HN kirjoitti:
Sivistymättömille moukille - en sano, että sellaisia löytyisi tämän ketjun kirjoittajista - sen verran valaistusta, että Ron Thal kuuluu pallomme terävimpään kitaristikärkeen. Todellisen eliittikepittäjän on Axl siis pestannut sirkukseensa.
Voi olla, mutta itse en ainakaan vielä ole sitä havainnut, vaikka uskon hänen varmasti olevan pätevä kitaristi. Itselläni on hyvälaatuinen 15.pvän keikan bootleg ja siinä Bumblefoot a.k.a. Ron Thal on loistava November Rainin loppusoolossa, mutta vastaavasti taas aika karmeaa kuunneltavaa monissa Bucketheadin osuuksien korvaajana, kuten esimerkiksi Madagascarissa. Myöskin Nightrainin ja Knockin' On Heaven's Doorin soolot olivat köykäisiä vetoja, toisin kuin sillä "pahvipäärunkulla". Myöskin Bucketheadin soolotuotanto on paljon vakuuttavampaa, mielestäni mitä olen kuullut. Mutta en valita, koska BH on bändistä jo menneen talven lumia.
Nosebleed: Livin' Loud on feikki.
Tässä laadukasta videomateriaalia Guns N' Rosesin ensimmäisestä New Yorkin keikasta, 12. päivältä.
Sisältää pätkät seuraavista biiseistä: November Rain, My Michelle (with Sebastian Bach), Chinese Democracy, There Was A Time ja IRS.
Suosittelen, todella loistavaa menoa jokaisessa biisissä! Etenkin Robin Finck rokkaa Guns N' Rosesissa kovempaa kuin koskaan! Vaihtanut tyyliään hipimmäksi ;)
Axl:n äänikin on huikean voimakas ja mahtava. Paljon parempi kuin 2002 kiertueella.
Linkki:
http://www.megaupload.com/?d=7UL9A5R5
Mulle settilistat ei ollut niinkään tylsiä vaan ihan mukavia. Vaihtelivat kuitenkin suht paljon joka keikalle, sillä 2002 kiertueella ne pysyivät lähes täysin samoina joka keikalla. IRS, Better ja There Was A Time nousivat mukaan uusina biiseinä kuten toivoinkin. Toivon, että Areenallakin soitetaan hieman enemmän vanhoja biisejä, ettei tulevan levyn (kyllä se tulee) taika katoa, sillä itse olen jo kuullut mielestäni tarpeeksi paljon promoa ja toisaalta myös sen takia, etteivät pessimistit kyllästy. Niiden takia, jotka tulevat kuuntelemaan vain vanhoja biisejä, toivoisin toki että bändi soittaisi mahdollisimman paljon uutta materiaalia ;)
Chinese Democracy, Madagascar, The Blues, Better, IRS ja There Was A Time siis ehdottomasti mukaan. Ja toivoisin, että Oh My God Bring In Back, mutten oikein usko siihen.