Guns N' Roses

  • 789 558
  • 4 518

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Black hole sun, Seeker ja Live and let die johonkin todella kauas settilistasta ja olen tyytyväinen! Varsinkin BHS. Kaikki kunnia edesmenneelle Chris Cornellille mutta ei sitä nyt enää tarvitse soittaa.
Kiima on kyllä kova, vielä pitkä aika Tallinnaan.
Onkos tovereilla tietoa Tallinnan Laululavan juomatarjoiluista? Saako ihan yleisössä nauttia virvokkeita? Entä GC?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Black hole sun, Seeker ja Live and let die johonkin todella kauas settilistasta ja olen tyytyväinen! Varsinkin BHS. Kaikki kunnia edesmenneelle Chris Cornellille mutta ei sitä nyt enää tarvitse soittaa.

Itse heivaisin ilman muuta Knockin' on heaven's doorin ennen Live and let die:ta, noista levytetyistä covereista. LALD kuitenkin lähti ainakin Kantolassa ihan komeasti Axliltakin, mutta Knockin' vie laulatuksineen sen 10 minuuttia setistä aina. Levyttämättömät coverit vois toki kaikki jättää väliin, ja BHS:stä täysin samaa mieltä. Ennemmin sitten vaikka Spaghetti:lta jotain, esim. Ain't it fun.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Totta kai saa.. ei se Viro mikään pohjoismaa kuitenkaan ole.

Olen Laululavalla käynyt muissa tilaisuuksissa, mutta en jättikeikalla sitten Metallican vaan siellä oli paras mahdollinen tarjoilu mitä ikinä. Ei mitään jonoja, koska myyntipisteitä oli vieri vieressä ja siitä vain katsomoon niin paljon kuin pystyi kantamaan.

Miksi se huonommaksi olisi mennyt, kun se ei tosiaan mikään Pohjoismaa ole.
 
http://content.invisioncic.com/r160...88.jpeg.bde7b18ac9905a43b904010662ccbf4f.jpeg

Berliinin keikan yhteydessä on napsaistu kuva, jossa näkyy settilistahahmotelmaa.

Joka legillä näitä settilistoja on kyllä esitelty viime aikoina. Ei näistä enää pysty tietää mikä on aito ja mikä ei ole.

Olenko minä ihan hakoteillä, kun olen tottunut pitämään tätä sivustoa erittäin luotettavana:

Guns N’ Roses Concert Setlist at Olympiastadion, Berlin on June 3, 2018 | setlist.fm

Juuri eilen katselin ko. sivulta suurella ilolla Queens of the Stone Agen viime aikojen settilistoja. Huikeita hittipotpureita ovat soittaneet.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olenko minä ihan hakoteillä, kun olen tottunut pitämään tätä sivustoa erittäin luotettavana:

Setlist on luotettava, mutta noista kuvista ei tiedä. Ne kun voi olla vaikka kahden vuoden takaa jostain treenisessiosta.

Tai kokonaan huvikseen keksitty. En osaa photoshopata, mutta olen läheltä nähnyt miten se ammattilaisen toimesta käy.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Olenko minä ihan hakoteillä, kun olen tottunut pitämään tätä sivustoa erittäin luotettavana:

Guns N’ Roses Concert Setlist at Olympiastadion, Berlin on June 3, 2018 | setlist.fm

Kyllä, Setlist.fm tapaa sisältää aina oikeat tiedot. Siksi kirjoitinkin, että ei sovi siihen mitä on Berliinissä soitettu. Ja toisaalta jos keikan settilista väännetään kasaan, niin ei siinä vaiheessa mitään vaihtoehtoisia biisejä sinne listalle jätetä*. Eli voisi järkeillä, että kyseessä olisi vaikka joku koko kiertuetta varten suunniteltu hahmotelma, jonka pohjalta sitten väsätään kulloisenkin keikan settilista. Tai sitten kuvalla ei ole mitään totuuspohjaa.

*Siltä varalta, että tähän tartutaan: Kyllä joo jotkut bändit voivat vetää biisejä fiiliksen mukaan, mutta taitaa Guns N' Roseskin ihan kuulua siihen valtaosaan bändeistä, joka lyö settilistan kasaan etukäteen (ja sitten printtailee laput jokaisen soittajan nähtäville keikan ajaksi, jotta jokainen pysyy kärryillä siitä mitä pitäisi seuraavaksi soittaa).
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Gunnareilla on myös noita pommeja ja paukkuja eri biiseissä niin sitäkin varten on hyvä olla nuo kuvatut setlistat, että pyromaanikot tietää milloin räjäytellä ja backstagella puolestaan tiedetään milloin on hyvä olla pois tieltä. Plus kaikki videoscreenit ja mitä niissä pyörii minkäkin biisin aikana.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Bändi on jo lavalla. Viime kerralla alkoi aina klo 20.45, mutta siitä on näköjään luovuttu.
 

Outsider

Jäsen
En ymmärrä minkä takia varsinkin noita levyttämättömiä covereita pitää olla noin paljon setissä, mutta kyllähän toi huomattavasti pidempi keikka Tanskassa myös viittaa siihen, että jostain syystä Berliinissä ei ollut ihan 100% suoritus.
 

axe

Jäsen

Ihan saatanan hieno alun pienen ajoitushämmingin jälkeen. Slitherkin oli paljon parempi jo tokalla kerralla. Nyt kun vielä saisi ne Black Hole Sunit ja Wichita Linesmanit setistä helkkariin ja korvattua omalla kamalla. Joo, on ihan kiva ele tributoida kuolleita idoleita, mutta siitä Cornellistakin on jo yli vuosi ja 70 tribuuttisoittoa, niin ei enää tarvitsisi roikotella mukana. Varmasti on joo orkesterille kiva päästä veivaamaan muutakin kuin Sweet Childia, mutta sitä varten olisi olemassa se kymmenien omien hyvien piisien harvoin-jos-koskaan kuultu osasto, jonka uudelleen opettelu ei varmasti olisi sen hankalampaa kuin coverienkaan. Shadow Of Your Love loistava esimerkki niistä.

Tallinnaa ja Teemu Selänteen äidin tribuuttilaulua odotellessa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

Mikä veto. Nopea! Noin sitä rockia käydään, poijjaat.


Kommenteissa toki taas joku valitti Ferreristä, kun se valitus on tullut tavaksi. Siinäkin valituksen aihe, mikä ilmeisesti perustuu siihen, että nyyh kun Steven ei ole rummuissa. Fortusista ei ole samanlaista kampanjaa sentään.

Luin muuten jutun jostain rumpuskabasta noin vuodelta 1984, jota Steven ei ollut voittanut, ja äiti-Adler oli siitä mennyt meuhkaamaan tuomaristolle. It's been more than three decades, ladies and gentlemen, and the bitch is still rappin'.
 

axe

Jäsen
Surullisen kuuluisan Silkwormsin joku studioversio vuotanut nettiin. Ite ehdin YouTubesta downloadaamaan, mutta eiköhän nuo nopsaan poistateta. Ihan hirvee, hirvee!
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
And the crowd goes mild! Meno kun jossain Seinäjoen kantrifestareilla Axl:n riverdance-moveja myöten.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
And the crowd goes mild! Meno kun jossain Seinäjoen kantrifestareilla Axl:n riverdance-moveja myöten.

Hassua muuten, että ajattelin samaa. Olen joskus ollut eturivissä tai lähellä siinä ja mitään tarvetta ei ole mennä. Taaempaa tarkkailtuna kaikki näyttää hienommalta ja isommalta.

Varsinkin Laululavalla sitten kannattaa olla rinteessä eikä siinä metrin päässä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Download Festival jossain päin Englantia.

SOYL ja Coma. Ei vain kannattaisi käydä kiertueen ensimmäisellä keikalla, kun kaikki muuttuu paremmaksi sitten myöhemmin.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös