Greg Jacina - Floppi vai Pelimies?

• 82 901
  • 410

friikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Collinsin maalissa taas sen ratkaisevan pitkän syötön antoi Nevalainen. Greg jätti hänelle kiekon oman maalin lähettyvillä.

Nyt täytyy katsoa maalikooste, mutta minä näin tämän menevän juurikin toisin päin. Ainakin hehkutin Jacinan hienoa syöttöä kovasti kavereille katsomossa. Jos nelosen kooste sanoo muuta, niin myönnän virheeni. :D

Edelleen ilman Jacinan kosketuksia noita kahta muutakaan maalia ei olisi tullut. Oli oikeassa paikassa ja pisti kiekon oikeaan suuntaan. Mukana saattoi olla tuuria, mutta hyvällä pelaajalla on aina myös hieman onnea matkassa..

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Nyt täytyy katsoa maalikooste, mutta minä näin tämän menevän juurikin toisin päin. Ainakin hehkutin Jacinan hienoa syöttöä kovasti kavereille katsomossa. Jos nelosen kooste sanoo muuta, niin myönnän virheeni. :D

Edelleen ilman Jacinan kosketuksia noita kahta muutakaan maalia ei olisi tullut. Oli oikeassa paikassa ja pisti kiekon oikeaan suuntaan. Mukana saattoi olla tuuria, mutta hyvällä pelaajalla on aina myös hieman onnea matkassa..

Kuusiston maali oli selvasti Jacinan ansiota. Aaltosen maali Collinsin ansiota ja Collinsin maali taisi olla Jacinan ansiota.

Hyva peli Jacinalta, jos tata olisi nahty jo tiistaina, lukko johtaisi sarjaa. Huomenna on uusi tilaisuus nayttaa kovaa jengia vastaan. Taman paivan onnistumiset kuitenkin auttavat huomisessakin pelissa, siina on Dufvankin mietittava tarkkaan mita ketjua vastaan parhaita pakkejaan peluuttaa.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Juu Jacina sen pitkän syötön antoi. Tai sitten Nevalainen pelasi sen vaihdon Jacinan paidalla. Tänään Jacina oli hyvä ja Tampereella kohtuullinen. Muista peleistä en osaa sanoa. Nyt tuli sentään tehojakin. Ja Collinskin oli tänään parempi kuin Tampereella. Siltikin olen sitä mieltä, että Jacina on noista kahdesta vakuuttavampi ollut koko ajan. Katsellaan.

Ei jaksa enää tähän aiheeseen palata ennen kuin seurajohto on tehnyt omat ratkaisut. Ei se tästä kirjoittelusta mihinkään muutu.

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Suoraan sanoen: Haistakaa v****, siinä teille pisteitä.
Aikaisemmin oli hyvää peliä mutta pisteetöntä, onko nyt pisteitä mutta paskaa peliä?

Katselin tällä kertaa pelin Canalilta. Ylivoimaisesti paras peli Jacinan kentältä. Myös Collins ja Aaltonen pelasivat pirteästi. Toivottavasti Jacina jatkaa samaan malliin myös jatkossa.

Tämä ei kuitenkaan poista sitä seikkaa, että ensimmäiset viisi peliä sekä Jacina että Collins ovat pelanneet erittäin huonosti. Turha sen suhteen on täällä riehaantua. Kehuja annetaan silloin kun paikka on ja nyt oli.

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Katselin tällä kertaa pelin Canalilta. Ylivoimaisesti paras peli Jacinan kentältä. Myös Collins ja Aaltonen pelasivat pirteästi. Toivottavasti Jacina jatkaa samaan malliin myös jatkossa.

Tämä ei kuitenkaan poista sitä seikkaa, että ensimmäiset viisi peliä sekä Jacina että Collins ovat pelanneet erittäin huonosti. Turha sen suhteen on täällä riehaantua. Kehuja annetaan silloin kun paikka on ja nyt oli.

Koita nyt jumalauta tajuta etteivät he ole pelanneet noita viittä aikaisempaa peliä huonosti, vaan vähillä pisteillä. Koittaisit nyt *sensuroitu* katsoa niitä pelejä ja heitä ne tilastot jonnekkin. Tekisi mieli sanoa vaikka mitä, mutta ne ehdointahdoin halua banaania tältä foorumilta. Koittaisit nyt oikeasti käyttää käyttämätöntä aivokapasiteettia. Jacina on tehnyt samantyyppistä työtä ennenkin, koskas hän vapautti Aaltosen läpiajoon? Kuinka monta namupaikkaa hän on järkännyt? Ainoa ero muihin peleihin (kärppäpelin jätän laskuista) oli se että tällä kertaa kiekot menivät maaliin. Koita perkele takoa ne tilastot päästäsi ulos ja rupea seuraamaan peliä nimeltä jääkiekko. Tai edes jätä nuo älyvapaat kommenttisi jonnekkin muualle.

Pyritkö oikein tahallasi trollaamaan vai oletko oikeasti tuollainen?

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämä on se ratkaiseva juttu jonka näkee jos seuraa pelejä, esim. 1963 ei tälläistä näe tilastoja katselemalla.

Tämä on taas ihan turha kommentti vailla mitään sisältöä mutta vastataan, että mutikin saa mielenrauhan.

Tällä kaudella olen nähnyt kolme matsia. Sm-liigaa olen seurannut tiiviisti vuodesta 1981 (vähintään 20 ottelua kaudessa). Luulenpa, että sinulla on vähemmän kilometrejä takana mutta voin toki olla väärässäkin.

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Koita nyt jumalauta tajuta etteivät he ole pelanneet noita viittä aikaisempaa peliä huonosti, vaan vähillä pisteillä.

Sinä näet asian tuolla tavalla ja siihen sinulla on toki oikeus. Moni muukin on nähnyt pelejä ja hieman eri tavalla. Se ei kuitenkaan poista sitä seikkaa, että kolmosketju onnistui tänään hyvin.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Komea suoritus Jacinalta tänään.

Toivotaan, että jatkaa koko kauden Raumalla. Saadaan nähdä ehkä sitä myllytystäkin jossain välissä.

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Ei oteta kunniaa pois siltä kenelle se kuuluu. On se sitten uskottava, kun niin moni sanoo Jacinan antaneen sen Collinsin maalin pitkän syötön, ja mentävä tilaamaan aika silmälääkäriin.

Se syöttö oli muuten todella hyvin luettu pelitilanne.

TD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Feran tytöt <3
Nyt olen nähnyt Jacinalta pelit IFK:ta, HPK:ta ja TPS:aa vastaan. Jacina oli kaikissa hyvä. Multa on vissiin jäänyt paskat pelit näkemättä.

Sopimus Jacinalle ja äkkiä!

Samaa mieltä, paitsi olen nähnyt hieman eri pelejä. Kuitenkin Jacina on ollut hyvä jokaisessa pelissä, ei loistava, mutta hyvä. En ymmärrä millä tilastomatematiikalla tms. Jacinasta on voitu saada huono? Vai onko se kaava jotain tällaista:

Ulkomaalainen - pisteet = paska?
Vai miten olisi vaikka...
Ulkomaalainen + vitun kova asenne + töitä joukkueen eteen = Jacina?

Edelleenkin, odotetaan sitä sopimuksen julkaisua. Vieläkin väitän, että jos Jacinan palkka olisi 100+, tai kuten jotkut viisaat tiesivät että ~200, koska on YKKÖSSENTTERI... niin mies ei saisi sopimusta.

Eiköhän Rale ja pojat tiedä mitä tekevät, mun mielestä Jacina on pelannut aivan vitun hyvin odotuksiin nähden. Väitänkin että jos joku on eri mieltä, niin ei ole nähnyt pelejä ja tekee tilastoista arvioita, taikka odottaa helvetisti liikaa mieheltä.

Onko se niin väärin oikeasti, jos joukkueen linjaus on hankkia ykköseen ja kakkoseen kovat suomalaiset, sekä kolmoseen sitten ulkomaalaisia jotka hoitavat oman tonttinsa? Veikkaisin, että samaa tullaan näkemään myös kolmena seuraavana kautena.

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko se niin väärin oikeasti, jos joukkueen linjaus on hankkia ykköseen ja kakkoseen kovat suomalaiset, sekä kolmoseen sitten ulkomaalaisia jotka hoitavat oman tonttinsa? Veikkaisin, että samaa tullaan näkemään myös kolmena seuraavana kautena.

Tästä päästäänkiin juuri tapauksen problematiikan ytimeen eli sanan ulkomaalaisvahvistus käyttöön. Eli ulkomaalaisen pelaajan tulisi tämän ajattelumallin mukaan kuulua taitotasoltaan taitavimman 10% joukkoon. Vuosikausiahan Lukkoa on rakennettu sen mukaan, että kärki on hankittu rapakon takaa ja hankitojen sitten pettäessä on myös koko korttipakka luhistunut. Nyt kaksi ekaa ketjua, syömähampaat, on rakennettu tutuista ja turvallisista kotimaan laatupelaajista. Kolmoseen on sitten hankittu low risk-high reward periaatteella ulkomaan pelaajia, jos Lukon kolmea ekaa kenttää on edes mielekästä kategorisoida numeroilla...

Ja eihän kukaan ole sitä mieltä, että kotimaan pelaajista olisi helppo löytää kolmoseen kavereita, jotka sille päälle sattuessaan nakuttavat 2+3 ja muutoin tekevät vitun arvokasta duunia joukkueen eteen?

EddieE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tällä kaudella olen nähnyt kolme matsia. Sm-liigaa olen seurannut tiiviisti vuodesta 1981 (vähintään 20 ottelua kaudessa). Luulenpa, että sinulla on vähemmän kilometrejä takana mutta voin toki olla väärässäkin.

Se tässä ihmetyttääkin miten ihminen voi seurata kiekkoa noin kauan tietämättä siitä mitään. Kerroppa nyt vaikka ensin miten paljon Jacina on huonompi kuin vaikkapa Hunkes tai Platil. Ihan nyt lähihistoriasta kun miettii.

Niin ja samalla voit sanoa miten himmeä lamppu meillä kaikilla on, jotka ovat Jacinassa nähneet pelimiehen piirteitä.

Sitten voisit lisätä miten Lapa on epäonnistunut ulkomaalaisten kanssa totaalisesti.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Suoraan sanoen: Haistakaa v****, siinä teille pisteitä.
Aikaisemmin oli hyvää peliä mutta pisteetöntä, onko nyt pisteitä mutta paskaa peliä?

Pienimuotoinen virtuaali-orgasmi kenties?

Itse olen ollut edelleen LÄHES koko ajan sitä mieltä, että Jacinassa on potentiaalia, mutta pisteitäkin saisi tulla. Nyt niitä tuli, mutta kysymys kuuluukin, että oliko tuo vain yhden ottelun suonenveto? Toivottavasti ei, sillä Lukko tarvii tehoja myös näiltä kolmos- ja nelosketjun janttereilta. Jacina on muuten tehnyt hyvää työtä kentällä, mutta pisteillä sitä työtä ei ole palkittu. Toivotaan, että niitä alkaisi pikkuhiljaa putoilemaan pisteitäkin.

Jos kauden jälkeen on se 25-35 pistettä, niin tyytyväinen saa olla. Jos siis samanlainen työnteko kuin tähän asti jatkuu.

Tulee muuten kaverista aika paljon mieleen muuan Shayne. Aika saman tyyppinen pelaaja.

EddieE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse olen ollut edelleen LÄHES koko ajan sitä mieltä, että Jacinassa on potentiaalia, mutta pisteitäkin saisi tulla. Nyt niitä tuli, mutta kysymys kuuluukin, että oliko tuo vain yhden ottelun suonenveto?

Niinpä, mutta tällaisia kavereita varten on yleensä olemassa ns. Try-out, jonka idea on antaa pelaajalle näyttöpaikka tietyksi määräajaksi. Otti niin saatanasti kuuppaan Kärpät-häviön jälkeen se haukkumisen määrä, joka kohdistui niin Jacinaan kuin Laihoonkin. Haukutaan Jacinaa paskimmaksi koskaan missään kun ei pisteitä tule heti. Toivottavasti mies sai nyt pienen työrauhan ja katotaan lokakuussa uudestaan onko mies paikan arvoinen. Ehkä jo mahdollisen Jyp-tappion jälkeen onkin aika nostaa esiin kysymys onko Jacina taas superpaska.

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Olen ihan samoilla linjoilla Max Powerin ja 1963:n kanssa, Jacina ei ennen eilistä vakuuttanut. Onneksi pinnoja kuitenkin nyt tuli, töitä mies tekee paljon ja hyvä näin. TPS oli eilen niin huono että kaikenlaisten johtopäätösten tekeminen tuon ottelun perusteella on turhaa.

Vielä ei ole mikään kiire potkia miestä ulos tai tehdä sopimusta, onneksi try-out on lokakuun loppuun saakka. Tuosta try-outista ei muuten Canalin selostajat ilmeisesti tienneet?

Kummallista muuten, kun esittää kriittisen mielipiteen (vaikka peli kulkeekin), niin johan alkaa räksytys. Väärin kannatettu.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Kummallista muuten, kun esittää kriittisen mielipiteen (vaikka peli kulkeekin), niin johan alkaa räksytys. Väärin kannatettu.
Kriittisellä mielipiteellä ja lynkkausmentaliteetilla on hiuksenhieno ero... Tämä ei ollut nyt erityisesti sulle tarkoitettu, vaan ehkä muutamalle muulle kannattajalle jotka ovat jo kesken try-outin potkimassa Jacinaa hiuksista vittuun. Itsekään en ole vielä lopullista mielipidettä tehnyt asiasta, hienoa että onnistumisia tuli eilen, toivottavasti ketsuppipullo nyt aukesi, apina lähti pois selästä ja peli-ilo löytyi.

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kerroppa nyt vaikka ensin miten paljon Jacina on huonompi kuin vaikkapa Hunkes tai Platil. Ihan nyt lähihistoriasta kun miettii.

Sitten voisit lisätä miten Lapa on epäonnistunut ulkomaalaisten kanssa totaalisesti.

Jacina ei ole yhtään huonompi kuin Platil tai Hunkes mutta nuo kaverit kuuluvatkin epäonnistuneet hankinnat kategoriaan. En ole verrannut Jacinaa entisiin hankintoihin vaan todennut, että ensimmäiset viisi peliä meni pahasti alakanttiin. Uskoisin, että tämän toteamuksen allekirjoittaa jopa Jacina itse. Taisi kaveri jopa länskärissä todeta, että paineita alkoi olla kun peli ei oikein kulkenut.

Sitten Laihosta. Laiho on yleinen naurunaihe muualla kuin Raumalla. Epäonnistuneiden hankintojen lista on pitkä mutta sitäkin komeampi: Jason Cipolla, Martin Bartek, Marian Cisar, Chris Hajt, Thomas Kucharcik, Jimmy Provencher, Jan Platil, Jiri Hunkes, Ondrej Steiner, Daniel Tkaczuk, Jan Kaminski, Bogdan Savenko, Brian Loney, Denis Tshervjakov, Sergei Makarov, Patrick Thompson, Patrik Ross, Mattias Lööf ...

EddieE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jacina taitaa olla huonoin ulkomaalainen hyökkääjä mitä Raumalla on nähty aikoihin. Cipollan kanssa samaa tasoa tai ehkä jopa huonompi. Taisi se Cipolla yhden maalinkin tehdä...

Miksi Lukko ylipäätään otti tällaisen kaverin? Eihän tämä jamppa ole pärjännyt ikinä missään sarjassa. AHL:ssä heikot tehot ja muutama NHL matsi.

Joo, pahoittelen. Muistelin että pidit huonoimpana pelaajana, mutta olikin huonoin hyökkääjä. Aika hyvin kun katselee tuota kirjoittamaasi listaa.

Ja mitä Laihoon tulee, saavutukset ei ole hääppöset, mutta yhden Kärppätappion takia tuskin kannattaa aloittaa se rajaton haukkuminen.

Ja ihan vielä selvyydeksi:
-EN pidä Jacinaa maailman parhaana ja varman sopparin arvoisena vielä
-EN ole kovin optimistinen Laihon skouttauskykyjen suhteen
-OLEN harmissani tällaisesta "fanituksesta", jota täällä on taas saanut lukea

Jatketaan tästä taas, toivottavasti mieli pysyisi itse kullakin positiivisena, kaikki syyt on tällä hetkellä hymyyn Lukkokannattajana.

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joo, pahoittelen. Muistelin että pidit huonoimpana pelaajana, mutta olikin huonoin hyökkääjä. Aika hyvin kun katselee tuota kirjoittamaasi listaa.

Jatketaan tästä taas, toivottavasti mieli pysyisi itse kullakin positiivisena, kaikki syyt on tällä hetkellä hymyyn Lukkokannattajana.

Huonoin hyökkääjä kommentti oli ylilyönti. Olin unohtanut kuinka huonoja kavereita Raumalla on käynyt kääntymässä. Jatketaan tästä ja toivotaan, että homma jatkuu tuloksellisesti yhtä hyvin kuin tähänkin asti.

Isorumailkeä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anonyymit kotikiusatut
Sitten Laihosta. Laiho on yleinen naurunaihe muualla kuin Raumalla. Epäonnistuneiden hankintojen lista on pitkä mutta sitäkin komeampi: Jason Cipolla, Martin Bartek, Marian Cisar, Chris Hajt, Thomas Kucharcik, Jimmy Provencher, Jan Platil, Jiri Hunkes, Ondrej Steiner, Daniel Tkaczuk, Jan Kaminski, Bogdan Savenko, Brian Loney, Denis Tshervjakov, Sergei Makarov, Patrick Thompson, Patrik Ross, Mattias Lööf ...
Menee hieman ohi aiheen, mutta puutun tähän, jos sopii. Eivät nämä kaikki pelaajat ole Laihon "scouttaamia" tai väkisin Lukkoon raahaamia. Muitakin kokkeja on sopassa ollut. Mm. Cipolla oli Kuulan oma scouttaus ja Lukkoon välttämättä haluama "löytö", Bartek ei sopeutunut Rauta-Jukan pelitapaan ja oli kuulemma pimeääkin (taidoista ei liene epäselvyyttä kenelläkään), Hajt hoiti ruutunsa peruspakkina, joskin ilmankin olisi pärjätty, Cisar oli jo tullessaan paskana, joten siinä mielessä huti vaikka taidoista ei tässäkään liene epäselvää, tsekkipojat Platil ja Hunkes olivat väärässä paikassa väärässä roolissa väärään aikaan, Kaminskin homma meni pitkälti vituiksi kiitos Buutsin, Ross ja Lööf tulivat sujuvasti Freddy Lindforsin (jota pidän edelleen suurimpana syypäänä silloisen kauden perseelleen menoon) kylkiäisenä...

Mutta toki siinä mielessä perusajatus on oikea, että listan kaikki pelaajat ovat enemmän tai vähemmän epäonnistuneita. Ja mahtuuhan joukkoon muutama täydellinen turistikin mm. Provencher, Thompson, Makarov (joka tosin taisi ensin olla Kiekko-Espoon "löytö"). Paska vaan menee osittain väärään osoitteeseen. Ihan kaikkea ei kannata laittaa Laihon piikkiin, koska kaikki Lukon epäonnistuneet hankinnat eivät ole olleet Laihon käsialaa.

Tarkoitukseni ei ole sen erityisemmin puolustella Laihoa, mutta jonkinlainen kohtuus tulisi säilyttää syyllistämisessäkin.

Eikä Jacinaa todellakaan voi verrata johonkin Jimmy Provencheriin tai Brian Loneyyn. Puhutaan kuitenkin jääkiekkoilijasta näihin kahteen verrattuna.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
1963 kirjoitti:
Jacina taitaa olla huonoin ulkomaalainen hyökkääjä mitä Raumalla on nähty aikoihin. Cipollan kanssa samaa tasoa tai ehkä jopa huonompi.

En ole verrannut Jacinaa entisiin hankintoihin vaan todennut, että ensimmäiset viisi peliä meni pahasti alakanttiin.

Semmosta.

Oma oikea mielipiteeni on, että Jacina parantaa koko ajan, kuten vuoden pelaamatta olleen kuuluukin. Lisäksi tyhmät jäähyt ja pimahdukset on pääosin jäänyt harjoituspeleihin, toivottavasti joku kiinnileikkaus kuitenkin nähdään. Miehen asenne ja sitoutuminen kuitenkin vaikuttaa raudanlujalta ja tämä mielestäni kääntää vaakakupin Jacinan kiinnittämiseksi loppukaudeksi, varsinkin kun pelikin alkaa kulkea (tod.näk. se kulkisi

Mahdollisen korvaajan asennepuoli saattaa olla täysi arvoitus jo defaultina, ja tähän kun lisätään kesken kauden joukkueeseen liittyminen, joukkueen sisällä pidetyn kaverin syrjäyttäminen ja tietysti Jacinaa kovemmat teho-odotukset ja paineet, niin epäonnistumistodennäköisyysprosentti kasvaa turhan suureksi. Joten jos ei tiedossa ole jotain täysin pomminvarmaa sateentekijää, pitäisin Jacinan ehdottomasti.

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Sitä kommenttiani en niele että Jacina ei eiliseen mennessä ollut tarjonnut mitään mitä ei Fogströmkin olisi pystynyt tarjoamaan. TPS:ää vastaan kuitenkin nähtiin että potentiaalia on. Tehoista osa tuli onnellakin mutta hyvin pelaaville se onnikin kääntyy puolelle.

Huvittavaa että 5 huonosti pelatun pelin perusteella pelaajaa ei saa haukkua paskaksi mutta yhden hyvän pelin jälkeen kaikki jotka ovat uskaltaneet negailla ollaan telottamassa rauman torilla aamunkoitteessa. Toivotaan että otteet jatkuvat (myös kovempia joukkueita vastaan)!

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Huvittavaa että 5 huonosti pelatun pelin perusteella pelaajaa ei saa haukkua paskaksi mutta yhden hyvän pelin jälkeen kaikki jotka ovat uskaltaneet negailla ollaan telottamassa rauman torilla aamunkoitteessa.

Eiköhän täällä enemmänkin ole väännetty siitä, onko Jacina pelannut olosuhteisiin nähden huonosti vai ei. Itse en ole nähny tarpeeksi pelejä arvioidakseni sitä, TPS-pelissä olisi ollut hyvä ilman pisteitäkin, joten on paljon mahdollista, että on joissain aikaisemmissa peleissä ollut hyvä ilman pisteitäkin.

Omasta mielestäni ketju Jacina-Fogström-Collins olisi ihanne-kolmonen, sitä tuskin kuitenkaan ihan hetkeen olemme eilisen pelin jälkeen näkemässä.

edit: Lisäksi olen tyytyväinen siihen, että ilmat on olleet nyt niin lämpimät. Olen pystynyt venyttämään kansitakin pukemista tähän päivään asti, toivottavasti ei tartte käännellä.

Viimeksi muokattu:

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Ihme sälli tämä Jacina. Rokua lainaten, nini voisi kyllä jo päättää onko pelimies vai ei. En päässyt peliä eilen katsomaan ja olin muutenkin pimennossa ottelun kulusta, joten pieni yllätys oli lukea Jacinan tehneen viisi tehopistettä. Jacina oli jo aikaisemmin väläytellyt, mutta Kärppä-pelin jälkeen tuli sellainen olo, että ei miehestä vahvistukseksi ole.

Kivaa kuunnella kansitakin suhinaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy