pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Seattlessa on parhaillaan keikka menossa ja Duff nousi lavalle. Ei tullut yllätyksenä, oli jo tiedossa. Ehkä asioita taaksepäin katsovia innostaa tämmöinen.
YouTube alkaa täyttyä ja ei voi mennä kauaa, kun koko show on yhdessä paketissa saatavilla. Itse asiassa kohta voisi taas tarkistaa joko on tullut.
Kuunnelkaa ja lukekaa: Live Review: Guns N Roses – The Forum, Los Angeles - ARTISTdirect News
Last night, Los Angeles got to play with fire, and the city may never be the same.
Aivan käsittämätön veto, yön ainoa moka oli suunnillen se, että Axl puhalsi myöhässä pilliin PC:ssä. Enhän minä niistä mitään tiedä, mutta näin kerrottiin.
Ei pysty sanomaan kumpi on kovempi, IFK 1998 vai tämä joukkue.
Uudenvuoden keikasta on varmasti tulossa jotain tajunnanräjäyttävää. On se vaan kova (kovin), vuodesta toiseen.
My hands are tied -kohta on vaan niin upea. Pitääpä varmaan hankkia tuo toinen Las Vegasin keikan striimi ja nautiskella torstaina siitä, sen verran kova meno on pojilla nyt päällä. Tuntuu että vedot vaan paranee sitä mukaa kun kiertue etenee, ensin kun luulee nähneensä rundin parhaita vetoja, niin seuraavana iltana pistetään jo paremmaksi.
Eteenpäin on siis menty valtavasti, niin ulkoisessa kuin musiikillisessakin imagossa. Nyt kun tuota 2001-2002 bändiä katsoo niin onhan siinä vielä paljon keskeneräistä, kaipa siinä sitten meni se n. 10 vuotta että uusi kokoonpano muovautui ja kasvoi sopivaksi. Mutta onhan tämä ollut mielenkiintoinen matka, itse olen ollut vuodesta 2004 mukana kun Greatest Hitsin myötä löysin bändin pojan kloppina. Siinä matkassa ollaan vielä mukana :)
Kaipa tuon torstain striimin voi ostaa vielä samana päivänä kun en pääse kotikoneelle kuin vasta silloin?
Tampereen Stockan musiikkiosastolta ostettu AFD-kasetti vuonna -89 tai -90.Toivottavasti tämä matka ei lopu koskaan, itse olen ollut mukana aivan alusta ja kaikenlaisten kasettien varassa.
Ei ole vielä kukaan tuota huhua ensi kesän Puolan keikasta tänne pistänyt, joten minä pistän. Elikkä ensi kesäkuun 30. päivälle on huhuttu keikkaa Puolaan, mutta eipä tuota ole vielä varmistettu (ennen joulua piti olla jo liput myynnissä). Mutta jos näitä huhuja alkaa lisää putoilla niin voisi veikata että Euroopan kiertue on mahdollinen kesällä 2012. Toivon kyllä kovasti että karavaani kulkisi eurooppaan seuraavaksi.
Dodiin, nyt on striimi ostettu ensi aamua varten, jännityksellä odottelen jo keikkaa, varmasti hieno ilta siellä Ameriikassa tulossa. Kysymys kuuluukin että millon suurinpiirtein pitäisi herätä katsomaan keikkaa, ennen kahdeksaa?
Olethan huomannut, että ensi aamu ei siis ole huomenna vaan uudenvuoden aattona? Keikka alkaa aikaisintaan klo 8.30, todennäköisesti noin klo 9.03, aikaisempien lavalle nousujen perusteella.
Ainakin viimeksi Helsingissä soitettiin huomattavasti dylanimpi versio, joka oli ainakin minun mieleeni. En silti muuta kantaani, että biisistä tulisi jo luopua keikoilla.Myös Knockin' On Heaven's Door tuntuu parantuneen tällä rundilla, ehkäpä yksi osasyy tähän on Richard Fortuksen upea kitarointi.
Ainakin viimeksi Helsingissä soitettiin huomattavasti dylanimpi versio, joka oli ainakin minun mieleeni. En silti muuta kantaani, että biisistä tulisi jo luopua keikoilla.
Kohta unta palloon ja kello soimaan kahdeksan jälkeen, että kerkeää säädellä kotiteatterit kuntoon vielä aamulla!