Guns N' Roses

  • 795 824
  • 4 528

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Seattlessa on parhaillaan keikka menossa ja Duff nousi lavalle. Ei tullut yllätyksenä, oli jo tiedossa. Ehkä asioita taaksepäin katsovia innostaa tämmöinen.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kuuntelin tuon Civil Warin nyt kunnolla ensimmäistä kertaa - kiitos vain erinomaisesta linkistä. Ja täytyy kyllä sanoa, että kyseessä on kyllä omasta mielestäni uuden bändin kovin veto koskaan. Soitto toimii hämmästtyvän hyvin ensimäiseksi livevedoksi ja Axl:in äänikin on erinomainen. Lisää vaan näitä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No niin, olen aina ihmetellyt miksi tätä ei tehdä enemmän:

December 21, 2011

iClips is very excited to announce the LIVE broadcast with legendary Rock n Roll Hall of Famers Guns N' Roses from The Forum in Los Angeles, CA on December 21, 2011. The following week we will broadcast Guns N' Roses from The Joint in Las Vegas, NV on the night before New Year's Eve.


Guns N Roses - Live Broadcasts - iClips.net

Molemmat keikat yhteensä $15, paikkana siis länsirannikko eli jos bändi nousee lavalle siinä klo 23 paikallista aikaa, niin se on huomenna klo 9 meillä. Nämä katsotaan molemmat, saitin laadusta ei ole tietoa, toivotaan parasta.

DJ oli höpissyt jotain Comasta, jotenkin siitä sai sellaisen mielikuvan, että pientä treeniä on saattanut olla. Osuisi varmaankin tuohon Las Vegasiin, niitäkin on toisaalta kaksi keikkaa.

Vegasissa ei ilmeisesti ole edes lämppäriä eli olisiko se joku massiiviinen neljän tunnin setti sitten, kun useampi kolmetuntinen on ainakin ollut.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Striimi toimii kuin Urhotv, eikun siis anteeksi, todella hyvin. Itse keikalla oli pieni ääniongelma, mistä Axl mainitsi spiikissä ennen Sorrya, mutta tekniikan pojat korjasivat asian nopeasti.

Hän oli myös livechatissa ennen lavalle menoa ja on siis erittäin hyvällä tuulella niin kuin on ollut koko syksyn. Niinköhän tänä yönä (PST) nähtäisiin taas jotain mitä ei vielä edes tajua. Sen Axl jo sanoi, että jos tämä striimikokeilu menee putkeen, niin ei jää viimeiseksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
YouTube alkaa täyttyä ja ei voi mennä kauaa, kun koko show on yhdessä paketissa saatavilla. Itse asiassa kohta voisi taas tarkistaa joko on tullut.

Kuunnelkaa ja lukekaa: Live Review: Guns N Roses – The Forum, Los Angeles - ARTISTdirect News

Last night, Los Angeles got to play with fire, and the city may never be the same.

Aivan käsittämätön veto, yön ainoa moka oli suunnillen se, että Axl puhalsi myöhässä pilliin PC:ssä. Enhän minä niistä mitään tiedä, mutta näin kerrottiin.

Ei pysty sanomaan kumpi on kovempi, IFK 1998 vai tämä joukkue.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
YouTube alkaa täyttyä ja ei voi mennä kauaa, kun koko show on yhdessä paketissa saatavilla. Itse asiassa kohta voisi taas tarkistaa joko on tullut.

Kuunnelkaa ja lukekaa: Live Review: Guns N Roses – The Forum, Los Angeles - ARTISTdirect News

Last night, Los Angeles got to play with fire, and the city may never be the same.

Aivan käsittämätön veto, yön ainoa moka oli suunnillen se, että Axl puhalsi myöhässä pilliin PC:ssä. Enhän minä niistä mitään tiedä, mutta näin kerrottiin.

Ei pysty sanomaan kumpi on kovempi, IFK 1998 vai tämä joukkue.

Itsellä jäi valitettavasti tämä välistä, joten koko keikan videopakettia odotellessa. On niin sydäntälämmittävää tekstiä tässä lainauksessa, että kylmät väreet menee vaikken ole nähnyt koko keikasta kun muutaman hassun proshotin. Uudenvuoden keikasta on varmasti tulossa jotain tajunnanräjäyttävää. On se vaan kova (kovin), vuodesta toiseen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Uudenvuoden keikasta on varmasti tulossa jotain tajunnanräjäyttävää. On se vaan kova (kovin), vuodesta toiseen.

Niinhän siinä käy, mutta tässä on se harmillinen juttu, että striimi on vain ensimmäisestä keikasta, kun siihenhän tuli lisäpäivä.

Toisaalta, jos Axlilla on mitään valtaa mihinkään, niin voisi hyvinkin kuvitella, että siellä väännetään parhaillaan siitä, että ilman muuta näytetään molemmat. Niin uskomaton syksy on ollut, että pitäisi ehdottomasti nähdä viimeinen keikka proshottina.

Miltä kuulostaisi, jos Coma avaisi encoren, enää ei kai sekään olisi mahdotonta.
 

Sic

Jäsen
Tuli ihan flashbackkeja UYI-rundista kun katsoi tuota Forumin vetoa, esim Civil War irtoaa perhanan hienosti, My hands are tied -kohta on vaan niin upea. Pitääpä varmaan hankkia tuo toinen Las Vegasin keikan striimi ja nautiskella torstaina siitä, sen verran kova meno on pojilla nyt päällä. Tuntuu että vedot vaan paranee sitä mukaa kun kiertue etenee, ensin kun luulee nähneensä rundin parhaita vetoja, niin seuraavana iltana pistetään jo paremmaksi.

Kova on temppu jos pojat meinasivat ensi torstaina vielä Comankin soittaa, mutta miksipä ei, sekin biisi toimisii livenä varmasti hyvin kun on kolme kitaristia kehissä. Oh My Godiahan on soiteltu viime aikoina soundcheckissä, en kyllä tiedä miksi, sillä onhan biisi heikoimmasta päästä kun vertaa uutta materiaalia, vaikka enpä tiedä miten hyvältä se kuullostaisi 10 vuoden jälkeen livenä..
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
My hands are tied -kohta on vaan niin upea. Pitääpä varmaan hankkia tuo toinen Las Vegasin keikan striimi ja nautiskella torstaina siitä, sen verran kova meno on pojilla nyt päällä. Tuntuu että vedot vaan paranee sitä mukaa kun kiertue etenee, ensin kun luulee nähneensä rundin parhaita vetoja, niin seuraavana iltana pistetään jo paremmaksi.

Tuohan se on. Sen jälkeen, kun se on jo kerran tullut, niin vielä tietää toisen tulevan ja meinaa alkaa itkeä. Ei sitä voi kirjoittaa miltä se kuulostaa. Kaikki eivät pääse Hall of Fameen, mutta jotkut pääsevät.

Rupesin vain miettimään, että tässä on vielä Phoenix välissä ennen loppuhuikeutta. Toivottavasti ei käy niin kuin urheilussa, että tasan tarkkaan vedonlyöjä tietää kuinka välipelissä käy.

Mitään syytä semmoiseen ei tietenkään ole, kuitenkin runsaasti palautumisaikaa ja bändissä ei ole mitään ylimääräisiä pelaajia eikä varsinkaan vääristä syistä sopimuksen saaneita.
 

Sic

Jäsen
Linkitellääs vielä The Forumin vetoja striimistä:

CD/Welcome to the Jungle: http://www.youtube.com/watch?v=FhQyzTlTsfk&feature=player_embedded#
Estranged: http://www.youtube.com/watch?v=hHPMQ0_ZF-s
Don't Cry/Whole Lotta Rosie: http://www.youtube.com/watch?v=64Pq24Jdfns
Civil War: http://www.youtube.com/watch?v=-SwS7MFkQsU&feature=related
Shackler's Revenge: http://www.youtube.com/watch?v=Zic1u8MlqB0
Madagascar: http://www.youtube.com/watch?v=crmd-Hu9jnw
Motivation: http://www.youtube.com/watch?v=ZWuy5Reb-bk&context=C3dff8e7ADOEgsToPDskLApifd_irTJMWWgHy6zphv

Kyllä näitä katsoessa huomaa että Don't Cry, Estranged ja Civil War olivat pari vuotta sitten niitä puuttuvia lenkkejä uuden bändin settilistasta. Olihan tämä jo fanien tiedossa kauan, mutta luojan kiitos että itse bändikin tajusi heittää nuo klassikot kehiin, sillä kyllä ne hakkaavat esim. Think About You:n joka oli 2000-luvun alussa vielä mukana (muutenkin setti nojasi pitkälti Appetiteen tuolloin).

LA:n uudenvuoden keikan setti kymmenen vuoden takaa kertoo oleellisen, mukana peräti 10 biisiä Appetiteltä:
Welcome To The Jungle, It's So Easy, Mr. Brownstone, Live And Let Die, Oh My God, Think About You, You Could Be Mine, Sweet Child O' Mine, Knockin' On Heaven's Door, Madagascar, New Year's Celebration with confetti and balloons, November Rain, Out Ta Get Me, Buckethead solo (electric), Rocket Queen, Chinese Democracy, Buckethead solo (acoustic), Patience, The Blues, Silkworms, My Michelle, Nightrain, Paradise City

Eteenpäin on siis menty valtavasti, niin ulkoisessa kuin musiikillisessakin imagossa. Nyt kun tuota 2001-2002 bändiä katsoo niin onhan siinä vielä paljon keskeneräistä, kaipa siinä sitten meni se n. 10 vuotta että uusi kokoonpano muovautui ja kasvoi sopivaksi. Mutta onhan tämä ollut mielenkiintoinen matka, itse olen ollut vuodesta 2004 mukana kun Greatest Hitsin myötä löysin bändin pojan kloppina. Siinä matkassa ollaan vielä mukana :)

Kaipa tuon torstain striimin voi ostaa vielä samana päivänä kun en pääse kotikoneelle kuin vasta silloin?
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eteenpäin on siis menty valtavasti, niin ulkoisessa kuin musiikillisessakin imagossa. Nyt kun tuota 2001-2002 bändiä katsoo niin onhan siinä vielä paljon keskeneräistä, kaipa siinä sitten meni se n. 10 vuotta että uusi kokoonpano muovautui ja kasvoi sopivaksi. Mutta onhan tämä ollut mielenkiintoinen matka, itse olen ollut vuodesta 2004 mukana kun Greatest Hitsin myötä löysin bändin pojan kloppina. Siinä matkassa ollaan vielä mukana :)

Kaipa tuon torstain striimin voi ostaa vielä samana päivänä kun en pääse kotikoneelle kuin vasta silloin?

Toivottavasti tämä matka ei lopu koskaan, itse olen ollut mukana aivan alusta ja kaikenlaisten kasettien varassa. On se vaan hieno tunne fanillekin, kun vihdoinkin on löytynyt se voittava kokoonpano mitä ei enää vaihdeta.

Managerihan taas vielä vaihtui ja Beta antoi ultimaattumin. Nainen on ollut kelkassa avustajana jo kuka muistaa kuinka kauan, mutta nyt vihelsi pelin poikki. Beta on siis nyt managerina, koska tuossa on pyörinyt monenlaista reunion wannabe rahastajaa, mutta maailma tarvitsee naisia. Ja häneen voi luottaa kuin omaan äitiin.

Kaikki on paremmin kuin ikinä voisi olla, mitä ihmettä 2012 vielä meille tuokaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt on lähes koko keikka saapunut: http://www.youtube.com/watch?v=0mGbZCOtaW8

Ongelma on siis siinä, että palveluntarjoaja mokasi sen kahteen palaan, mutta tässä on se jälkimmäinen. On se alkukin jossain tuossa, varmasti voisin itsekin etsiä, mutta ei ehdi nyt, kun pitää kuunnella.

(linkki vie rokkiyhtyeen konserttitaltiointiin)
 

Sic

Jäsen
Ei ole vielä kukaan tuota huhua ensi kesän Puolan keikasta tänne pistänyt, joten minä pistän. Elikkä ensi kesäkuun 30. päivälle on huhuttu keikkaa Puolaan, mutta eipä tuota ole vielä varmistettu (ennen joulua piti olla jo liput myynnissä). Mutta jos näitä huhuja alkaa lisää putoilla niin voisi veikata että Euroopan kiertue on mahdollinen kesällä 2012. Toivon kyllä kovasti että karavaani kulkisi eurooppaan seuraavaksi.

Pari uutista koskien tätä: Guns n' Roses 30 czerwca w Rybniku! nowiny.pl - Racibórz, WodzisÅ‚aw, Rybnik & Guns N' Roses w Polsce! W czerwcu w Rybniku
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei ole vielä kukaan tuota huhua ensi kesän Puolan keikasta tänne pistänyt, joten minä pistän. Elikkä ensi kesäkuun 30. päivälle on huhuttu keikkaa Puolaan, mutta eipä tuota ole vielä varmistettu (ennen joulua piti olla jo liput myynnissä). Mutta jos näitä huhuja alkaa lisää putoilla niin voisi veikata että Euroopan kiertue on mahdollinen kesällä 2012. Toivon kyllä kovasti että karavaani kulkisi eurooppaan seuraavaksi.

Jätin laittamatta, koska tuo hieman haiskahtaa siltä, että oikeasti ei ole mitään sovittu. Noin sinänsä kyllähän Euroopan kiertue on varma, hattupäinen herra itse sanoi, että kiirettä pitää ensikin vuonna, ei se voi mitään muuta tarkoittaa.

Alkuvuodesta alkaa varmaankin vahvistettuja päiviä putoilla ja sitten niitä tulee ryminällä.

Festarikeikat vaan ovat niin nihkeitä, mutta toisaalta pakko se on sinne mennä missä karavaanikin.
 

Sic

Jäsen
Dodiin, nyt on striimi ostettu ensi aamua varten, jännityksellä odottelen jo keikkaa, varmasti hieno ilta siellä Ameriikassa tulossa. Kysymys kuuluukin että millon suurinpiirtein pitäisi herätä katsomaan keikkaa, ennen kahdeksaa?

Phoenixin keikalla tuntui olevan hyvä meno, Sebastian Bach oli lämppäilemässä ja Bubbles oli lavalla GNR:n aikana. Tässä ihan videon kera raporttia: Guns and Roses Rocks the Phoenix Stage

Näillä Phoenixin vedoilla voi lämmitellä vaikkapa huomista varten:
ISE: http://www.youtube.com/watch?v=CCH6L31d2SU
YCBM: http://www.youtube.com/watch?v=JQF7WX7e6hs
Don't Cry: http://www.youtube.com/watch?v=207mUplpiUg
KOHD: http://www.youtube.com/watch?v=NcM1l3L-cto

Axlilta varmaan rundin paras You Could Be Mine tossa.

21. päivän Los Angelesin keikan voi ladata hyvänlaatuisina mp3-filuina myös, suosittelen: MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Dodiin, nyt on striimi ostettu ensi aamua varten, jännityksellä odottelen jo keikkaa, varmasti hieno ilta siellä Ameriikassa tulossa. Kysymys kuuluukin että millon suurinpiirtein pitäisi herätä katsomaan keikkaa, ennen kahdeksaa?

Olethan huomannut, että ensi aamu ei siis ole huomenna vaan uudenvuoden aattona? Keikka alkaa aikaisintaan klo 8.30, todennäköisesti noin klo 9.03, aikaisempien lavalle nousujen perusteella.

Nyt alkaa entistä villimmät huhut liikkua Euroopan kiertueesta 2012, onhan se nyt vain varma. Aivan villeimmän mukaan lipunmyynti joihinkin alkaisi jo ensi kuussa. Niin ehkä tapahdu, mutta alkuvuodesta.
 
Viimeksi muokattu:

Sic

Jäsen
Olethan huomannut, että ensi aamu ei siis ole huomenna vaan uudenvuoden aattona? Keikka alkaa aikaisintaan klo 8.30, todennäköisesti noin klo 9.03, aikaisempien lavalle nousujen perusteella.

No niinpä olikin. Eipä tarvi huomenna turhaan venata :)

Kyllä tässä alkaa pikkuhiljaa silti fiilikset nousta. Varmasti ikimuistoinen ilta tulossa, Phoenixin keikka lupaa hyvää. Olishan se hienoa jos vielä joku ylläribiisi tulisi, mutta kyllä tämäkin setti kelpaa mainiosti. Aiemman LA:n vedon myötä oon viimeistään tajunnut miten hyvin Sorry toimii livenä, nuo Bumblefootin melodiset jutut kitaralla on mainioita (esim loppupuoli). Myös Knockin' On Heaven's Door tuntuu parantuneen tällä rundilla, ehkäpä yksi osasyy tähän on Richard Fortuksen upea kitarointi.
 
Viimeksi muokattu:

kovalev

Jäsen
Myös Knockin' On Heaven's Door tuntuu parantuneen tällä rundilla, ehkäpä yksi osasyy tähän on Richard Fortuksen upea kitarointi.
Ainakin viimeksi Helsingissä soitettiin huomattavasti dylanimpi versio, joka oli ainakin minun mieleeni. En silti muuta kantaani, että biisistä tulisi jo luopua keikoilla.
 

Sic

Jäsen
Ainakin viimeksi Helsingissä soitettiin huomattavasti dylanimpi versio, joka oli ainakin minun mieleeni. En silti muuta kantaani, että biisistä tulisi jo luopua keikoilla.

Nojoo, kyllähän tuo on Patiencen kera vähän sellanen veto jonka tilalle saisi muutakin, vaikka KOHD pysynee setissä vankasti kun on yleisönhuudatukseen omistettu.
 

Bäcks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Washington Capitals
Nyt on myös ostettu striimi aamua varten. Toivottavasti striimin laatu pysyy hyvänä suurista katsojamääristä huolimatta ja iClips toimisi muutenkin moitteettomasti. Varmasti hyvä keikka tiedossa ja eiköhän Sebastian Bach nouse taas käymään myös Gunnareiden kanssa lavalla.

Eipä tässä, fiilikset on nousussa ja jotain yllätysvetoa odottelen kyllä suhteellisen toiveikkaana. Coma olisi kyllä todellinen jättipotti, mutta muutkin harvinaisuudet, kuten vaikkapa Oh My God, kelpaavat mainiosti.

Kohta unta palloon ja kello soimaan kahdeksan jälkeen, että kerkeää säädellä kotiteatterit kuntoon vielä aamulla!
 

Sic

Jäsen
Jees, onhan tässä herätty ja pikkuhiljaa alkaa keikan venailu. Kohta mennään :)

E: Huhuja liikkuu siitä että Steven Adler olisi Vegasissa, ehkä jopa itse GNR:n keikkapaikalla, ehkä tähän saadaan varmistus illan aikana :)

E2: Dodiin, striimi on saatu käyntiin ja venaillaan vaan että sivu päivittyy.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös