I am not Jesus
Jäsen
Mites, kun itsellä on päättymässä tuo 19,99 euroa kuussa sopimus DNA:lle (Rajaton 200 megaa, rajattomat puhelut ja viestit yms). Kannattaako lähteä "vaihtamaan" ja jos lähden, niin kusetan, että joo Telia tarjosi 20e/kk ja heidän liittymät toimivat paremmin kaverien kokemuksten mukaan? Oikeasti siis Telia tarjoaa mulle 28 euroa/kk hinnalla suht samaa liittymää kuin tuo DNA:n. MOI:n halvin 4G-liittymä on 22 euroa ja siihen puhelut/tekstarit päälle max 4 euroa/kk. Olisi kiva saada joku lahjakortti tms. temppuilemalla. Ylellä oli juttua liittymistä ja siellä kommenteissa joillain oli muka 15-16 euroa/kk rajattomia 4G liittymiä juurikin DNA:lle.
Sitä siis mietin, että jos olen vaihtamassa Telian 28 euroa/kk liittymään, niin tarjoaako DNA muka vielä tuosta 20 e/kk alempaa hintaa tai 20e/kk ja lahjakortti? Vai voiko käydä jopa niin, että sieltä tulee joku aivan paska vastatarjous?
Sitä siis mietin, että jos olen vaihtamassa Telian 28 euroa/kk liittymään, niin tarjoaako DNA muka vielä tuosta 20 e/kk alempaa hintaa tai 20e/kk ja lahjakortti? Vai voiko käydä jopa niin, että sieltä tulee joku aivan paska vastatarjous?
Viimeksi muokattu: