Voi vittu, heitän kohta molemmat konsolit ikkunasta ja lopetan pelaamisen kokonaan. Tosin ei mulla kauheasti pelaamiseen aikaa olekaan, mutta sitten ne harvat pelit, joita todella odottaa viivästyvät aina sen puoli vuotta ainakin. I'm done.
Voi vittu, heitän kohta molemmat konsolit ikkunasta ja lopetan pelaamisen kokonaan. Tosin ei mulla kauheasti pelaamiseen aikaa olekaan, mutta sitten ne harvat pelit, joita todella odottaa viivästyvät aina sen puoli vuotta ainakin. I'm done.
Valistakaa asiasta vähemmän tietävää, tuleeko tämä vain PS3:lle vai myös PS2:lle?
Julkaisupäiväksi veikataan huhtikuun 25 päivää. Nice.
Neljäs traileri on tullut Rockstar Gamesin sivuille ja huikean näköistä jälleen kerran. Tässä trailerissa on ammuskelua, räjähdyksiä, helikopteri ajelua ja lentokonekin löytyy, se ei tosin ole ilmassa. 29. päivää odotellaan kuin kuuta nousevaa, harvemman pelin kohdalla tällaista tunnetta tulee. En muista edes milloin viimeksi.
Ainakin noita radioasemia mitä tuolta Rockstarin sivuilta löytyy kuunnellessa olin huomaavinani, että ihan oikeilla biiseillä radiokanavat ovat täytetty. Radiokanavia kuulemani mukaan huikeat 18, joten valinnanvaraakin löytyy.Musiikki kiinnostaa myös. Lieneekö suurimmaksi osaksi oikeita biisejä edellisten osien tapaan, vaiko GTA 3 tyyliin Rockstarin lähes pelkkiä omia tekeleitä?
San Andreas tuli PC:lle vuoden myöhässä. Eli varmasti nytkin jonkun verran saa odottaa... Ilmeisesti tosiaan vain konsolien julkaisupäivä on ilmoitettu nyt kuun loppuun.Kun en koko ketjua jaksa lukea, niin olikos niin, että PC-porukka saa taas odottaa ties kuinka kauan ennen pelin ilmestymistä?
Kun en koko ketjua jaksa lukea, niin olikos niin, että PC-porukka saa taas odottaa ties kuinka kauan ennen pelin ilmestymistä?
Suomalaiset GTA IV sivut avattu!
Hyvää tietoa pelistä joten käykääpäs tutustumassa:
http://www.gtafin.net/
http://www.joystiq.com/2008/04/06/pachter-ea-could-delay-gta-ivs-april-29-release/
Ikävää spekulointia siitä mitä julkaisupäivälle käy, mikäli EA saa vallattua T2:den.
Haloo. Ei kai Take2 nyt niin hullu ole että myy firmansa ennen julkistamista ja näin ollen EA kerää vuoden kovimmat tuotot yksittäisestä pelistä pussiinsa.