Guns N' Roses

  • 790 076
  • 4 518

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nonnih, netissä olin tällä kertaa hyvissä ajoin sisäänkirjautuneena refreshiä hakkaamassa, ja nyt kenttälippu tuli varattua mitättömän helposti! Sen verran varman päälle pelasin, että kavereille en uskaltanut alkaa varaamaan, vaan ihan itselle pelkästään nappasin. Ja heti kun sain omani maksettua ja yritin takas kavereillekin varaamaan, oli palvelu jo näköjään sen verran tukossa, että ei läpi enää pääse. Saa nähdä miten nopeasti tällä kertaa menevät loppuun. Mutta nyt on aika pirun tyytyväinen olo.

Edit: Niin, tuleepa sitten nähtyä kummatkin Helsingin keikat, jos vaan toteutuvat. Mutta totta helvetissä niin kuuluukin, kun on kyse yli 15 vuotta ykkössuosikkina olleesta bändistä.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Oi tätä onnen päivää. Maanantain jonotusvitutus hävisi samantien. 2 lippua kentälle hommattu!
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Nonni nyt se on taas täyteen varattu. 10 Minuuttia.

Huuru_Sauhunen kirjoitti:
JESSS, vitutus on todellakin poispyyhkäisty, alle kahdessa minuutissa nappasin 4 lippua kentälle ja nyt on lippupalvelun sivut jo aivan jumissa!

Jessss!!!

Niinpä! No more vitutus.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Suomen maajoukkue, altavastaajat
JESSS, vitutus on todellakin poispyyhkäisty, alle kahdessa minuutissa nappasin 4 lippua kentälle ja nyt on lippupalvelun sivut jo aivan jumissa!

Jessss!!!
 

Offsides

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, AC Milan
Ei täälläkää kauhee pettymys kalvaa mieltä. :) 3 kenttäpaikkaa, 4 istumapaikkaa katsomosta 117 ja sitten vielä joku jämäpaikka jostain levottoman kaukaa. Hmm, arvaatkaapas mihin mä oon ite noista menossa? :) Kenttäliput kuulemma myytiin loppuun alle 2 minuutissa, kaveri sai viimeiset 3 mitä koneesta sai tulostettua. Kuulemma oli ollut valtava juoksukilpailu Sokoksen ovelta itse lippupisteelle, mutta oli ohittanut 5 jannua matkalla. Sorry vaan niille joiden kenttäliput jäi sen takia saamatta. Iteltä ei tää aamu ois paljoa paremmin voinut alkaa :) Kiitos kaikille! Kiitos Lippupalvelu! *kiittää vielä kerran ja kumartaa*
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Jokeriarska kirjoitti:
Mä haluan nähdä niiden tuhansien ilmeet, jotka huomaavat keikoilla ettei Slash ole bändissä :)

Siis onko telkkarin mainoksessa todellakin Slash mukana?
Itse kun en juuri töllöä katsele.
 

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kopteri kirjoitti:
Siis onko telkkarin mainoksessa todellakin Slash mukana?
Itse kun en juuri töllöä katsele.

On. Ja eipä jengi muutenkaan tajua mistään kokoonpanon vaihdoksista. Se jo aika paljon selittää näin nopean loppuunmyynnin keikoille. Mä oon saanu sen käsityksen, että suurin osa GnR-faneista joko vihaa nykyistä kokoonpanoa tai nauraa sille.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Kopteri kirjoitti:
Siis onko telkkarin mainoksessa todellakin Slash mukana?
Itse kun en juuri töllöä katsele.

Mainoksen pätkäthän on niistä 90-luvun alun keikkataltioinneista. Ei kai bändistä uudempaakaan ole tarjolla ja jos on niin ei ne sitä halua mainokseen pistää.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Ja huonosti meni!

Kouvolan Lippupalvelun palvelin ei toiminut ja KUKAAN ei saanut sieltä lippuja, ja puhelinpalvelu oli täysin tukossa. Soitin 9.45 sinne ja varasin ajankuluksi punaviivan kohdalta yhden lipun alakatsomosta. Ei paljoa lohduta, kun viisi lippua piti saada.

Kovasti taas meni nuokin liput.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
teroz kirjoitti:
Kovasti taas meni nuokin liput.
Niin juuri, lisäkeikka! :) Eiköhän tosin taida olla niin, että vaikka olisi useampiakin lisäkeikkoja, niin loppuun myytäisiin taas. Onko tosiaan kyse vain siitä, että kysyntä oli jälleen (lähes) yhtä suurta kuin ensimmäisessä keikassa vai ovatko trokarit niin voimakkaasti liikkellä?
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Jokeriarska kirjoitti:
Mä haluan nähdä niiden tuhansien ilmeet, jotka huomaavat keikoilla ettei Slash ole bändissä :)
Tuskinpa tuollaisia katsojia kovin montaa joukosta löytyy, ei ihmiset nyt sentään aivan uunoja ole.

Itse toivon keikan osalta, että uusi levy ehtii markkinoille ennen keikkaa. Vuoden 1991 keikka jäi minulle vähän vaisuksi, kun suurta osaa kappaleista ei ollut koskaan kuullutkaan, ja sitten lähinnä ihmeteltiin, että mitäs ne pojat nyt siellä soittelee. Ainakin minulta vie aina muutaman kuuntelukerran, ennen kuin biisi niin sanotusti avautuu. Samoin taisi olla useimpien kohdalla, sillä tunnelma nousi odotetunlaiseksi vain vanhojen klassikoiden aikana ja sinkkuna ulostulleiden kohdalla. Eikä niitäkään tainnut olla kuin "You could be mine".

Nythän toki voi kuunnella niitä uusia biisejä netin kautta jonkin verran, mutta silloin -91 ei ollut sitäkään mahdollisuutta.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Olen tässä mielenkiinnolla seurannut tätä "Gunnareitten" fanien touhuilua.
Meinaan vaan että useinhan asia on niin, että monessa bändissä fanit idolisoivat tiettyjä bändin jäseniä - ei välttämättä bändiä kokonaisuutena. Tämän bändin kohdalla ilmeisesti on tärkeintä se varsinainen musiikki, koska jengi haluaa näköjään sankoin joukoin nähdä tämän yhtyeen - vaikka mukana on vain yksi alkuperäinen jäsen.

En meinaan voisi kuvitella esim. Rolling Stonesia esiintymässä Mick Jaggerin johdolla (ja Rolling Stonesin nimellä) jos bändin kaikki muut muusikot olisivat joitakin suuria tuntemattomia.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Tänään olin Stadin Stockmannin edessä klo 7:20 ja olin kolmas jonossa. Vähän ennen klo 9 jonossa oli n. 30 ihmistä.
Perseestähän se Stockmannilla on kun vuoronumeron saa vasta Lippupalvelun edessä. Tappelu oli lähellä kun kaikki halusivat saada ensimmäisenä numeron.
Myyjän mukaan kenttä meni 3 minuutissa ja kaikki liput 12 minuutissa.
Itseäni ei tuo pahemmin vituttanut, onhan sentään lippu ekalle keikalle.
Kävin taas klo 11 aikaan Ison Omenan lippupalvelussa ja myyjällä oli ~7 lippua tulostettuna. Kaikki yläkatsomosta mutta menee. Vierekkäisiä ei ollut. Katsomosta 308 2 lippua.

EDIT: Eipä taaskaan ollut rajoituksia, perkele. Eräs heppuli osti 12 lippua kentälle. Seuraaville keikoille 4 lipun ostorajoitus, jooko?
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
JuVii kirjoitti:
EDIT: Eipä taaskaan ollut rajoituksia, perkele. Eräs heppuli osti 12 lippua kentälle. Seuraaville keikoille 4 lipun ostorajoitus, jooko?

Tampereen stokkalla oli neljän lipun rajoitus.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Jihuu katsomoon 306 riville 1: 4 vierekkäistä paikkaa. Kiitos refreshille! Olen ennenkin ollut 1 rivilllä ylhäällä ja ne ovat olleet varsin hyvät paikat! Tästä on hyvä jatkaa.

Pitää vapauttaa varaus 108 katsomosta poies.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Jep, liput tuli hommattua mutta silti vähän ristiriitainen fiilis. Vähän on pelko että keikka muistuttaa tuota ´91 keikkaa eli bändi soittaa suurelle yleisölle täysin tuntemattomia biisejä ja ejngi herää vain tiettyjen klassikoiden aikana. Koska eihän kukaan usko että levy ilmestyy ennen tuota keikkaa?

Kai tässä jengillä on mahdollisuus kokea "nuoruus uudestaan". En mä muuten keksi perusteluja miksi bändi joka ei ole tehnyt levyjä 13 vuoteen ja jolla on yksi alkuperäisjäsen jäljellä myy ensin 10 000 lippua 8 minuuttiin ja seuraavat 10 000 12 minuutissa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Nikke kirjoitti:
En mä muuten keksi perusteluja miksi bändi joka ei ole tehnyt levyjä 13 vuoteen ja jolla on yksi alkuperäisjäsen jäljellä myy ensin 10 000 lippua 8 minuuttiin ja seuraavat 10 000 12 minuutissa.

Nii-i, mikähän näissä rockkkkonserttien lipunmyynnissä nykyään oikein mättää? Kun 80- ja 90-luvulla suurin ongelma keikoille pääsyyn oli lähinnä kyyti ja fyffe, nowdays keikka kuin keikka on loppuunmyyty jo ennen kuin lipunmyynti on kunnolla edes alkanut. Tunkua eli rock-nuorisoa, -keski-ikäsöä ja -vanhisoa tuskin on nykyään sen enempää kuin silloinkaan.

Netti- ja kännykkävarailun helppous varmaankin vaikuttaa, mutta suurin ongelma tavalliselle sukankuluttajalle lienee keikkajärjestäjien yhteistyökumppanit ja niiden "yhteistyökumppanit", jotka vievät etukäteen suuren osan joka vitun vähänkin nimekkäämmän bändin lipuista. Ja mua on jotenkin vaan alkanut vituttaa noi muutaman kerran viime aikoina kuulemani "Tarvikko lippuja [sen ja sen bändin] keikalle? Mää pystyn hommaan suhteillani niin monta kuin tarvit" tai "Mun äiti työskentelee blaa-blaa-blaassa ja saa lippuja vaikka kotarillisen jos haluaa" -tyyliset snobailut. Millä helvetillä sitten tavallinen pieni ihminen, jolla on suhteita korkeintaan omaan vasuriinsa, näkee lempiyhtyeensä livenä, kun kaikki liput on ennaltajaettu bettrefolkelle? Ei mitenkä, sano. Piippuhyllylle voi päästä kurkkiin, jos on lottovoittajan tuuri, mutta that's it.

Mää olen nähnyt isoja bändejä kuten mm. Metallican ja Guns n' Rosesin joskus silloin ysäreillä. Kummankin keikka oli loppuunmyyty, mutta ei nyt sentään minuutissa, goddamnit. Silloin lipun sai ostaa vielä taviksetkin.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
TuleeEnnenaikaisesti kirjoitti:
Mää olen nähnyt isoja bändejä kuten mm. Metallican ja Guns n' Rosesin joskus silloin ysäreillä. Kummankin keikka oli loppuunmyyty, mutta ei nyt sentään minuutissa, goddamnit. Silloin lipun sai ostaa vielä taviksetkin.
Just näin. Mä muistan sen päivän kun joskus aamupäivällä 10-11 aikaan sain varattua lipun Gunnareiden jäähallikeikalle puhelimitse. Ok, tunnin verran siinä sai silloinkin yrittää mutta pääsi kuitenkin läpi ja sai liput. Ja tälle keikalle oli kuitenkin vähemmän lippuja myynnissä ja väittäisin bändin olleen "hieman" suurempi silloin kuin mitä se on nyt. Yrityksethän noita taitavat ostaa. AC/DC:n keikalla Areenalla mun takana istui 4-6 erään suuren teleoperaattorin jotain junttimyyntireiskoja jotka eivät tajunneet keikasta mitään vaan pitivät pääasiana sitä että sai juoda firman piikkiin. Great.
 

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
11 lippua kentälle on päivän mittaan tullut metsästettyä lippupalvelun nettisivujen kautta. Ensimmäisen sain tuossa 10 aikaan ja viimeiset nyt illalla. Valtaosa näistä on jo kavereille hyvin kelvannutkin. :) Saapahan ainakin porukkaa mukaan. Eipä kannata siis huutonetistä alkaa kovaan hintaan hankkimaan kun lippupalveluunkin ilmestynee niitä edelleen. Ahkeraa refreshin hakkaamista se kyllä vaatii.

(ps. voisin vaihtaa kaksi kenttälippua jälkimmäisestä keikasta kahteen ensimmäisen keikan kenttälippuun jos jollain sattuu olemaan tähän kiinnostusta.)
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Alakatsomosta ihan hyvältä paikkaa näytti juuri äsken olevan vapaana lippuja torstain keikalle. Kipin kapin Lippupalvelun sivuille siis halukkaat.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Tänään näyttäisi jälleen saavan lippuja molemmille keikkapäiville. Nyt kannattaa olla nopea, jos haluaa lipun normaalihintaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös