Guns N' Roses

  • 788 711
  • 4 518

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Itse menin sitten ostamaan tuon Super Deluxe Editionin. Pakkohan tuo oli hommata! Remasteroitu versio AFD:stä toimii hyvin, ei ole liikaa menty kikkailemaan onneksi!
CD2 todella kova setti, varsinkin nuo live vedot toimii levyllä. Sound City Sessionit CD3 jää vähän vaisuksi, paitsi Shadow of your love on aika kova rykäisy. Sweet Child O' Minen olisin halunnut kuulla noista sessioista, mutta sitä ei ilmeisesti sitten soitettu :(
CD4 juuri nyt soittimessa, noita akustisia versioita odotan vesi kielellä! Mukavan monipuoliselta vaikuttaa tämä.

Kokonaisuudessaan ihan laadukas paketti, kaikkea mukavaa krääsää ja tosiaan tuo 96-sivuinen kirja missä on kaikkia mielenkiintoisia kuvia ja kirjoituksia yms. bändistä pre-AFD ajalta ja sen jälkeen! Ja musiikkiahan tässä on noin neljän tunnin edestä, joten senkään suhteen ei valittamista!

Ja lisäksi ulkomuodoltaan todella arvokkaan näköinen ja kokoinen setti. Suosittelisin kaikille GnR- fanaatikoille ja levyjä keräileville.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Itse menin sitten ostamaan tuon Super Deluxe Editionin. Pakkohan tuo oli hommata!

Hankin tuon setin tässä pikapuoliin kun on varaa. Saakeli että ärsyttää tämä työttömyys juuri nyt! Onneksi Spotifystä voi kuunnella. Oon aivan onnessani tuosta Anything Goesin alt. lyrics -versiosta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No niin, ketkäs kaikki on Tallinnassa laululavalla maanantaina. Mä oon kultasessa sirkkelissä se läski.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Sirkkelissä myös. Vähän mietti, että jaksaako lähteä vai ei, mutta mennään nyt sitten katsastamaan. Alkaa valtaamaan taas kohta CD ajan turhauma, saavais tehdä kohta jotain uutta tai antaa olla, mutta menkööt nyt vielä tämä leg.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
No niin, ketkäs kaikki on Tallinnassa laululavalla maanantaina. Mä oon kultasessa sirkkelissä se läski.
Mä en nyt lähtenyt, kun vetävät edelleen lähes samaa settiä. Tosin, päätös on alkanut ohuesti harmittaa, kun kivahan se ois silti taas nähdä. Ehtishän vieläkin, rinteessä on vielä tilaa, ja muutkin asiat(matka+majoitus) luultavasti järjestyisivät, mutta olkoon nyt.
 

axe

Jäsen
Circlessä myös. Vähän tää nyt on jo turhan nähty show, mutta kun jäi viime kesästä harmittamaan kun oli rahvaan paikat. Nyt yritetään sit nähdä muutakin kuin skriinit. Seuraavan kerran sitten korkeintaan Tampereen uudessa areenassa NITL-tourin seitsemännellä maailmankierroksella katsomassa, mitkä pari uutta tai "uutta" coveria siinä vaiheessa on setissä.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Sirkkelissä myös. Vähän mietti, että jaksaako lähteä vai ei, mutta mennään nyt sitten katsastamaan. Alkaa valtaamaan taas kohta CD ajan turhauma, saavais tehdä kohta jotain uutta tai antaa olla, mutta menkööt nyt vielä tämä leg.

Tässäpä syy miksen tätä uutta kierrosta lähde katsomaan. Lähes sama settilista, luultavasti samat taustavideot ja sama tuotanto muutenkin.

Varsinkin tuo settilista jalsaa hämmentää. Mikähän vitun idea on tunkea noita covereita noin paljon. Bändillä olisi kuitenkin omaa tuotantoa ihan esitettäväksi asti, think about you, locomotive, so fine, back off bitch ja mitä vielä. Live and let die on vielä mulle ok, KOHD on tylsääkin tylsempi, mutta tuskin tippuu ikinä setistä. Mutta olisin ostanut kirkuen lipun jos settilista olisi uusittu.

Saas nähdä mennäänkö vielä kolmannelle kierrokselle tällä kaavalla. Uuteen levyyn en oikein jaksa uskoa, vaikka se olisi kaikista toivottavin ratkaisu. Lopettaminen tietty yksi vaihtoehto, mutta en oikein siihen usko, kun miettii mitkä rahat tuossa hommassa liikkuu.

Noh, jäämme odottelemaan. Mutta hyvää keikkaa kaikille, Laittakaahan raporttia tulemaan jos jaksatte.
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Itse menin sitten ostamaan tuon Super Deluxe Editionin. Pakkohan tuo oli hommata! Remasteroitu versio AFD:stä toimii hyvin, ei ole liikaa menty kikkailemaan onneksi!
CD2 todella kova setti, varsinkin nuo live vedot toimii levyllä. Sound City Sessionit CD3 jää vähän vaisuksi, paitsi Shadow of your love on aika kova rykäisy. Sweet Child O' Minen olisin halunnut kuulla noista sessioista, mutta sitä ei ilmeisesti sitten soitettu :(
CD4 juuri nyt soittimessa, noita akustisia versioita odotan vesi kielellä! Mukavan monipuoliselta vaikuttaa tämä.

Kokonaisuudessaan ihan laadukas paketti, kaikkea mukavaa krääsää ja tosiaan tuo 96-sivuinen kirja missä on kaikkia mielenkiintoisia kuvia ja kirjoituksia yms. bändistä pre-AFD ajalta ja sen jälkeen! Ja musiikkiahan tässä on noin neljän tunnin edestä, joten senkään suhteen ei valittamista!

Ja lisäksi ulkomuodoltaan todella arvokkaan näköinen ja kokoinen setti. Suosittelisin kaikille GnR- fanaatikoille ja levyjä keräileville.

Kyllä, koko teksti. Lisäksi tuo 5.1 Surround Sound blu-ray on huikea. Rocket Queenin pano-breikissä kuulee oikein kuinka pakarat lätisee!
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Circlessä miekin. Tämän suven ainoa keikka, joten täytyy ottaa ilo irti, vaikka itsekin olisin joitain uudistuksia settiin toivonut.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Kyllä, koko teksti. Lisäksi tuo 5.1 Surround Sound blu-ray on huikea. Rocket Queenin pano-breikissä kuulee oikein kuinka pakarat lätisee!
Hitto, yritin juuri kuunnella tuota CD vitosta laitteestani, mutta ilmeisesti laitteeni ei toista blu-ray levyjä?! Toimiikohan tuo sitten esim. PS3:lla?
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Hitto, yritin juuri kuunnella tuota CD vitosta laitteestani, mutta ilmeisesti laitteeni ei toista blu-ray levyjä?! Toimiikohan tuo sitten esim. PS3:lla?
Toimii. Levyllä on kaikki eri valikot kuten elokuvien blu-rayssä, visuaalit biisien soidessa (kuten keikalla screeneillä) sekä Junglen, Sweet Childin, Paradisen, Patiencen ja It's So Easyn musiikkivideot. Appetiten lisäksi bonusbiiseinä siis Shadow Of Your Love, Patience, Uset to Love Her, You're Crazy (akustinen) ja Move to the City (akustinen).
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Nyt alkaa olla jo pikkaisen tutinaa ja tötinää puntissa maanantaita ajatellen. Hiton aikainen lähtö on huomenna Lappeesta, kun lautta lähtee länsisatamasta aamukympin jälkeen. Laittoivat Tallinkilta viestiä, että kannattaa varata aikaa kunnolla. Tuttavan kyydillä päästään, mutta onkohan liikenne kuinka tukossa suurten johtajien tulosta johtuen? Ennen länsisatamaa pitäisi viellä pudottaa osa autolastista katajanokalle.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nyt alkaa olla jo pikkaisen tutinaa ja tötinää puntissa maanantaita ajatellen. Hiton aikainen lähtö on huomenna Lappeesta, kun lautta lähtee länsisatamasta aamukympin jälkeen. Laittoivat Tallinkilta viestiä, että kannattaa varata aikaa kunnolla. Tuttavan kyydillä päästään, mutta onkohan liikenne kuinka tukossa suurten johtajien tulosta johtuen? Ennen länsisatamaa pitäisi viellä pudottaa osa autolastista katajanokalle.

Katajanokalle huomenna? Onnea vaan. Ehkä se onnistuu, mutta kannattaa nyt tutkia niitä liikennejärjestelyjä ynnä ehdottaa osalle autolastista, että menevät omin nokkinensa vaikka Länsisatamasta Skattalle, tai jostain, on niitä pysähtymispaikkoja olemassa. En lähtisi kurvailemaan Helsingin keskustaan huomenna. Ja Mechelininkadulla on muuten kammottavat katutyöt, niitäkin välttelisin eli ehkä menisin Länsisatamaan Kehäykkösen ja Länsiväylän kautta. En mä tiiä.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Circlessä miekin. Tämän suven ainoa keikka, joten täytyy ottaa ilo irti, vaikka itsekin olisin joitain uudistuksia settiin toivonut.
Kuinka iso mahtaa Circle olla, vai onko muutenkin mennyt lippuja vähemmän kuin Hämeenlinnaan? Siksi vain mietin että Circleen itsekin sain liput helposti, mutta Suomen keikalla ei mitään mahiksia ilman etuosto-oikeuksia. Voi tämä toki tuuriakin olla.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Katajanokalle huomenna? Onnea vaan. Ehkä se onnistuu, mutta kannattaa nyt tutkia niitä liikennejärjestelyjä ynnä ehdottaa osalle autolastista, että menevät omin nokkinensa vaikka Länsisatamasta Skattalle, tai jostain, on niitä pysähtymispaikkoja olemassa. En lähtisi kurvailemaan Helsingin keskustaan huomenna. Ja Mechelininkadulla on muuten kammottavat katutyöt, niitäkin välttelisin eli ehkä menisin Länsisatamaan Kehäykkösen ja Länsiväylän kautta. En mä tiiä.
Tänä aamuna jo tultiin. Kuski jätti mellunmäen metroasemalle. Metrolla sitten länsisataman lähelle.

Nyt jo hotellissa Tallinnassa. Syömässä käytiin, ja rouvan oli pakko päästä päiväunille. Itse tietty hain olutta, ja litkin nyt niitä ja odottelen että tuossa vieressä heräillään. Sitten terasseille istuskelemaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Terveisiä Moskovasta.

Tai siis nyt ollaan jo tallinnalaisella parvekkeella. Yleisö oli aika vaisu eikä olutta saanut, mutta bändi oli aivan niin timangisessa kuosissa.

Kyllä, settilista on se sama ja sinäkin tiedät mikä biisi tulee seuraavaksi. Joihinkin asioihin ei silti vain koskaan kyllästy.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Totta kai siellä ollaan lavalla kun @pernaveikko tietää ettei bändi ikinä ole myöhässä... (oikeasti olivat taas kerran myöhässä, mutta on ne jo ehtineet jo aloittaakin)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niin, 17 minuuttia myöhässä aloittivat. Harmittaa, kun kukaan ei ajattele lapsia.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aivan saatanan kova keikka oli Tallinnassa. Kaljaa ei vaan meinannut saada millään ja muutama eka biisi kuunneltiinkin kaljajonossa.
Bändi oli tikissä ja Axl kuulosti erittäin hyvältä.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Aivan saatanan kova keikka oli Tallinnassa. Kaljaa ei vaan meinannut saada millään ja muutama eka biisi kuunneltiinkin kaljajonossa.
Bändi oli tikissä ja Axl kuulosti erittäin hyvältä.
Itsellä samanlaisesti kuin Hämeenlinnassa, eli ei siis mitään ongelmia minkään suhteen. Portilta suoraan kävellen lavan eteen, siitä juomaa jonottamatta siihen asti kun keikka alkoi. Myös vuosi takaperin sai lukea ruuhkista vain lehdistä vaikka olin itsekin paikalla. Porukka siis jotenkin ihmeellisesti luultavasti keskittyy johonkin tietylle alueelle ja muualla saa sitten rauhassa asioida. Itse keikka, no kovahan se, todella kova.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kovempi keikka kuin Hämeenlinnassa tai Tukholmassa viime vuonna. Madagascar nyt ekaksi tuli mieleen, mutta täyttä rautaa alusta loppuun.

20.47 alkoi introjuttu taululla. Keikka päättyi reilusti yli puolenyön. Kaljajonot oli muuten eripituisia, huomioin, vaikken itse niihin osallistunutkaan. Siinä neljän jälkeen meinasin huudella kultasessa sirkkelissä, tai viiden korvilla se oli, että onko täällä Jatkoajan hölmöjä mestoilla, mutten viittinyt, olen laiska. Volbeat on muuten hyvä bändi.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Oli kyllä rautainen keikka miunkin mielestä. Ennen rocket queenin jammailuja mietin olisiko paras näkemistäni. Sitten meno ainakin itselläni hieman hiipui hetkeksi. Miun suosikeista you could be mine ei mielestäni ihan putkeen Axelilta mennyt, jos nyt pientä kritiikkiä sopii laittaa. Muutoinhan jannut ovat timanttisessa vedossa kylläkin. Itse tykkäsin nyt jostain syystä Democrasyn biiseistä, kaikki toimivat hiton hyvin.

Melko edessä tuli alkukeikka katsottua, kun mentiin paikoille jo ennen Volbeatin keikkaa, ja tykkäsin tosi paljon tuostakin, vaikken suurin fani olekaan. Dont cryn aikaan alkoi janottaa niin pirusti, että haettiin rouvan kanssa lonkerot, eikä juuri tarvinnut jonottaa. Kohd:in alkaessa lähdin hakemaan toista kierrosta, kun ei oikein iske. Tuolloinkin lonkero tuli melko nopeasti. Ennen encorea alkoi ihmisiä valumaan pois, joten päästiin taas aika lähelle lavaa katsomaan keikan loppu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös