Jokeriarska
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Keikan katsoin minäkin. Mitäs siitä sitten sanoisi? No jaa, olen nähnyt viime vuosina parempiakin keikkoja näiltä, ja monta. Ei vaikuta herra oikein hyväkuntoiselta nyt ja äänikin tuntui paljon huonommalta kuin vielä vuoden, parin takaisilla keikoilla. Jotenkin ponnettomia monet esitykset ja vaikutti hengästyvän helposti. Estranged oli tietysti loistojuttu keikalla, mutta muuten kohokohdat aika vähissä. Keskinkertainen keikka mulle. Vai onko se vaan hyväksyttävä, että alkaa mies tulla vanhaksi? Näytti tyytyväisimmillään olevan silloin kun esitteli aina bändin jäsenen ja pääsi itse sateesta suojaan hetkeksi.
Voisin kyllä melkein alkaa jo toivomaan, että uusi levy äkkiä pian ulos ja sen jälkeen keikkasetti rakentamaan lähes kokonaan uusista biiseistä. Aika väsynyt näyttää olevan jo vetämään monissa vanhoissa.
Voisin kyllä melkein alkaa jo toivomaan, että uusi levy äkkiä pian ulos ja sen jälkeen keikkasetti rakentamaan lähes kokonaan uusista biiseistä. Aika väsynyt näyttää olevan jo vetämään monissa vanhoissa.
Viimeksi muokattu: