Moderaattorit
Jäsen
Nimimerkki kovalev kuittaa varoituksen linkin kuvauksen puuttumisen vuoksi.
Moderaattorit
CHINESE DEMOCRACY
(Rose, Freese)
Guitars: Paul Tobias, Robin Finck,
Buckethead, Ron “Bumblefoot” Thal,
Richard Fortus
Bass: Tommy Stinson
Drums: Frank Ferrer
Keyboards: Dizzy Reed, Chris Pitman, Axl Rose
Background Vocals: Dizzy Reed, Tommy Stinson
Guitar Solos: Robin Finck, Buckethead
Vocals: Axl Rose
En ole ikinä mikään superfani ollut mutta onhan Gunnareilla muutama oikeinkin hyvä biisi. Mutta tämä uusin biisi jota Radio Rockilla nyt on soitettu oli kyllä minullekin pettymys, vaikka en paljon odottanutkaan. Jotenkin kuulostaa siltä kuin ei ihan tarkkaan oltaisi tiedetty mitä halutaan tehdä ja miten. Aika mitäänsanomatonta huttua.
Mistä pistit tilauksen vetämään?
Festarikeikka Norjaan?
Ja näin "pitälle" päästiin. Nimittäin levy on vuotanut, tosin pätkivänä ja huonolaatuisena. Porukkaa on jo nyt lähestytty Copyrigh-rikkomusilmoituksilla, joten itse en näihin koske. Enkä halua pilata yllätystä.
Täytyy yrittää selvittää, vaikka ABC-ketju on niin helvetillisen suuri, että vastausta voi olla vaikea saada.
edit. Mailia lähti pääpösöille toimistolle. Odotellaan.
24 h auki olevat ABC:t todennäköisesti alkavat myydä Guns N Rosesin uutuutta julkaisupäivänä klo 00:00, mutta ihan varmaa se ei ole. Asia ratkeaa lähiaikoina.
Mää en kyennyt vastustamaan This I Loven kiusausta
Wooh, ihmisten kommentit ovat ylistäviä noista upouusista biiseistä, mutta monet sanoo että ei noiden kuuntelu kannata, voi pilata kokonaisuuden.
Mutta olenkin asennoitunut niin, että nyt ei kuunnella mitään noista aiemmista vuodoistakaan seuraavaan 24 päivään, seuraavat Chinese Democracy biisit on ne, jotka kuulen aidolta levyltä.
Euroopassa ei ole tällä erää hirveän montaa paikkaa, jotka myyvät vinyyliä, mutta itse laitoin sen tilaukseen What Recordsin kautta. Eli siis osoitteesta www.whatrecords.co.uk
Levykauppa Äx myy ainakin eli eiköhän sitten jotkut muutkin.
- Ja tärkeimpänä: Axl kiittää Kimi Räikköstä
Spoilerit eivät haittaa, mutta taidan itse jättää lehdet lukematta. Mikä tuo Räikkösen juttu on? Muistan heidän kyllä tavanneen, mutta mistähän tuossa kiitellään?.
Axl hengaili lähtösuoralla asti Kimin auton kulmilla ja illalla olivat taas pullon äärellä.
Silloinhan tuosta täytyy olla kuvamateriaalia, tuskin luit tuon lehdestä? Nyt en ehdi tubea penkomaan, mutta luulisi löytyvän?