JoukaHainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- New York Rangers ja Jaromir Jagr
Täällä ollaan sunnuntain kisapaikalla eli Barcelonassa. Hotellilta maltillinen 35min kävely estadio olympia stadikalle. Eilen illalla näkyi jo useampi gnr-paita.
Täällä ollaan sunnuntain kisapaikalla eli Barcelonassa. Hotellilta maltillinen 35min kävely estadio olympia stadikalle. Eilen illalla näkyi jo useampi gnr-paita.
Huomennahan se taitaa olla itse boxsetin julkaisupäivä.
Tuo on kyllä jotain...noh, miten sen nyt pukisi sanoiksi. Tajuttoman kaunista. Maailmankaikkeuden komein biisi!Guns N' Roses - November Rain (Audio / Piano Version / 1986 Sound City Session) - YouTube
November Rainin '86 vuoden akustinen demo nyt YouTubessa kuunneltavissa. Huomennahan se taitaa olla itse boxsetin julkaisupäivä.
Onneksi ei esiinny Suomessa, koska voi olla, että ei esiintyisi. Ainakin Finlandia-talon keikoille sanottiin, että "Peruttu", kun Gorba ja Bush vanhempi tekivät aikoinaan yllätysvierailun Suomeen ja Finlandia-talosta tuli kaiken muun toiminnan ohittanut pressikeskus talon väen vastalauseista huolimatta. :)Suurvaltojen presidentit tapaavat siis Stadissa maanantaina 16.7.
Onkohan poliisi, CIA ja FBI ja muut vielä tajunneet, että puoli Suomea on Tallinnassa tuolloin. Helpottaa turvallisuusjärjestelyjä huomattavasti.
Onko jengi hankkinu mitään noista AFD-erikoisjulkaisuista? Itse ajattelin jossain vaiheessa hommata tuon Super Deluxe Editionin. Onkohan hintansa väärti?
Onko jengi hankkinu mitään noista AFD-erikoisjulkaisuista? Itse ajattelin jossain vaiheessa hommata tuon Super Deluxe Editionin. Onkohan hintansa väärti?
Pitikö aikataulut vai aloittiko bändi tapansa mukaan tunnin myöhässä? Olen menossa Tallinnan keikalle ja kiinnostaisi tietää, pitääkö varautua odotteluun.
Pitikö aikataulut vai aloittiko bändi tapansa mukaan tunnin myöhässä? Olen menossa Tallinnan keikalle ja kiinnostaisi tietää, pitääkö varautua odotteluun.
Mistä nämä läpät vieläkin tulee. Hämeenlinnan keikka alkoi CET2045 niin kuin kiertueen kaikki muutkin keikat. Sitä ei vain oltu tajuttu, että se on Suomessa jo klo 21.45, koska Suomi oli ainoa sillä aikavyöhykkeellä ollut keikka.
Berliinin keikka alkoi klo 19.10 ja eilen Hollannissa oltiin myöhässä, kun alkoi vasta klo 19.48 ja tuo Espanja alkoi ilmoitetusti klo 21.30, mutta se oli klo 21.47. Tallinnan aikatauluista en tiedä, mutta pitää selvittää.
--
Eilen vedettiin taas Madagascar.
Mistä nämä läpät vieläkin tulee. Hämeenlinnan keikka alkoi CET2045 niin kuin kiertueen kaikki muutkin keikat. Sitä ei vain oltu tajuttu, että se on Suomessa jo klo 21.45, koska Suomi oli ainoa sillä aikavyöhykkeellä ollut keikka.
Berliinin keikka alkoi klo 19.10 ja eilen Hollannissa oltiin myöhässä, kun alkoi vasta klo 19.48 ja tuo Espanja alkoi ilmoitetusti klo 21.30, mutta se oli klo 21.47. Tallinnan aikatauluista en tiedä, mutta pitää selvittää.
Ja paskat, kyllä soitettiin ainakin setlistin mukaan
20:30 GUNS N’ ROSES (us)
Toki olen ajoissa paikalla, sillä (pari) olut(ta) pitää olle juotu ennen kuin The Dead Daisies aloittaa. On hieno bändi. Olisivat saaneet soittaa pidempään.Kannattaa olla ajoissa paikalla...
Täysin päinvastaista mieltä... Ei tarvii toista kertaa kuunnella, esim. Rollari-coveri ei ole kaksinen versio. Vaikka (lähes) sama bändi on levyttänyt yhden kaikkien aikojen parhaista Rollari-covereista.Nää Sound City Sessionsit on muuten tiukkoja.
Juu ei kyllä ole. Nightrain on kuin John Holmesin kokkelilla veltostuneella reisille läpsyttelisi.Ai jai jai... Nää Sound City Sessionsit on muuten tiukkoja.