Raision Myllyn TILT-kaupassa kaveri kertoi, että ei ole tarvis varata sillä peliä tulee niin paljon ettei lopu.
Ei välttämättä ollut minulle edes tarkoitettu tuo aikaisempi viestisi, mutta vastaan kuitenkin tähän.
Itse en tuota peliä sen takia varannut, tai yleensä mitään pelejä varaa, että pelkäisin pelien loppuvan heti. Vaan siksi että itse oma työaika ei mahdollista peli liikkeissä käyntiä arkiaikaan. Helpompaa tilata netistä suoraan ja maksaa. Peli tärähtää postiluukusta ilmestymispäivänä sisään ja hintakin on vielä kohtuu halpa (60,45 euroa), kun ei tarvitse ennakkotilaajana maksaa edes postikuluja.
Itse kyllä uskon että jotkut kaupat joutuvat myymään pelin ilmestymisviikolla
eioota, riippuu tietty vähän minkä kokoinen satsi peliä Suomen markinnoille tulee heti alkuun. Aika monessa nettikaupassa tuotteita oli vielä vapaana.
----
Itse pelistä, takuuvarmasti taas saatanan koukuttava peli!! Toivottavasti kuitenkin joku kontrolli pysyy.. Muistan miten San Andreas vei joskus mukanaan ihan huomaamatta ja yhtäkkiä olikin pyörähtänyt kello vinhasti eteenpäin.
Sormet jo vähän syyhyää, onneksi on hyvin aikaa pelailla tuossa kuun vaihteessa!!