solamnic76
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Minusta Chara äännetään:
Senkko Haara
Senkko Haara
Tähän ei ole juuri lisättävää. Itse olen oikein tyytyväinen sekä Hännisen että Mertarannan selostuksiin, enkä kyllä ymmärrä yhtään näitä jatkuvia itkuja täällä ja esim. Iltasanomien keskustelupalstalla. Hirveä valitus ja haukkuminen koko ajan, oli siellä selostuskopissa sitten ihan kuka tahansa.Viestin lähetti Zeic
Suurin osa selostajiin kohdistuvasta kritiikistä on mielestäni täyttä roskaa ja sellaisten henkilöiden kirjoittamia, joiden mielestä hyviä selostajia ei ole olemassakaan. Laittakaa äänettömälle niin ei tarvitse kärsiä.
Viestin lähetti pyhimys
Huvittaisi kuulla miten slovakkiselostaja lausuu esim. Söderholmin ;) Eiköhän se slovakialaisittain sen sano. Tuskin yrittää sanoa suomalaisittain.
Viestin lähetti Tulppu
Ja turha väittää että tekisitte itse paremmin, kuten täällä jo joku koiranleuka ehdotti. Nauroin makeasti.
Jos kotonasi näkyy Urheilukanava, niin katsohan sieltä niitä pelejä...Viestin lähetti Jarte
Ketään toista selostajaa kuunnellessa ei tule niin nopeasti uni kuin H-P:tä kuunnellessa.
Viestin lähetti Loponen
Katsoiko kukaan uusintana USA-Suomi peliä urheilukanavalta sunnuntaina.
Selostajan nimeä en tiedä. Kaveri oli kyllä aikamoinen Robotti tapahtuipa sitten mitä tahansa. Olisi myös kiva tietää oliko selostus LIVE vai ns. Play Back..
MIkäli LIVE = Kuka katsoisi/kuuntelisi.
Mikäli Play Back = Kotiläksyt voisi yrittää tehdä paremmin.
mm. Kapanen sai ottelurangaistuksen (10 + 2 = peliaikaa vähän jäljellä = ei tarvi istuu penkillä). Tämä jälkeen Kapanen kuitenkin pelasi selostajan mielestä jossain ketjussa.
Onneksi selostajan mielestä Hentunen pisti limpun reppuun. Eikä ylämummoon (se oli kuin olikin KOHO)!! Tällöin olisi jäänyt tämäkin extreme kuunnelma kuulematta.
Viestin lähetti Rocco
Jos sinua (tai jotakuta muuta) kiinnostaa, niin olen selostanut urheilua televisiossa ja radiossa,
KLIP - - - - - - - - - - KLIP - - - - - - - - - - KLIP - - - - - - - - - - KLIP
Olen tehnyt hommia myös YLE:lle, silloisen työpaikkani kautta.
Viestin lähetti VH87
Et kai vain ole Osku Laukkanen ;). Siinä oli nimittäin kaikkien aikojen huonoin lätkäselostaja, mitä tuolla kanavalla on ikinä ollut.
Viestin lähetti Iker
Eiköhän nuo oikeiden nimien käyttö johdu siitä, että pelaajien kisapasseissa lukee sama nimi kuin henkkareissa, eli Matt Cooke on järjestäjien kirjoissa Matthew, Aki Berg olisi Aki-Petteri jne..
Edit: Muokkausta
Viestin lähetti PTS
Heh, Pietilältä jäi mieleen kyllä melkoinen sammakko, väitti, että Rick Nash kuuluu Heatleyn ja Kovalchukin ohella Atlantan kovaan hyökkäyskalustoon. Vaikutti muuten, että Pietilä edusti nimenomaan sitä Kanadan ihannointipuolta, vaikka jakoi kyllä tunnustusta Itävallekin.
Viestin lähetti scholl
Hoopi: "Joukkotappelu ... mahtavaa menoa"
Edit: lisäys: "No niin, siellä on jo turvamiehetkin paikalla"