Mainos

Hävettävät levyt

• 2 214
  • 38

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Cube

Kuinka monta albumia Scatman on muuten oikein julkaissut? Kahdessakin on mulla ihmettelemistä. Ovatko ne kaikki sellaista skippadappa-meinikiä?

Kolme levyä John-vainaa taisi julkaista. Puolustaudun sen verran, että sen jälkimmäisen ostin hintaan 9,90 vanhaa rahaa. En ole kyllä juurikaan kuunnellut, vaikka sillä jälkimäisellä on muutama ihan oikealta biisiltä kuulostava virityskin...

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lapinlahden linnut ja kansandances. Ei uskoisi, että lapparit voivat tehdä tuommoista kökköä. Onneksi levyltä löytyy sentään yksi hyvä kappale.

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti vision
Lapinlahden linnut ja kansandances. Ei uskoisi, että lapparit voivat tehdä tuommoista kökköä. Onneksi levyltä löytyy sentään yksi hyvä kappale.

Mitä ihmettä?! Tuohan levy on suorastaan legendaarinen helmi! Ei musiikkityyliltänsä ehkä perinteistä "Lapparia", mutta loistavaa Lapparia silti. Saisivat käyttää koneita edelleenkin, mutta koneet taisivat häipyä parin levyn jälkeen. Joku sanoisi varmaan, että "Ja hyvä niin". Minä en sano niin. Mikä on muuten mielestäsi se yksi hyvä kappale tuolta levyltä?

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Huuhaa

Mitä ihmettä?! Tuohan levy on suorastaan legendaarinen helmi! Ei musiikkityyliltänsä ehkä perinteistä "Lapparia", mutta loistavaa Lapparia silti. Saisivat käyttää koneita edelleenkin, mutta koneet taisivat häipyä parin levyn jälkeen. Joku sanoisi varmaan, että "Ja hyvä niin". Minä en sano niin. Mikä on muuten mielestäsi se yksi hyvä kappale tuolta levyltä?

Minä sanon hyvä niin. Kappaleessa puoliväliheikki olevaan Heikkiin oli ja on edelleen helppo samaistua.
Sanoitukset levyllä ovat kyllä kohdillaan, mutta nuo koneet vaan tökkii.

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näitä piilotellaan

Omistan pari suht hävettävää levyä, joita en kuitenkaan itse ole ostanut!!, nimittäin 2 Unlimitedin debyytin, Princen jonkun ihme levyn, minkä nimeä en todellakaan muista, sekä jonkun X-Files -teknohömpän, jossa on kyllä pari ihan jännääkin biisiä.

Mäkelä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Durrels Palace
Ei varsinaisesti hävettävä levy, mutta kaduttavin ostos, mitä ikinä varmaan on tullut tehtyä on 1990-luvun keskivaiheilla yhden hitin ihmeeksi nousseen Dog Eat Dogin Play Games. Täydellistä rahanhukkaa - hyöty olisi ollut sama, vaikka olisi lahjoittanut ne 129 markkaa randomilla valitulle vastaantulijalle kadulla.

Varsinaisesti hävettäviä levyjä en omista, koska cd:t ovat minulle enemmäkin kulutustavaraa kuin keräilykohde, eli ei-kiinnostavat levyt lähtevät nopeasti divariin. Mutta jos jokin ainakin katu-uskottavuuden puolesta hävettävä levy pitäisi valita, niin eiköhän se olisi Pave Maijasen kokoelma (tulihan se sieltä, kun vähän potki..). Tuosta levystä voi tosin päätellä, että vaikka niistä n. 30 biisistä monen kohdalla hitti on aika venyvä käsite, niin vuoden 1992 euroviisuhirvitys Yamma Yamma ei ole kelvannut mukaan. Eli taitaa Lappeenrannan sävelnerollakin olla jotakin häpeilemistä sen virityksen suhteen.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Yksi löytyy kyllä eli joku Richard Marxin levy jonka nimeä en muista.
Onhan levyllä kaksi imelää takkatulislovaria mutta sieltä puuttuu kuitenkin Bluesin puolustajien lempparibiisi Hazard :D

Eipä niitä muita löydy,kyllä kaikki silloin kun ne on hankittu ovat olleet ns kovia juttuja.

Manic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Designer
Varoituksista huolimatta ostin Oasis-yhtyeen yritelmän Standing on the Shoulder of Giants. Kaikki sanoivat, että se on huono, mutta ostin sen silti. Hävettää.

niin... mielestäni tuo levy taas on aika mahtava (kautta aikojen paras levyostokseni kun 10mk:lla sain) mutta mielipiteensä kullakin...
Itselläni löytyy tuolta hyllystä Spice Girlisien ensimmäinen levy ja se kyllä on semmonen että "piiloon jos kaverit tulee" :D Myös Aki Sirkesalon levy olisi sellainen, mutta voitin sen Sonyn kilpailusta niin hävettävää ei ole

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Arnold
Eurodancen avulla minun musiikkimakuni on aikoinaan syntynyt ja kasvanut nykyisiin mittoihinsa.

Voin sanoa siis, että olen aina kuunnellut dancea ja kuuntelen vieläkin, enkä häpeä sitä yhtään. Ostan nykyäänkin vielä joitakin dancelevyjä, tosin nyt se paras dancetyyli on trance, joten sitä eniten hankin, jos vain mahdollista.

Enkä nyt tähän hätään keksi levykokoelmasta sellaista levyä, jota häpeisin. Yksittäisiä kappaleita ne lähinnä on, joita häpeän.

Voisin sanoa ihan samaa, itse aloitin dance-vaiheen 80-luvun puolivälissä silloisella Italolla ja tuo vaihe on jäänyt yhä päälle, ja melodinen trance on se paras tyyli nykyään, välissä oli eurohumppa ja myös hc-technokaudet. "Aikuistuneena" musamakuni on monipuolistunut, enkä oikeastaan häpeä mitään ostamaani levyä, myöskään "vaihtoehtomusiikin" puolelta. En varsinkaan sen jälkeen kun pääsin Kuselan levystä eroon kirppiksellä.

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Kaikkien aikojen ensimmäinen CD-levyni oli Scorpionsin Crazy World. En tiedä, mitä helvettiä (anteeks) 13-vuotiaan päässä silloin liikkui, kun tämä kyseinen saksalainen tuotos oli ostettava. Muutama muukin rimanalitus löytyy, mutta niitä ei kehtaa täällä kertoa. Joku tuttu voi vaikka lukea ;).

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy