissa mukana.
Siis vielä kerran: kakkonen. Kak-ko-nen. Big deal.
Viestin lähetti pp33
Ei ollut tuo kommentti tarkoitettu sinulle, eikä kenellekään muullekaan tähän ketjuun kirjoittaneelle. Lähinnä tarkoitin näitä YLE:n hörhöjä, joille Kanada on punainen vaate, jonka kohdalla ensin hutkitaan, eikä tutkita ollenkaan. Siellä elämä tuntuu olevan selkeästi helpompaa, kun voidaan lokeroida kanadalaiset sikailijoiksi, tsekit kaatuilijoiksi ja venäläiset käsillehakkaajiksi.
"Juna tuli, juna meni".Viestin lähetti #43
En katsonut erätaukostudiota, mitenkähän Tinke ja Lehterä kommentoivat tuota Morrow'n taklausta?
Viestin lähetti Master Chief
Eikös muuten tuon matsin tuomarin nimi ollut LÄrking eikä LArking kuten Hoopo monta kertaa sanoi?
Viestin lähetti pp33
Toki kakkosen olisi voinut heittää huoletta ihan yleisen linjan mukaisesti.