Toiseksi, listalla mainostettavista oluista ja siidereistä löytyy tarjonnasta ihan oikeasti vain osa. Kolme kertaa olen käynyt ja joka kerralla ei ole löytynyt juuri sitä olutta tai siideriä mitä olen tilannut. Joko loppunut tai ei ole valikoimissa. Mitä hemmetiä?!
Toimiiko Hämeenlinnassa nykyään yhtään varsinaista biljardisalia? Se Balls Billiard tjsp, joka sijaitsi vanhaa Kaupparia vastapäätä, lienee lopettanut. Vai onko vain vaihtanut kortteeria?
Joissain baareissa varmaankin löytyy pool-pöytiä, mutta snookerin kanssa lienee hiljaista.
Ei kai se lopettanut ole? Taitaa olla nimellä Pool Cafe nykyään ja ihan samassa paikassa kaupparia vastapäätä.
Suistohan on hyvä mesta :)
Aijjai, nyt vasta kelpaakin tehdä kotiinpaluu joulunpyhiksi. Toivottavasti hinta/laatu-suhde on edelleen kohdallaan, eikä pari uutuuttakaan listalle olisi pahaksi.
Mistä Hämeenlinnasta saa enää kunnon Hotsin?
Tämä perinneruoka ei saa kuolla.
Kyllähän Rinkelinmäellä hotsia myydään, mutta ei se tavoita, eikä voikaan tavoittaa, Yömakkaran legendaarisen tuotteen henkeä. Kannattaa tamperelaisenkin testata ja kokea ero - suosittelen!Ainakin Rinkelinmäeltä. Vähän ihmettelinkin tuossa taannoin HPK-Tappara -pelissä, että onko tuo jokin hämeenlinnalainen väännös hot dogista vai mikä. Sitten selvisikin, että kyse on ihan omasta tuotteesta.
Tästä olen täysin eri mieltä, vaikka Nakkifakiirilla onkin jälleen se sinänsä hauska, 80-lukua henkivä koppinsa Keskustorilla; Yömakkaran tamperelainen vastine on nimittäin kiistatta legendaarinen, Pispalassa sijaitseva Vaakon Nakki, joka paloi muutama vuosi sitten ja kunnostettiin uudelleen, ja jossa tarjoillaan mm. alunperin nokialaista(?)* erikoisherkkua, kuumaa koiraa. Upea paikka.Yömakkaraa vastaa meillä Tampereella tietysti Keskustorin nakkifakiiri...
Tästä olen täysin eri mieltä, vaikka Nakkifakiirilla onkin jälleen se sinänsä hauska, 80-lukua henkivä koppinsa Keskustorilla; Yömakkaran tamperelainen vastine on nimittäin kiistatta legendaarinen, Pispalassa sijaitseva Vaakon Nakki, joka paloi muutama vuosi sitten ja kunnostettiin uudelleen, ja jossa tarjoillaan mm. alunperin nokialaista(?) erikoisherkkua, kuumaa koiraa. Upea paikka.
Onko omistaja siis entinen vai nykyinen Jollyn pitäjä? Mikäli sen omistaa se entinen Jolly-rouva, niin se ei olisi väärin lainkaan. Henkilökohtaisesti olen ollut sitä mieltä jo pitkään, että Jolly on kaupungin paras grilli safkoiltaan, vaikka Yömakkaralla on paljon useammin tullut vierailtua ja niin tulen käymään myös jatkossakin aukioloaikojensa takia.Kävin äsken tekemässä tutkivaa makumatkailua.
Lista on sama kuin ennen. Yömakkaran pitäjä on sama kuin Jolly Grillin, joten näiden yhdistymistä odotellessa. En tajua miksi jatkossa maksaisivat kahta eri vuokraa noin sadan metrin päässä toisistaan olevista grilleistä.
Hotsin kuoret tulevat nykyään Jokioisten Leivästä.
Hienoa että on tällaisia paikallisia erikoisuuksia eikä Hotsi ole vain huono nimenväännös!
Fresnossa on ihan pätevät siivet, joskin välillä liian kuivakat. Toimii kuitenkin varsin hyvin ainakin meikäläisen makuun. Kylkeen vähän popperseja, sipulirenkaita ja mozzarellatikkuja niin hyvä tulee, vaikka parempiakin olen saanut.Kertokaapa vähän Hämeenlinnan ravintoloista, mistä olisi tarjolla hyviä siipejä, wingsejä? Ei mitään kebabmestaa, vaan kunnon paikka, muttei mikään keilaamokaan. Netistä kaivelin paikan nimeltä Fresno, minkälainen siipipaikka kyseessä?