JP kirjoitti:
Jos taas kaikkien GTA-pelien vaikeinta tehtävää pitää miettiä, vastaukseni on GTA3:n eräs loppupään tehtävä. Donald Lovelta saatu Decoy-tehtävä ei ole välttämätön pelin läpipääsyn kannalta, mutta melkoisen vaikea. Siinähän aloitetaan Shoreside Valesta ja hitaalla pakettiautolla on selviydyttävä tietty aika. Armeija perässä. Kerran olen onnistunut sen läpäisemään, ja se vaati pakenemista ahtaiden sisäpihojen kautta lentokenttää vastapäätä olevalle metsäiselle ruohoalueelle. Sinne seurasivat ainoastaan helikopterit, joista pääsi eroon singon avulla.
Muistaakseni pääsin sen Decoy-tehtävän läpi niin, että ajoin nopsaan lentokentälle ja siellä kun oli sitä tilaa eikä maajoukot seuranneet, niin ajoin ympyrää vaan loppuajan. Helikopterit ammuskelivat, mutta eivät osuneet.
GTA3:sta ainoat tehtävät, mitkä jäi tekemättä, oli ne pari Off-road tehtävää, niitä en tosin jaksanut edes paljoa kokeilla, sekä viimeinen rampage-tehtävä, missä piti ampua kolumbialaisia. Ne kun ampu takas niin pirusti eikä löytyny hyvää paikkaa kytätä, niin meni hermo ja se jäi. Vice City taas oli mun mielestä jotenkin helppo, kaikki onnistu eikä ollu ees hirveen vaikeeta. Ainoo mikä vähän nytkytti oli ne paloautotehtävät.
San Andreaksestakin on kaikki takana paitsi paloautotehtävät. Ei niitä vaan jaksa. Vigilante-hommat on helppoja, ku vaan oottelee sen verran, että on Hunter käytettävissä. Nimi tosin muuttuu "Brown Thunderiksi" tai joksikin, mutta saman asian ajaa. Helppo homma räiskiä ohjuksia niihin autokulkueisiin, jos on vaan kopterin käsittely hallussa. Kun en oo tommosia ammuntapelejä niin paljon pelannu, ni ne tehtävät aina tuntuu vaikeimmilta, noin yleisellä tasolla. Jos on ajoa/lentoa tai vähän taktisempaa, niin on paljon miellyttävämpiä ja helpompia mulle. San Andreaksessa olikin mun mielestä varsinkin loppua kohti liikaa semmosia "ammu 30 jengiläistä/poliisia/jne. ni pääset tehtävän läpi"-juttuja. Muuten hieno peli, mutta noista en tykänny.