Ite olen jo Levykauppa Äxästä lätyn tilannut, luultavasti tulee maanantaina tai tiistaina sit mulle, tulee olemaan rankka viikonloppu kyllä tuolloin kun luultavasti levy on jo silloin vuotanut nettiinkin, mutta tällä kertaa en lataa aiemmin.
Teroz, onko sulla mitään infoa tosta musiikkivideosta? Ite olen lukenut lähinnä huhuja tosta, ja kuulemma Chinese olisi purkitettu jo 2002 vuoden tienoilla, ja samoin Catcher. Uskosin kyllä, että CD voi olla purkitettuna jo videolle, tuo video olisi todella hieno nähdä. Siinä tosiaan paljastuisi varmaankin bändin nykyinen kokoonpano. Itse tykkäisin, että Brain olisi vielä yhtyeessä, minusta hänen soitto on yksi iso osa uutta Guns n rosesin soundia, en sitten tiedä miten Ferrerin soitto eroaa Brainin todella taitavasta ja groovaavasta soitosta.
Ja sit tohon keikkoja avaavaan biisiin. Ite kannatan nykyisen Chinese Democracyn siirtämistä avausbiisiksi. Voin vain kuvitella mitkä pyroshowt ton alun intron pohjalta saa aikaseksi, kun nuo jonkinlaiset rummut jymähtää pikkuhiljaa ja sitten tulee kitara kehiin. Luulisin että lavakin tulee olemaan niin hieno, että se ei ole mitään verrattuna aiempaan kiertueeseen.
Toivosin, että muutamat AFD:n ja UYI:n sata kertaa uuden bändin kanssa hakatut biisit poistetaan uudelle kiertueelle setistä. Tarkotan biisejä Mr. Brownstone, Live and Let Die, KOHD (vaikka onkin upea yleisönhuudatusbiisi), You Could Be Mine (ei oikein ole toiminut koskaan hyvin uuden bändin soittamana), Out Ta Get Me, My Michelle, Patience (Nykyinen versio on jotenkin liian laiska).
Noi on ne mitä päällimmäisenä tulee mieleen, toki noita ei tartte heivata lopullisesti pois, vaan noita vois kierrättää ja vaihdella aina settiin joitakin noista eri keikoille, luulisin että se toimisi. Ja setin runko voisi koostua sit pääosin toki CD:n biiseistä, ja sinne ottaisin mieluusti biisejä kuten Civil War, Estranged, Don't Cry, Bad Obsession (Toki livenä suomen keikalla tää Mike Monroen kanssa), Double Talkin' Jive ja Dead Horse. Ja sit toki aina voi muutamiin keikkoihin heittää joitaikin todellisia ylläreitä, kuten Down On The Farmin kanssa tehtiin 2006. Näillä todellisilla ylläreillä meinaan biisejä kuten Coma tai Perfect Crime. Noi on aika vaikeita biisejä heittää livenä, joten siks pidän niitä todellisina ylläreinä. Toki rakastaisin kuulla Coman vielä joskus livenä, en sitten tiedä miten se toimisi uuden bändin kanssa ja saisiko he luotua saman tunnelman biisiin mitä vanha kokoonpano aikoinaan.
Mutta luultavasti noiden cd:n biisien lisäksi tullaan kuulemaan perus November Rainit ja tälläset, mutta en tosiaan laskis pois noita vähän harvinaisenpia biisejä, tää Down on the Farmin ja Don't Cryn soittaminen viimesimmällä kiertueella antaa kyllä toivoa. Diggasin todella kummankin biisin soittamisesta viime kiertueella, etenkin DOTF toimi todella hyvin uuden bändin kera. Don't Cry oli myös varmasti extra-koskettavaa kuulla ihan oikeasti livenä noilla Japanissa heitetyillä keikoilla.
Mutta nyt ainakin pidetään visusti kuukauden selibaatti noista laittomista leakeistä.
Joop, itekkin oon pikkuhiljaa siirtynyt tohon. Latasin takasin muutamia hienoja GNR-demojakin ja muuta kivaa, jotta GNR:ää voi silti kuunnella. Toki kaikki levyt on ollu kovassa soitossa nyt.